Už som to tu mnohokrát zmieňoval - keď som ešte jazdil, za čias 4CPO, zaťahoval som vždy s cestujúcimi, z akejkoľvek konečnej, do vozovne JD ako linka 10, do vozovne Cífer ako linka 7. Vždy bez problémov.
Peter Netri je z cyklokoalicie. Rozumny mladas, z mojho pohladu trosku "cykloterorista".
Ale napriklad schvaloval cyklopiktogramy, ako ucinnu zalezitost.
Nejde vsak len o jednu kapitolu. Cele to ako to bolo predstavene mi hovori jedno. "Hlava v oblakoch"
Predstava, ze spravime plan/dokument a ono sa to uz vyriesi...
napriklad skolstvo. Urobime cenu primatora pre najlepsieho ucitela..(?!) venuju sa veciam, v ktorych hl. mesto nema ani kompetencie a supluju stat.
Mal som pocit vacsej pripravenosti. Nema skusenosti, nech zacne ako statosta Stareho Mesta...
ked sa zacinali dojazdove linky, oznacovali sa cislom linky a cielom vozovna xy, chvilu k tomu bol symbol garaze, neskor sipka. avsak to cislo miatlo ludi, denne boli staznosti, ked napr. 9, jazdiaca v tom case po obchodnej, neodbocila na vazovozu, pripadne ked 14 nesla rovno po kriznej ale odbocila hore na vazovovu a na racko, o problome dostat ludi z voza na vihohradoch ani nehovorim ( sak ste 3/5/11, tak musite ist do race ) ... mame cestujucich akych mame, odkedy sa zaviedli sipky bez cisla tak sice pribudli otazky kade to ide, ale zase zmizli uplne nadavky a vyhrazky, ktore boli na adresu vodica bezne, ked tam bolo cislo. tolko pohlad vodica.
Najlepsie vyjde kombinacia SL/RJ + celodenny listok na MHD. Jedinou nevyhodou je, ze si viazany na konkretmy spoj. V pripade, ze neviest, kedy pojdes naspat. Tak EURegio Wien Ticket + priplatok na zonu 100 ( MHD) kupemy u ZSSK za myslim ze 21/10,50€. Mozes ist hociktorym vlakom cez Marchegg/Gänserdorf/Kittsee. Cize aj z BA (teoreticky) aj z Viedne Ti to tvori 30 min interval.
Zdravím!
Chcel by som isť budúci týždeň do Viedne a uvažujem ako sa to najviac oplatí. Chcel by som si kúpiť aj celodenný lístok na MHD vo Viedni. Podľa vás ako to vyjde najlacnejšie a najpohodlnejšie? Vlakom, FLIXBUSOM, SL alebo RJ?
Dobrý nápad. Keď to kopíruje pravidelnú linku, nech to má číslo tej linky, keď to už ide úplne inak, nech má len šípku a cieľ.
Vie mi niekto povedať, prečo má e-6 smer Karlova Ves už keď prichádza k mostu SNP? Veď logicky by mala mať ešte Šafárikovo nám. a s cieľom KV by mala prísť až na Šafko.
Súhlasím. Dojazdové spoje by mali byť riešené tak, že na riadnom úseku trasy by išli označené číslom danej linky a po odchode z predposlednej zastávky pred zmenou trasy (v prípade dojazdu linky 209 po odchode z Račianskeho mýta) by sa číslo zmenilo na šípku. Zároveň by sa po odchode z tejto zastávky ohlásilo, že nasledujúca zastávka je posledná na riadnej trase danej linky a spoj pokračuje ďalej tam a tam.
Ešte ma napadá riešenie, že ak ide linka na dojazde po svojej trase len minimum, mohla by byť označená skôr číslom linky, ktorej trasu viac menej kopíruje. Teda v prípade linky 209 by dojazdové spoje boli označené ako linka 204, dojazdy linky 1 z HLST ako linka 2, dojazdy linky 6 ako linka 4, dojazdy linky 8 z NĽS na Vinohrady ako linka 7 ...
Mám ešte jeden spôsob ako machrovať s týmto, a to sledovať odkiaľ prichádza vozidlo. Zhodou okolností mi to napadlo na "Fr. Zubku" keď trolejbus na 209 prišiel od Hlavnej stanice a nie z Pražskej. ?
All1111
To skrátenie T-Bus liniek po Košickú im snáď neschvália. Aj keď pán deve***kár to prezentuje ako hotovú vec?