Reply on: Petto #217462:
Keby si čítal, čo píšem, tak by si si všimol v mojom #217452 vetu "Minimálne by som však bol za to, aby 8' interval nekončil už o pol siedmej, ale neskôr." Ten skok je náhly a nezodpovedá súčasnému dennému režimu obyvateľov.V každom prípade, počty vozov riešim pre celodennú premávku, to snaď dá rozum, že nepôjdem argumentovsť ich nedostatkom vo chvíli keď ich polka naprázdno ide do remízy.
Obratisko pri Technopole by sa zišlo, lenže 1) projekt je prakticky hotový a všetci sa modlíme, aby sa trať stihla v tomto programovacom období, 2) nie je veľmi miesto - pápežskú lúku má dáko podelenú cirkev (ktorá tam mala plány s výstavbou ďalších cirk.objektov) a MČ Petržalka (ktorá tam chce Ďurovčíkovo divadlo), 3) je to časť trasy s najhlbšími výkopmi (ktoré sa azda využijú na MUK) a nebolo by len tak rozšíriť ich o celý polkruh - finančne ani esteticky.
Trať na Nové Lido vyrieši prepravu Nového lida (bol by to prvý projekt, čo na to myslí), ale Petržalke samotnej nepomôže. Mne osobne sa ten projekt nepozdáva - veľa rozporuplných bodov, veľa planých sľubov, zvláštny spôsob prezentácie.
V každom prípade, uvázdajú zast.električky Lido, ktorú na estakádu vzdialenostne veľmi nie je kam napchať, takže to hovorí skôr pre odbočku. (Použitie obrázka 30T je pochopiteľné - je to nové a je to odtiaľto, nedajú tam ani niečo staré ani niečo cudzie, aby si nedegradovali projekt.)
Viko
(Nestacim sa cudovat. To bola nejaka snaha zapacit sa?)