A dokonca keby jeden tyzden kazdy mimobratislavský pri vstupe na uzemie bratislavy zaplatil jedno euro myto...mal by si to aj z coho vyfinancovat.... Koniec koncov, zit v bratislave, robit v bratislave, byvat ut 5/7 dni v tyzdni, ale trvaly pobyt mat v hornej dolnej a odvadzat prachy tam..je vlastne...aj dostatocnym dovodom pre takuto srandu....
Fakt ale ostava,. kde na to vziat prachy... Osobne si myslim, ze ak nepride k bajnemu zabetonovaniu elektrickovych trati, tak to predlzenie radial do casti, ktore sa tahaju ako sliz je potrebne. Dokonca, osobne som toho nazoru, ze popri tychto castiach viest aj nove zeleznicne spojenia pre rychlu dopravu. Aby nevznikla dalsia dubravska karlovka, kde si vsetci musia miesto 10 minut po prazskej uzivat LeTourDeKarlsdorf s 30minutovou vyhliadkovou trasou pre turistov.... Logicky, dolne hony su dobry adept, ale pri zastavkach kazdych 300m to je dalsia 30min radiala bez moznosti ukoncenia skor, posilakov, ci pri nehode odstavenia celej radialy..... Tu by mozno skor bolo vhodne pouvazovat nad zeleznicnym spojenim niekam do mesta, mozno system tramtrain, pricom vyuzit vbeh niekde v meste (mozno filialka? ) aby to zas nevyplulo niekde v prdeli mimo mesto na stanici....ale sucasne to rychlo doviezlo z okraja.
"Pozitívnejšiu spätnú väzbu získal Slovak Lines taktiež za dostatočný počet spojov a dodržiavanie cestovného poriadku." - ľudia si už zvykli na opatrenie náhodného vynechania tých spojov, ktoré kvôli zápcham nestihnú nereálne nakreslený obrat? ?
Dost by ma zaujimalo co je to za prieskum, aka je tam metodika a otazky. Focus ma u mna rozhodne velmi dobru reputaciu a prieskumy robia dobre, tak by ma zaujimalo akym sposobom im vyslo toto.
Nesuhlasim. Myslim, ze ludia rozmyslajuci v style viac pruhov=menej zapch by si kolaps na Zlatych neboli schopni vyhodnotit ako fiasko kolektorov, pretoze by im to akurat potvrdilo, ze treba skapacitnovat aj vnutromestske cesty.
Mozem sa sice mylit, ale vnimam ako sialene, aby sme si moju vs. tvoju teoriu potvrdzovali experimentovanim s trvalym znicenim polnohosp.pody, tlakmi na dalsiu destrukciu mesta a nepriamou podporou satelitov. Bohate staci ta D4, to bude podla mna dostatocny budicek pre tuch cp chcu pochopit. Ista skupina ludi sa holt v mysleni nikdy neposunie.
Keď Mrva na FB vyhlásil, že by sa mala stavať D1 s kolektormi a štvorpruh I/61 tak som mal chuť spýtať sa ho, či háji záujmy Bratislavy alebo Čiernej Vody. Tie kolektory sú kolosálna blbosť.
Tych kolektorov je skoda, aspon by konecne vsetci velmi viditelne padli na hubu s tymito blbymi rieseniami. Takto sa budu vyhovarat na to ze keby boli kolektory, tak zijeme v raji.
Ale neva, bude D4, to bude tiez kolosalny fail ked to otvoria, tak snad niekto pochopi ze tudy cesta nevede.
Všetci tam vyplakávali nad zrušením plánovaných kolektorov.
Nikto nespomenul že v Bratislave sa neplánuje rozšíriť cestná sieť na vstupoch do mesta. Tie autá zase len ostanú v zápche no na inom mieste.
Nakoniec ani jeden zo zúčastnených aktivistov nezniesol požiadavku na zlepšenie obslužnosti nového zastavaného územia hromadnou dopravou.
Ideál by tam bola železnica, ktorá by prepojila 120 s 130 a povymetala dané územie.
Prestupovalo tam vela ľudí aj v minulosti do L49. Je to prestup pre personál aj zo Záhoria.
Vymýšlať baterkovú L211 do Dúbravky je blbosť. Na Patrónke je konečne po zatrolejovaní prestup na hrane v oboch smeroch.
L211+212 robí dostatočnú kapacitu na Kramáre zo západnej časti BA aj zo Záhoria.
Tak radšej to dajú na delenú (kde je teoretická šanca že by to bolo iba na rannom diely)
ako na celondeku .. A jediná špička ktorú má Hrobonka so sólom okrem 211/2 je 203/6.
S tým, že 211/2 začína potom, ako tam ukončí nočák, kde tá 14Tr často býva.
Viko
Mozem sa sice mylit, ale vnimam ako sialene, aby sme si moju vs. tvoju teoriu potvrdzovali experimentovanim s trvalym znicenim polnohosp.pody, tlakmi na dalsiu destrukciu mesta a nepriamou podporou satelitov. Bohate staci ta D4, to bude podla mna dostatocny budicek pre tuch cp chcu pochopit. Ista skupina ludi sa holt v mysleni nikdy neposunie.