Inak DPB asi pouziva rovnaky system ako IDS BK (hlavne ak su na rovnakom webe), co? Lebo aj tam mi hlasi rovnaky zostatok ( https://i.imgur.com/Sr6dogm.png ), ale ked do systemu info nepride ... ?
Ale tak na druhu stranu po 2,5 tyzdni pouzivania eCL natrafit na prvu chybu (teda az na zamrznute displeje), tak to je este celkom lepsie ako som cakal ?
Urcite pockam do dnesnej polnoci/noci, ze ci sa nahodou nepreklopi nieco do systemu, kedze som dnes kartu po 2 tyzdnoch pouzil, ale ako som hovoril - nie som si vedomy, zeby som nieco pouzil, a ani som nemohol
A urcite ich budem kontaktovat - mozno tych 81 centov je malo, ale ked sa to bude nahodou stavat pravidelne ... Tak to bdue dost mrzute ?
Do Konta IDS BK praveze obcas nahodne transakcie nenatekaju. Mne tam viac krat podla vypisu klesol kredit, ale zatial vzdy som k tomu vedel priradit transakciu ktoru som si pamatal, ale v konte sa nezobrazila (co je z pohladu zuctovania trzieb zaujimave).
Ale ak si si isty ze si medzitym ziadnu transakciu nerealizoval, urcite kontaktuj vydavatela karty s tym nech to presetria. Je to ich zodpovednost. Daj potom pripadne vediet ako si dopadol
Ano. Nastupil som do L32, vybral 15 min listok, prilozil elektricenku a vybehol na mna smutny smajlik "Nedostatocny kredit". Tak som to zrusil, klikol na Info a tam pisal €0,33 zostatok.
Takto sa mi hlasi web IDS BK - https://i.imgur.com/xMVLaQ3.png - kebyze kupim listok medzicasom, tak by mi to tam predsa po tom dni, kedy som ho kupil, vypisalo, nie?
Vlak nemá čo dúfať či nemá prekážku na trati.
Pokial si majiteľom vodičáku tak vieš že nemáš vojsť na priecestie pokial ho nevieš prejsť.
Križovanie na Ivánskej bolo fakt zle riešené kvôli /už bývalému / odbočeniu do ľava smer Súhvezdná. Tam bolo miesto na max. jedno osobné auto a nie autobus. Pokial nestál Avion shoping park a nebola tam taká premávka sa vedelo vždy bezpečne dostať z precestia. No to v súčasnosti nemáš šancu.
Časom to tam môže prísť do stavu úplného uzavretia tohto prechodu z dôvodu bezpečnosti.
Je veľkou chybou mesta, že doteraz nie je vybudované pokračovanie Galvaniho ul. smerom do Vrakune. Je tam miesto aj na mimoúrovňové prekonanie trate 131.
Rucnych 7 minut je o niecom inom. Nebol clovek co by to rucne spustal, ale kedze neexistuje dopravna kancelaria na filialke, tak vlak si podal ziadost o odchod predmestiu, predmestie spustilo zavory, ked padli co bola predzvanacka a dlhy vyprazdnovak pre krizovatku dostal info predmestie a vypravil radiovo vlak... A nez sa vlak dotrepal na priecestie... Pri automatizacii stratis len a len par sekund na telefonicku komunikaciu.. Nic viac. Nemozes vpustit vlak a dufat..ze auta uz nebudu stat na cervenej cez priecestie. Toto bola ivanska- trnavska..a prisli sme tam o karosu, ikarus, mnozstvo aut, a ludske zivoty... Takze takto to nepojde:/
Namiesto zakopávania železnice by som riešil mimoúrovňové križovanie z Jarošovej na Pioniersku nielen ponad železnicu, ale aj ponad Račiansku. Ako súčasť skapacitnenia ťahu Prístavný most-Bajkalská-Jarošova-Severná tangenta(výhľad). Úrovňové priecestie je v dnešnej dobe na danom mieste nepriechodné.
Kedy, ked som 23 poobede odisiel z Bratislavy a vcera vecer prisiel domov (taxikom z Hl. Stanice)?
V kazdom pripade pockam, co vypise web po polnoci (kedze som si dal info, mala by sa karta aktualizovat) a uvidime. Ak tam nebude nic, tak sa im asi nieco pokazilo
Vyhladavac spojeni tu na iMHD casto vie aj ake dolezite body su v okoli Ked napisete napriklad "Eurovea", tak rovno napise, k akej zastavke sa to vztahuje (samozrejme nie je tam vsetko, ale taketo vyznamne body ano)
S tym sa uz pocita. Zavory vypadnu, vlak si zopne priecestie, signalny plan nevpusti do priecestia auta, a na pol minuty uvolni von z priecestia zelene an vyprazdnenie. Nalsedne vlak dostane na navestidle volno, odide, a po zruseni priecestia sa obnovi signalny plan onoch krizovatiek... Vravim, hlupost tohoto projektu neriesme, ale kedze chce byt politicky pretlaceny..riesme to, ako to najmenej ublizi. Bohuzial, pre sucasne riesenie sa najskor spustia zavory, a potom moze odist vlak z uplneho konca filialky.. Len jazda k priecestiu je na viac ako dve minuty... preto to vlozene navestidlo. Od predmestia problem nie je. Zopne., a za minutu je za priecestim.... Tu skrz zhlavie stanice to mozne nie je. Navyse, peron pre os ma byt v oblasti vytaznej kolaje pred trnkom..teda doslova na hrane prestupu vlak-bus. Takze pocitaj s uplnou vzdialenostou sturc-priecestie...
Mimo vsetku tuto debatu, ale vypada to, ze DPB a IDS BK maju nejaky problem so systemom eCL. Ked som si naposledy kupoval elektronicky listok, mal som po kupe zostatok 1,14 eura (23 Dec 2016). Dnes som si chcel oznacit 15 minutovy listok a strojcek hlasil, ze mi ostava 0,33 eura? To je ako mozne, ked som pocas sviatkov bol mimo BA a az dnes isiel pouzit elektricenku? ?
L6 jazdí cez prázdniny ako ekologickejšia náhrada za L133.
Ak by mala byť využívanejšia a viac mala pomôcť L4 musela by jazdiť po Trnavské mýto , kde by bodlo električkové obratisko aj jednokolajné.
Pre L7 by zase bodlo vybudovanie slučky pred Kapucínskym kostolom. Jednokolajné by to tam vošlo v pohode.
Zas mimo chlapci. Nezaujima ma povodny projekt. Nakazane su dane instrukcie ake som dal aj vam. Riesenie treba hladat pre jarosovu. Sabotaz nepomoze, spravi to iny pablb a bude sa tam stat 7 min. Nehladajte vyhovorky, nekomentujte moricovky, nekomentujte projekt podzemnej filialky... Jednym uchom dnu a druhym von. Rieste ak viete ako zabezpecit co njkratsie blokovanie priecestia. Jeden variant pocita s vlozenym navestidlom pred priecestim, pricom vlak si obsluzi priecestie az tesne pred vstupom, zastavi, a po zmene signalneho planu pusti vlak. Predpoklad na 3,5 minuty. Skuste dalsi variant aby to co najmenej blokovalo krizovatku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA