Dobre, pod mostom nie sú, ale evidentne nedosahujú veľký zik, keď majú viacmenej len tie vylágrované ojazdeniny - keď nie Karosy, tak 20 a viac ročné Bovy/Renaulty nazvláčané z celej Európy. Prečo by inak aj svetlá výnimka žijúca z incomingu (D.Z.) už niekoľko jesení po sebe skúšala odpredať aspoň jedného Axera? Prečo vodiči jazdia za také nízke mzdy s ospravedlnením, že veď snáď si privyrobia?
A nebude nejaký DPB problém s presťahovaním toho "energocentra", či čo to tam je? Kdesi som čítal, že sa odtiaľ diaľkovo ovládajú všetky meniarne v BA. Neviem o tom vôbec nič, preto sa pýtam. Dík ?
Ale no tak. Vacsina slovenskych sukromnikov v pravidelnej doprave.ma biznis zalozeny na ojazdeninach v roznom stave vylagrovanosti a hoci mozno nemaju vilu s bazenom a sukromnu helikopteru, nejak neregistrujem ze by treli biedu. Teda aspon kym nevyrukoval nas Velky Cerveny Vodca z vlakmi "zadarmo".
Takže spásou je trinásťročný Axer, ktorý má opotrebované pohonné ústrojenstvo, popukaný rám, hrdzavejúcu karosériu, zoxidovanú elektroinštaláciu, zanesený vodný okruh, zhoršujúcu sa dostupnosť dielov... Čiže buď doňho ďalšie tisíce vrazíš, alebo po roku-dvoch vezmeš zas iný vrak, alebo to budeš udržiavať v stave "trocha to jazdí". Koľký luxus pre cestujúcich proti osobnému autu!
Ako spomína laminátka, hor sa do toho, prajem ti veľa šťastia aby si nezadlžil celú rodinu na tri generácie dopredu.
Tušíš niečo o tom, načo sa tvoria odpisy? Na záver diskusie: Pusti sa do toho. Evidentne si objavil medzeru na trhu. Len pozor, lebo potom zbadá Jančura, aký lukratívny kšeft si nechal utiecť a nasadí predátorské ceny!
Viko
Ako spomína laminátka, hor sa do toho, prajem ti veľa šťastia aby si nezadlžil celú rodinu na tri generácie dopredu.