Dozvedel som sa to práve počas skúšky kapely... Vieš si asi predstaviť ako nás to všetkých "potešilo", najmä v súvislosti s tým, že jeden človek s ním osobne dávno hral...
Inak ten Blumentál nie je vôbec dobre spravený. Dnes som tadiaľ šiel autom s tým, že dodržím všetky predpisy a neohrozím ani jedného chodca. Čakal som tam asi 5 minút, za mnou nervózny vodiči až to jedna vodička električky nevydržala a pustila ma. Teraz v špičke pri výluke na Špitálskej sa ta zastávka úplne míňa účinku.
Ocakavam, ze dlhorocny expert dokaze pochopit, ked sa niekto pomyli v teme, ktoru sleduje na urovni lepsie informovaneho vlciaka. Vsak urcite vies, ze toho vela neviem ohladne dopravy
A ak planuju vynechanie 20-22 spojov na linke s intervalom (a cislom) L32, tak to je dost vynechanych odchodov (vynechat cca 33-36% spojov v prazdninovom rezime len na jednej linke...)
Neviem o žiadnej nevypravenej LINKE ani v Nitre ani v Bratislave. A očakávam, že dlhoroční diskutujúci na dopravnom serveri budú rozlišovať medzi LINKOU a SPOJOM, najmä ak tu je na túto tému článok. A s nevypravenými spojmi bojujú nielen v Bratislave či v Nitre, ale aj v Essene, Duisburgu, Mülheime, Kolíne (nad Rýnom) etc.
Toto som si všimol ako častý jav pri novootvorených cestách, dosť výrazne napríklad po otvorení A6 v Rakúsku. Ale zrejme závisí od použitej techológie, lebo nie je to tak vždy, napríklad na Rožňavskej bol hneď po položení povrch úplne rovný.
Jasne, ze je opica, ktora precita, co jej napisu.
Len ked su dve fazy a fakticky jedna dokoncena, tak by sa k tomu pruhu uz nemali vracat... Uvidime. Alebo budu dokoncovacky podla vzoru Stary most...
No chi chi chi chi chi. Správaš sa primerane svojmu veku. Našťastie tam už hodnú dobu nebývam, zdrhol som kade ľahšie, asi ako každý, kto mal tú možnosť. Ale poznám situáciu.
Ámos