Ja tomu rozumiem ? len mi príde jemne povedané úchylné, ak DPB necháva interpretáciu prepravného poriadku na subjektínom a neodbornom hodnotení veku vozidla zo strany cestujúceho. Áno, väčšina ľudí vie odlíšiť K2S od 30T, ale technický preukaz tie dráhové vozidla vycapené nikde nemajú. Navyše, aká je definícia "nového trolejbusu"? ?
Interpretácia je jedna vec, ale tam sa argumentovalo tým, že v nových vozidlách nie sú piktogramy bicykla, ani v TP nie sú uvedené miesta pre bicykel. Taká primitívna logika.
Predpisy sú na to, aby sa dodržiavali, to súhlasím. To ale neospravedlňuje tento DPB marazmus, kedy na spoje rovnakého dopravcu platí rôzna interpretácia prepravného poriadku. Ako má fungovať integrovaný dopravný systém, keď integrácia nefunguje ani v rámci jedného dopravcu.
Velka pochvala panovi vodicovi. Takito vodici robia MHD v Bratislave lepsou a bezpecnejsou.
Clovek sa potom citi vo vozidle bezpecnejsie, ked vidi, ze vodicovi niesu pravidla lahostajne a urobi poriadok. A dotycny s bicyklom si ako vobec dovolil nastupit bez opytania a postavit sa na nahodne miesto, kde si on zmyslel. Dalej si myslim, ze by mala byt zakazana aj prepeava psov, kedze, ludia, co nastupia so psom vobec nedodrzuju pravidla. Neopytaju sa, ci vobec mozu nastupit, nedodrzuju urcene miesto pre psa, a pes nema nahubok, alebo mu ho hned po nastupeni daju dole. V dnesnej dobe, ked cestujuci nedodrzuju vobec pravidla a robia si co chcu, su takito vodici potrebni.
Určite nie. Bližšie je to možno k okraju budovy. Lenže aj v prípade, že pacient ide ležať a nie iba na polikliniku v pravom prednom krídle, musia buď tou poliklinikou prejsť kvôli vyštreniam alebo sa zastaviť na registrácii v jej vestibule.
Nie je to dáky obrovský rozdiel, ale od Nem. Kramáre je podľa mňa lepší prístup.
Mike