Máme šťastie v nešťastí, že sa nebude modernizovať ružinovská a vajnorská radiála, aspoň ostanú nejaké peniaze na nové vozy. Hoci možno nebudú mať kde jazdiť ?
To isté som počul nezávisle od seba od viacerých čelných predstaviteľov JRD Krasňany v čase keď bola modernizácia na K2S v plnom prúde ako dôvod, prečo sme odmietli K3 ?
Je to možné a dúfam, že k ničomu takému nedôjde. O.i. údajne nie sú schopní pri metrovom rozchode spraviť vnútorné podvozky hnacie, takže by vznikla odporná lenivá lemra, vhodná len na absolútnu rovinu aka Satra III.
Treba sa najprv pozrieť do Brna. Aj keď zo začiatku to boli spoľahlivé vozidlá, nakoniec sa ukázala konstrukčná vada. Ide o závadu kĺbového spojenia a jeho uloženia na podvozku čo viedlo k poškodeniu otočných čapov. Pokiaľ viem toto viedlo k odstaveniu všetkých 4ks (1751 až 1754) z premávky od 1. 11. 2016, prípadne ma doplnte ak niekto viete viac.
Nie je bez zaujmavosti že povodne chcel DPMB takto prerobiť ešte ďalších 18ks K2jok, našťastie k tomu ale nedošlo.
Mozem malu otazocku na znalejsich? Je mozne spravit pre Bratislavske podmienky z nasich K2 prestavbou a modernizaciou K3R-N alebo tiez to bude problem?
Nie je. Je to úplne rovnaký 4hran akým sa liezlo v T3SUCS pod kryty pohonu dverí alebo k páke klapky kúrenia od ZR. Teda aspoň u T6A5 prvej a druhej série to tak bolo, tretia neviem, ale myslím, že o má úplne rovnako, len krabica nie je šedá ale tmavomodrá.
Mozno zasah proti rastucemu poctu obyvatelov slovenskeho povodu. Ked sa uz sem vsetci cpu, aspon sa postarame o to aby riadne platili ked chcu ist "domov" ? ?
Error 0x007