Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Bucci #222068:
Áno, na vlastné oči som nedávno videl, ako jedna baba dostala pokutu za to, že jej na ISICu vypršala zľava a ona mala iba zľavnený lístok. Na nálepke na zadnej strane ISICu je síce uvedené, že platí do septembra toho-ktorého roku, no z nejakého dôvodu to nekorešponduje so zľavou v systéme. Netuším, prečo je to tak, je to podľa mňa chaos a blbosť a študenti by s tým mali konfrontovať vydavateľa ISICu alebo svoje univerzity. Nová zľava sa myslím nahráva až po zápise, no ten môže byť až po tom, čo študentovi vyprší zľava na karte... Proste bordel.
Reply on: Bucci #222068:
Áno.
Reply on: Bucci #222068:
Nemala by sa?
Čaute, kontroluje sa dopravná časť na ISICu v prípade zakúpenia študentského lístka? Vďaka za odpoveď.
Reply on: irizar #222065:
Ja si nemusím nič znova čítať a už vôbec nebudem hľadať tvoje výmysly. Zákony sú všeobecné a nehovoria konkrétne o zákaze označiť cyklistov mužským pohlavným orgánom, skús o tom prosím prestať rúrovito točiť. Po druhý krát ti píšem http://bfy.tw/D81S o 372/1990 Zákone o priestupkoch, kde paragraf 49 v písmene a) hovorí, že priestupku sa dopustí ten kto inému ublíži na cti tým, že ho urazí alebo vydá na posmech, s pokutou do 33€. Možno by si po pár takých sklapol ?
No a zrazu píšeš 7 z 10 a teraz čo? Začneme sa dohadovať či 6 z 10 motorkárov, 8.2 z vodičov, 7.3 vodičov MHD nad tým, že tu chýba veľké množstvo najmä cyklistickej a chodeckej infraštruktúry a na komunikáciách existuje obrovské množstvo kolíznych úsekov a miest? Musím ti ozrejmovať, že je to najmä pre zvýšený počet štvorkolies, keď spôsob akým sú všetkými účastníkmi cestnej premávky tieto zdieľané zostáva desaťročia (v podstate) ten istý? Pôsobíš trápne s tým hraním na martýra - žalujte ma, natrite ma, snáď ti niekto vyhovie alebo pomôže. Je to zakaznik, ktorý jedná v rámci svojich práv, protiprávneho konania sa tu snažíš dopúšťať jedine ty.
Reply on: zakaznik #222063:
Viz nizsie.
Reply on: Sommelier #222062:
Precitaj si este raz, na co reagujem. Ja nepisem o foteni, ja pisem o nazore "cyklisti su koti". Najdi mi paragraf, ktoy mi zakazuje vyslovit nazor, ze cyklisti su koti.

Alebo vies co, ja ti to ulahcim. Tymto verejne prehlasujem, ze sedem z desiatich cyklonov na Slovensku su egoisticki, bezohladni kripli, ktori sice vedia vrestat ako k nim maju byt vsetci ohladuplny, ale pritom zvysoka seru na pravidla cestnej premavky aj slusneho spravania, ktore sa im zrovna mehodia do kramu. Nemozem ich vystat a byt po mojom, zakazal by som im pristup na akukolvek cestnu komunikaciu s MPR vyssou nez 50 km/h.
Tak, priznal som sa k nenavisti, a teraz na mna skus podat trestne oznamenie podla tych paragrafov,co sice existuju, ale citovat mi ich nevies. A uvidime ako to dopadne. zakaznik ma zatial moze natriet zamestnavatelovi, ked sa v tom tak zhliadol.
Na tých zastávkových displejoch beží nejaký oznam o linke 51 bez diakritiky. Tipujem, že niekto nie je schopný nastaviť správne kódovanie. _FACEPALM_
Reply on: irizar #222061:
Fotografovanie v súlade so zákonom
https://www.ephoto.sk/pravna-poradna/fotografovanie-v-sulade-so-zakonom/

Pán P.V. je umelec, vedec alebo novinár? ?
Reply on: irizar #222061:
Nemáš ani poňatie o čom píšeš ☺ Tie paragrafy existujú, nikto nič nezačne určovať. Niekoho právo a sloboda je chodiť do práce na bicykli bez toho aby ho cielene fotil vyšinutý vodič DPB a postoval spolu s komentármi na net. Je možné, že to súd vyhodnotí minimálne/napríklad ako priestupok proti občianskemu spolunažívaniu. Takže žiaden strach, ten skôr majú precitlivení slniečkári, keď takí ako ty, neznalí zákonov a ani sa im nechce hľadať, sa hneď cítia ohrození v momentoch keď im niekto povie, že nie je dobré schvaľovať porušovanie práva. To je potom s pánom bohom aj fašistami ťažké.
Reply on: Sommelier #222058:
Presne som vedel, ze sem niekto zatiahne nackov. No, vtip je v tom, ze to co vypustaju z papule fasisti splna znaky bud propagacie hnuti veducich k potlaceniu bla bla bla fakt sa mi nechce hladat presnu formulaciu, alebo priamo trestneho cinu nebezpecneho vyhrazania. Najdi mi ale prosim ta paragraf, ktory mi zakazuje vyjadrit nazor, ze cyklisti su k..ti. Realny paragraf v trestnom poriadku, nie uplakane slnieckarske zvasty o nenavisti a hejte.
Boh ochranuj aby hranice slobody prejavu zacalu urcovat dnesni precitliveni latteckari.
Reply on: Ámos #222059:
Nie Ámos, liberalizmus sem už vôbec nepleť, slobodu prejavu možno obmedziť na ochranu práv a slobôd iných.
Reply on: Sommelier #222058:
Zakon nezakazuje nenavidiet. Zakazuje vsak branit inemu slobodne sa vyjadrovať.

Neviem co je toto za moda dnesneho liberalizmu uzurpovat si pravo hovorit, co mozem a co nemozem slobodne vyjadrit.
Reply on: Ámos #222054:
Ten argument majú radi aj fašisti. Lenže sloboda (prejavu) je o tom, keď si uvedomíš čo môžeš (hovoriť a písať). A nenávisť tam nepatrí. Tak o akom práve hovoríš, Zákon vadenia a hejtu 2017 z.z.? Také právo neexistuje. Zákon naopak jasne stanovuje ako a kto je schopný v popísaných prípadoch konať.
Reply on: irizar #222056:
Nie, to rozhodne neukazuje. On bude zrejme len cisty debil.
Reply on: Ámos #222054:
Len ani jedna z tých jeho fotiek žiadne cykloprasenie neukazuje, nech pozerám ako pozerám...
Ale inak plný súhlas. Fotenie aj pri státií môže byť sporné, ale čo sa týka tých popisov, chlapík vyjadril názor, ktorý je možno priblblý, ale pokial viem, byť blbcom zatiaľ nie je v rozpore zo zákonom ani predpismi DPB. To znamená že internú kontrolu DPB aj zákazníka, ktorý sa z nejakého dôvodu rozhodol hrať na názorovú políciu, je doňho veľké guľové.
Reply on: Melange #222052:
Pre neho tie dovody su objektivne. Boli popisane na tej stranke, cim ich objektivizoval. Uz mas len moznost suhlasit ci nie.
Reply on: Sommelier #222051:
Prepac, ale toto je o slobode prejavu.
Ja s nim nesúhlasím, cyklista je rovnopravny ucastnik cestnej premavky a to ze ide pomalsie ta podla mna nema co vytacat. No je mu to vadi a ma na to pravo.

Je mu vsak podla popisu vadia ti cyklisti, ktorych vsetci dobre z ciest pozname. Jazdiaci na cervenu, jazdiaci v paroch vedla seba, nedavajucich prednost po pravej ruke jazdiaci 30-40km po chodnikoch, obiehanie z pravej strany, ci vynucovanie si prednosti na prechodoch pre chodcov.
Reply on: irizar #222045:
Nerozumiem narazke Bencik 2.0. Sorry

Fakt je ten, ze ista cast cyklistov zo seba robia adeptov na darwinove ceny. V kazdom pripade, vzdy treba mat na mysli, ze su to zranitelni ucastnici cestnej premavke a tak sa treba spravat. Par sekundove zdrzanie, ta nemoze vytacat a nestoji za ludsky zivot.

Co vsak ako problem vidim, je ista cast predstavitelov cyklokoalicie. To uz su cykloteroristi a nehanbia sa za navrhy, ktore obmedzia chodcov na ukor cyklistov. Naposledy vraj su zastavky za Starym mostom prilis blizko a cyklisti musia brzdit. Maju aj ine perly...
Reply on: Ámos #222044:
"Proste nema rad cyklistov z objektivnych dovodov."
Predpokladám, že ten "objektívny dôvod" je: lebo existujú.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.