Heh, práve som sa vrátil od lokomotívy, kde sme to (podstatne menšie, asi 2m2) čistili štyria dve hodiny špeciálnym prípravkom na odstraňovanie graffiti za 3.490,- CZK / 4 l práve z dôvodu, aby zmrdi nevideli svoje dielo na trati. Takže rossa môžem uistiť, že nemá pravdu ani s troškou technického benínu ani s chvíľkou času.
Jasne a troska casu a trpezlivosti a cele za troska penazi (mzda, cas odstavenia voza, ...)
ked si myslis ze to nic nie je, mozes sa DPB ponuknut ze im to vycistis pro-bono.
>222405: veľmi pekne napísané...
>222404: sú tam zaujímavosti typu kapucíni-pko 5, opačne 4 . Na 4ku do dúbravky s geniálnosťou 2-0 (molecova-pri kríži tuším 3krát) sa nechytá...
Sledovali ste niekto dnešné dopravné obmedzenia v meste? Zaujíma ma hlavne premávka električiek do Petržalky. Ako dlho tam vôbec nepremávali? Takže tento rok nebola električková linka X1 kyvadlovo premávajúca medzi Petržalkou a zjazdom zo Starého mosta pri Šafárikovom nám.? Nebola nasadená ani autobusová X1 z ktorej by sa dalo niekde prestúpiť na linky 1 a 3 alebo inú alternatívu na Hlavnú stanicu a do Rače? Dnes by kvôli oprave električkovej trate na Štúrovej ul. nepomohol ani peší presun na zastávku Námestie SNP, takže cestujúci si asi museli počkať na obnovenie premávky.
Chronometráže a grafikony sú dnes objektívne úplne o ničom. To zaokrúhľovanie vyzerá v praxi tak, že sa v áčkovom čase striedajú obdobia nestíhania s nelogickými vyrovnávačkami, čo spôsobuje, že sa nedá odísť z každej zastávky načas bez zbytočného vetrania, ak sa dostane pri vyrovnávačkách do predstihu, prípadne dôsledným vyčkávaním do riadneho odchodu sa nestíhajú svetlá a nadväznosti, čo spôsobuje meškanie iných vozidiel a prenášanie meškaní na iné radiály, čím sa tie papierovo geniálne matematické preklady stávajú len zdrapom papiera. Plus samozrejme ďalšie faktory, napríklad ľudský faktor, niektorí jednoducho nevedia jazdiť bez meškania.
Potom sú linky, ako Tibor spomína, kde sú fiktívne a nereálne časy (linka 4) alebo sú linky, kde sa chronicky vetrá (linka 2, nemá zohľadnenú zapnutú preferenciu pod stanicou), takže sa teraz cez prázdniny bežne stane, že dvojka sa dostane pred štvorku a meškanie zbytočne narastá.
Nie veľa. Ide o to, že by sa nemuselo vôbec.
Najbombovejšia bomba je blumentál-am. nám. 3 minúty. Ani víkendové 2 biely kríž-mladá garda nie sú na zahodenie, no nepostoj radostne 50 sekúnd aby si mohol nestihnúť svetlá na pioniersku. O chlp, ale spoľahlivo
Grafikonisti či chronometristi (...metrážnici? ...metrážisti?) sú v pohode, zlo je vodič, ktorý čaká na hybešovej na nulu, spolu s cestujúcimi sleduje 56ku idúcu zhora z barónky, v najskoršej možnej (dovolenej) sekunde odíde na detviansku, aby tú istú 56ku videli odchádzať z čachtickej :))) O nič nejde, veď o polhoďku pôjde ďalšia, no nie?
PS pre 1203ku: viem, že tak to má byť lebo prepravne nezaujímavý rendez
Jurigovo-Molecova 2 minúty. Vybavíš Molecova, máš voľno, nejdeš, lebo predbiehanie grafikonu (vybranými) vodičmi je trestané. Nasleduje 1 minúta na Botanická. Túto minútu čakáš na voľno , z Botanickej nejde nemeškať...
Takýchto chuťoviek má každá linka (snáď s výnimkou 9, ale to isto čoskoro “opravia“) niekoľko. Som presvedčený, že o tom kompetentní vedia aj bez neviemkoľkotisícového sw. A?
Nič... Takže tak.
S499.1023