Onehda tam tratovaci cosi nacvicovali v skrini na kukucinovej a striedavo na 20-30 sekund, blikalo priecestie na riazanskej (to na kukucinovej neviem) a vodici nevedeli, ci maju ist , alebo stat, samozrejme ziaden pracovnik tam nebol, aby to tam korigoval. Kusok zabzaru , sice z opacneho smeru (asi len posunovacka) tam niekedy bol na kukucinovej pri odbocke do exskladu telekomu. ? Priecestia su tam 3x , kukucinova, riazanska, jarosova..takze straznikov tam bude musiet byt viac ? V kazdom pripade to bude zaujimave ?
Prepáčte, ale nejako som nenašiel, resp. prehliadol tú trasu L95X. Dobre rozumiem, že Vyšehradská - ... - Farského - Most Apollo - Panorama City - Autobusová stanica?
Zabzar medzi predmestím a Fiókom nie je žiadne - "vlaky" z predmestia idú v rámci "posunu" ako prestavný diel, resp. prestavná jazda. PZS neviem presne ako, ale mám pocit, že sú z činnosti vypnuté. Čiže priecestie Jarošová/Račianska musí byť pri jazde na Fiók "strážené" zriadencom. Max. rýchlosť je po prvej koľaji 5 km/h, o. i. i z dôvodu stavu upevňovadiel.
Uff, uz vacsi nezmysel som nepocul ? . Linky s uplne inym intervalom. Linka 78 by ranne meskania z Honov prenasala do Petrzalky tj na Farskeho by si niekedy cakal aj 20minut kym by mozno prisla ta 95tka ? Prip. cakal viac na aspon skratene spoje, ktore ostanu na trase Farskeho - Vysehrad.
Že nikomu nenapadlo zlúčenie 95 s 78, ale to radšej nie, hoci ktovie čo môže zodpovedných pri uzavretí Mlynských Nív v lete pri pobyte na slnku napadnúť.
Zabzar je v poriadku od predmestia, az po filialku, vratane prejazdov? Svojho casu tam mala ist volajaka nostalgicka komercna jazda, ale sa to vraj zrusilo pre stav trate...uz je to ok? PS. Vodici budu cumakovat, ze tam volaco blika na priecetiach ? ?
Mne by nevadila existencia linky Farskeho - ASMN. Vadi mi predlzenie 95, lebo sa nebude dat koordinovat CP s elektrickami + zapchy v meste sa budu prenasat do Petrzalky. Toto riesenie teda vacsine ludi cestovanie zhorsi.
Nie, toto bol len "traťovácky" predvoj MUV 69. Papaláši z magoriátu, MinDopu a zločineckej pôjdu niekedy budúci týždeň špeciálnym vlakom v podobe M813, alebo M861 ZSSK.
presne, keby sme nemali upchate mosty a komunikacie k nim, by sa to este dalo, ale zavadzat dalsiu linku, ktora v nich aj tak uviazne, ked je rychlejsia a hlavne istejsia alternativa na presun
parkrat si cestujuci postoja v buse a prejde ich nadsenie, potom budu zaujimave cisla vytazenosti, ak ich zverejnia
Druhá vec je, či by sa nedalo tlačiť na to posunutie zastávky Malá Scéna smerom na Šafko (aspoň v tom jednom smere, ak už opčný smer je zmluvne zaviazaný s Euroveou ..). Lebo bez ohľadu na 68, 88 a 98, môžu existovať a budú existovať požiadavky na zabezpečenie prestupu z elín z Petržalky do východnej časti mesta na 50, resp. 70 a naopak.
Alebo ešte ináč, z Mariánskej je to pár metrov na nástupište ex. Rajská, čiže takto sa dá prestúpiť z 3,4,9 na 202 (205), ale prestup v opačnom smere tbus/el nie je v akceptovateľnej vzidalenosti.
37 tak pekne jazdí 6 spojov za hodinu ale len do 17 45 potom už len 4 spoje za hodinu ,mohlo sa ponechať aspoň 5 spojov za hodinu nadalej ,potom je už tlačenica zase.
Tu nejde o nejaký nedostatok spojení. Veď súčasný stav ponúka rovnaké možnosti ako pred prerábkou mosta. Z Farského 99+88 na hrane kdekoľvek v Ovsišti, z hĺbky Petržalky existuje ešte rýchlejší variant 98+88 pri Ekonomickej, zo strednej časti zostáva L68.
Nová linka s prestupom na Farského teda neprináša žiaden benefit. V kľúčových častiach dňa sa bude len ťažko preštrikovávať cez zapchatú Einsteinovu a nájazdy. Pravidelne sa k tomu pridáva Apollo a križovatka za ním. Cestoval som tak dosť dlhú dobu na to, aby som zavrhol tento nespoľahlivý spôsob a tešil sa na električku, ktorá nepotrebuje populistické bláboly o rýchlosti spojenia, lebo ho ľuďom sama permanentne ponúka.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
anbis
https://reality.etrend.sk/komercne-nehnutelnosti/j-t-real-estate-reaguje-na-lanovku-prispejeme-k-vybudovaniu-elektricky.html