Na rampe Boky vagona (ktory je rovnaky ako na drevo) sa odklopia, do t-busu sa napumpuje vzduch a odtiahne sa na tyci. Elektricky sa davaju dole pomocou hydrauliky - nadvihne sa voz, vagon sa odtlaci a elina sa zlozi na zem. Na skladani trolejbusu nie je viac menej nic zaujimave, lepsie fotky ako uz mame na webe (6601) asi nebudu (totiz, zle sa tam postavili dve auta, nedalo sa to potom pri presuvani z vagona dobre fotit).
Hehe... ja chodim do skoly ponorkou a vynaram sa pri Tescu Zlate Piesky... a ked idem zo skoly vyleziem na strechu a tam ma uz caka Harier s ktorym odletim do Petrzalky
Nepoznám veľmi situáciu na DD, ale tiež si myslím, že na samotnom sídlisku by trať mohla ísť po spoločnom pruhu s autami, keby sa nedalo inak. Kritická je až križovatka s Karloveskou, kde by sa samostané teleso dalo spraviť a ďalšia trať je už segregovaná.
Konecne dosiel trolejbus Skoda 21 Tr. Paci sa mi, ze ten "komin" presunuli k oknu. To bolo jedine co mi na 21Tr vadilo. Elektricky pohon dveri tiez vitam. Uz sa na ten voz taaaaak tesim. Dufam ze sa homologizuje co najskor.
Dlhsie som si tieto stranky nepozerala, a tak ma potesila rozbehnuta diskusia ohladom elektriciek na DD.
Len poznamka k tym parkujucim autam: Elektrickova trat by mohla byt spojena s cestou, tak ako to je casto v inych mestach. Myslim si, ze pripadna elektrickova trasa cez DD by nebola az taka dlha, aby dochadzalo k zapcham. Neviem sa zmierit s myslienkou autobusovej resp. trolejbusovej "kompy" na takom velkom a stale sa rozrastajucom sidlisku.
Konkretne ta trasa v koridore metra, rekosntrukcia Stareho mosta, jeho zdvihnutie aby vyhovoval plavebnemu profilu a pod. Takisto je tam aj vozovna a nove "velkokapacitne rychlodrahove elektricky". Taktiez tam spominal preferenciu.
Udajne do toho chcu investovat do 10 mld. Sk (iba Petrzalka).
fobust
Dufam, ze na jar sa s nim uz budem vozit... :))