Pre Ámosa s jeho víziami o autonómne jazdiacich autobusoch citát z článku o Mercedes-Benz Future Bus: "...který by měl být schopný se VE VĚTŠINĚ situací obejít bez řidiče. Vše je ale stále navrženo pro přítomnost šoférů, kterým tak rozhodně ještě nehrozí vymizení jejich povolání".
Nenapadlo ti ze ten povodny preukaz bude zablokovany, t.j. po nacitani aztec kodu ho POP vyhodnoti ako neplatny? Presne tak ako doteraz pri cipovej karte.
Inak suhlasim ze Maxi Klasik by sa optimalne mal vydavat ako normalne vytlacena plastova necipova karta (vid napr. Osterreichcard). Ale napriek tomu som rad ze ZSSK sa konecne zbavuje uchylky s cipovymi kartami. Aspon niekto. Skoda ze cely IDS BK staviame na cipovych kartach...
"Spoločnosť RegioJet na medzinárodnej autobusovej linke medzi Bratislavou a Viedňou za šesť mesiacov jej fungovania, od polovice novembra minulého roka, prepravila takmer 160-tisíc cestujúcich. Majiteľ súkromného dopravcu Radim Jančura tvrdí, že linka sa ujala. „Je pre nás strategická, nakoľko spája medzinárodné letisko vo Schwechate so zvyškom siete žltých liniek RegioJet na Slovensku. Zároveň je ukážkou fungovania zdravej konkurencie,“ informoval. „Vôbec po prvýkrát sme sa na Slovensku stretli s férovou súťažou, kde si dopravcovia navzájom nehádžu polená pod nohy, ale bojujú o zákazníka kvalitou, cenou a každý sa snaží priniesť cestujúcim najlepšie služby,“ dodal šéf RegioJetu. Spoločnosť v súvislosti s príchodom letnej sezóny očakáva zvýšený záujem cestujúcich o využívanie linky."
Čo si myslíte o tejto linke? Ja som rád, že vznikla. Vďaka nej zlacnelo cestovné do Viedne a zvýšila sa kvalita pre cestujúcich. Škoda, že vlaky na tej trase nezlacneli.
Snažil sa už niekto riešiť neskutočnú hlučnosť (vlnkatosť) trate na Radlinského, najmä od Imricha Karvaša po Kollárko, alebo mám písať na magistrát? ? Ten rámus sa už nedá počúvať.
Ako v poriadku, papierové preukazy na zľavy na ZSSK, v hodnote pár desiatok eur - môže byť, ale toto: http://www.vlaky.net/upload/online/diskusia/795060-1.jpg je už trochu silná káva podľa mňa, hlavne vytlačené na termopieri a zaliate v materiáli podporujúcom vyblednutie.
To bude otázka skôr na pokladníkov ZSSK, za akých podmienok /napr. technických problémov/ môžu ten istý doklad vytlačiť opakovane. Pri doklade ktorý nie je viazaný na konkrétnu osobu môže byť takáto opakovaná tlač mimoriadne zaujímavá.
Môžeš tie obavy prosím podrobnejšie vysvetliť? Ak sa to nehodí sem, tak mne na peon@chello.sk Nerozumiem ako môžu niektoré MAXI KLASIK-y existovať vo viacerých origináloch ani čo sa v praxi myslí pod vykopírovaním jednej karty na druhú - že kto ako podľa Teba môže zneužiť prenosný MAXI KLASIK? http://www.slovakrail.sk/sk/ceny-zlavy-sr/zssk-maxi-klasik.html
Problém je v tom, že budú niektoré prenosné Maxiklasiky existovať vo viacerých origináloch, vykopírovanie jednej karty na druhú bola aspoň čiastočná komplikácia pre "šikovných". ?
Ak tomu správne rozumiem + ak si dobre pamätám čo Valec písal, tak pôjde o papierové preukazy vo fólii s 2D kódom [rovnaké aké sa používajú pre cestujúcich na bezplatnú prepravu], takže aj fotku v neštandardnom formáte 2 x 3 cm si v niektorej fotoslužbe potrebujú vybaviť cestujúci využívajúci komerčné ponuky JUNIOR RAILPLUS, KLASIK RAILPLUS, SENIOR RAILPLUS a MAXI KLASIK.
Predpokladám správne, že papierový preukaz nebude nosičom na PCL IDS BK, a teda ľudia by si už radšej mali BČK vybavovať iba v DPB alebo v Slovak Lines?
"v električkách na zadnej plošine prvého vagóna, v autobusoch a starých trolejbusoch na mieste pre kočíky, v nových nízkopodlažných trolejbusoch nie je dostatočný priestor na bezpečnú prepravu bicyklov."
Nové nízkopodlažné električky sa tam však nespomínajú... Na webe IDS BK je zaujímavý popis, ale v tejto veci mi to nepomohlo:
"Bicykle sa prepravujú v priestore vyhradenom pre kočíky alebo invalidné vozíky. V jednom vozidle alebo v jednej súprave vozidiel sa môžu prepravovať maximálne dva bicykle. Ak na zastávke súčasne nastupujú cestujúci s bicyklom a cestujúci na invalidnom vozíku alebo cestujúci s detským kočíkom bez ohľadu na to, prednostné právo na prepravu majú pred bicyklom invalidný vozík a detský kočík. Ak chce cestujúci s vozíkom alebo kočíkom nastúpiť v čase, keď sa cestujúci s bicyklom už vezie, nemá cestujúci s bicyklom povinnosť vystúpiť." https://www.idsbk.sk/informacie/preprava-bicyklov/
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Pajo