Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
https://reality.etrend.sk/komercne-nehnutelnosti/nove-lido-odhaluje-nabrezie-s-plazou-a-pristavom.html?utm_source=fbINTERN&utm_medium=TREND&utm_campaign=fanpageTREND

Je tam zakresleny navrh elektrickovych trati v oblasti noveho centra. Ide o spojku Safarikovo namestie - Ruzinov cez Euroveu a Kosicku a vetvu zo Stareho mosta do Lida.
Reply on: Ike #220392:
Ako druhý scenár tipujem, že sa neposilní nič ?
Reply on: Ike #220377:
Zrovna pri tejto teme by som cakal ze pomoze HZP... 😞
Reply on: david1 #220391:
Ja hlavne dufam ze pri pridavani vlakov ich opat nenapadne zaviest normalnu vecernu obsluhu. Lebo to bude strasne dobre fungovat ked tam v spicke nasekame 520 vlakov a mimo nej nebude jazdit pomaly nic. To ludia urcite pouziju tu verejnu dopravu.

Uz by mohli experti z MDV pochopit, ze fundamentalnym predpokladom na to aby ludia prestupili do VHD je aby ta VHD jazdila. Ked sa clovek nema ako dostat z Bratislavy bez auta, tak do Bratislavy holt pojde autom.
Reply on: david1 #220391:
Je to len jeden z viacerých scenárov ?
Reply on: Joyki #220384:
To sa hádam porieši vlakmi vedenými v trase Senec - Petržalka ako tu už niekto písal kvôli prerábke D1 pri Triblavine. Som zvedavý či príde k realizácii.
Reply on: 810zssk #220389:
Zatial bez akejkoľvek odpovede.
Pani, skusali ste tieto podnety okrem ZSSK adresovat aj MDV? Ak ano, aka bola reakcia?
Reply on: Joyki #220384:
Ešte mi odpísali asi v tretej odpovedi že som jediný ktorý to požaduje ?
Tak som im napísal že minimálne odo mňa tam majú za posledné tri roky praktické návrhy na zlepšenie obsluhy či lepšie rozloženie ranných vlakov. Vrchol je pohodinový prestoj cez víkend pri vlaku 4640. Polovičku jazdnej doby stráviš čakaním v Galante ?
Reply on: TomJ #220386:
Prestup z Metropolu na trať 130 nie je sledovaný, pretože nečaká naňho Os zo Zámkov a v Bratislave keďže ide o identickú trať v opačnom smere, nie je prípoj. Popritom práve z 130ky sa vo väčšom počte cestuje do Budapešti. Čiže nevedno, aký je tam dopyt, čiže nebudú ho stopovať v okresných mestách.
Os by to vyriešil, takisto aj neskoršie spojenie týchto okresných miest a obcí po trati. Nemôžem tomu uveriť, že hlavne v lete by ten vlak viezol menej, než 80 ľudí medzi NZ a BA. Stačí tam nastúpiť v nedeľu večer, aká je tam plnka, alebo v deň Seneckého leta, kedy už v Šali bojujú ľudia o to, aby vôbec vošli do súpravy...
Reply on: Joyki #220383:
Ak teda nie sú schopní poslať večer jeden osobák navyše, nemohol by aspoň Metropol zastavovať v Šali a Galante (prípadne ešte v Senci)? Je to síce medzinárodný vlak, ale aj tak má všade po trati dlhé prestoje, tak dve-tri zastavenia navyše by ho až tak nespomalili.
Reply on: 3pa3ck3 #220381:
Posunúť os koľaje...
Reply on: david1 #220376:
Ľudia z Ivanky spustili petíciu na zahustenie taktu Os vlakov v špičke.
Reply on: david1 #220371:
O 20:52 ešte v júni svieti Slnko, to je fakt hlboká noc teda. ? A od 17:25 napr. v Senci nepredávajú lístky v pracovné dni, takže to je o tom... proste ide noc. V lete práve o piatej nastáva maximum teploty vzduchu, ale ZSSK už ide spinkať. V Os 4638 prích. do BA 20:52 isto nie je 30 až 80 ľudí, preboha. Veď sa chodí na nočné do Vajnor, na HLST, tak je takých 80 až 120 ľudí.

Os z NZ by bol fajn od Metropolu z Budapesti, o 22:22 s príchodom do BA o 23:52. Po celej trase by sa odviezlo možno 80 ľudí. O nič lepšie, ako posledný Os do BA z Galanty cez Trnavu, ten tiež je podobne prázdny (dokonca prázdnejší), ale 80 ľudí krát 365 dní je 29 200 ľudí.
Mne zase odpísali na Os 4650, že vlak je plný len od Senca (polka cesty a jak sardinky, ale musíme si zvyknúť, vraj takto bežne vyzerá prímestské cestovanie všade na svete), a na Os 4608 to, že smola, je ráno a študenti. To, že by sa mal takt zahustiť, úplne odignorovali... a že nemajú čím vlaky kapacitne posilniť, čo schvaľujem, ale nemusí ma to vôbec zaujímať a nemusím to vôbec ani akceptovať.

A aj to sa ignoruje, že Senec nestíha vydávať lístky ráno, nezmestia sa ľudia do čakárne, a potom ani do vlaku. By som ich vyhadzoval z toho sídla na Rožňavskej rad-radom...
? Najviac ich milujem, keď pošlu 3x Bdtmee na raňajší vlak do BA, alebo 2x Bdtmee o 22:07 z BA, keď je každý unavený a ešte treba aj stáť.
Reply on: david1 #220371:
Zaujimave, ze v Rakusku nie je problem poslat klasicky osobak do zahranicia s prichodom o druhej rano v Petrzalke...
Reply on: ufo #220380:
Neviem si predstaviť, ako by sa tam vošlo nástupište predpísanej šírky aj s východom z podchodu bez posúvania koľají. Plus perspektívne treba počítať s druhou koľajou smer DS
Reply on: tr3mp #220378:
A hrana pre DS nemôže byť spoločná medzi traťou do DS a traťou z ÚNS?
Reply on: fanatikmhd #220374:
Netreba toľko počúvať molochoškolenia.
Reply on: ufo #220366:
Tak spraviť len jednu nástupnú hranu na strane Ružinova a ráno viesť po tejto koľaji vlaky do Petržalky a poobede z Petržalky ? A samozrejme, aspoň úrovňový priechod pre chodcov na Galvaniho, ten tam neskutočne chýba.
Reply on: david1 #220371:
Trochu má maslo na hlave aj MF SR

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.