Ak sa stretnes s akymkolvek predcasnym odchodom, treba napisat staznost na vnutorna.kontrola@dpb.sk.
DPB v ramci vnutropodnikovej anarchie svojvolne nekontroluje nic, co vedie k zvysenej miere predcasnych odchodov v poslednej dobe. Ak vsak pride staznost, preveri sa to a pripadne vyvodia dosledky.
Konkretne 39/2 2852 Prva veta v predchadzajucom prispevku sa mi kapku deformovala tak tu je opr verzia.... Neviete ci niekto nekontroluje predcasne odchody?
Este raz diky
Neviete ci niekto neko troluje lredcasne odchody?
Lebo sa mi zda dost nevhodne ked 39 ide o 4 minuty popredu pri tom 20 minutovom intervale ... minutku pochopim ale 4 uz je troska vela... alebo ked tak daky mail kde by sa dala napisat staznost... dakujem
Konečne... Aspoň občas dokáže zvíťaziť zdravý rozum. ?
"Nelegálne" parkovacie miesta de iure neexistujú, takže ich zrušenie je vlastne nezrátateľné. To, že zelení mužíčci nepokutujú nesprávne parkovanie a mesto neodťahuje takéto vozy, je horšie. Potom by ani "nelegálne" miesta nebolo potrebné rušiť, lebo by nikomu ani na um nezišlo na takom mieste vôbec zastaviť.
V sirsom centre BA sa rocne zrusi isty pocet parkovacich miest, vacsinou nelegalnych a to uz viac rokov dozadu.
Celkovo sa ich tento rok zrusili uz desiatky, akurat sa o tom nehovori, aby sa ludia neburili.
A inak vcera som hovoril zo starostom Stevcikom a ziadne parkovacie miesta na Safku nebudu. Plati projekt, ktory skoncil na druhom mieste (vitaz to nechce projektovat) a prebehla zamena pozemkov medzi hl.mestom a MČ.
Zaroven sa robi velky projekt dopravnych a inych uprav na uliciach medzi Hviezdoslavovym, Jesenskeho, Sturovou, Nabrezim a Novym Mostom.
Dlho som rozmýšľal, čo Ti na to napíšem, ale potom mi vnútorný hlas povedal, počkaj na laminátku. Tá príde a trefne to zhrnie v jednej vete. Tak čakám ?
Je v poriadku, ak sa informácie o možnostiach MHD mám možnosť dozvedieť na viacerých miestach, kde je to možné. Ako ťa obmedzuje reklama na SMS CL vo vnútri vozidla (ak je umiestnená/nalepená kultúrne, a nie prilepená cenovkami na stred okna)? Držiac sa tvojej logiky, tak by sme mali v interiérov odstrániť aj schémy liniek, veď trasu si mal vlčák naštudovať ešte pred nastúpením do spoja, nie?
Nepriesvitnú nálepku si rozhodne všimne viac ľudí, ako priesvitnú, preto sú vhodnejšie, i keď to znamená väčší vizuálny zásah.
Info o monitorovaní MUSÍ byť napísané aj slovne, kreslený mikrofónik nestačí. Klíma dajme tomu, že by stačila len vločka.
A to, že pribúdajú nové nálepky, je prirodzené a v pohode, keďže sa menia prepravné podmienky i vybavenie vozidiel
U nás majú na nábreží električky zastávku raz za kilometer, každých pár týždňov je tam väčšia, či menšia výluka, a autobusy tam nevládzu pobrať ani existujúci objem vlkov (o atraktivite intervalu, či častých veľkých meškaniach na L50 a 70 nehovoriac). Takže je miera IADistov na nábreží pochopiteľná
Informácia o klimatizácii či zhotovovaní zvukového záznamu by sa dala riešiť iba piktogramom tak ako pri ostatných nálepkách - „zves batoh“, „prečiarknutá zmrzlina“, „kočík“, „bicykel“. A tak isto by tomu piktogramu rozumel aj ten zatúlaný turista či cudzinec, ktorý náhodou dostane odvahu ísť tou našou prívetivou mestskou hromadnou dopravou.
Informácia o možnosti zakúpenia SMS CL nemá čo na dverách vozidla hľadať, keďže do vozidla musíš vstúpiť s prijatou potvrdzovacou správou. Za ten čas čo stojí vozidlo na zastávke nestihneš SMS ani odoslať, nieto ešte prijať potvrdzujúcu. Informácia o tomto cestovnom lístku by mala byť umiestnená na všetkých zastávkach, a nie na vozdilách, a už vôbec nie vnútri vo vozidle nalepená na kabíne vodiča.
Nehovoriac o tom, že stále pribúdajú ďalšie a ďalšie nálepky - za chvíľu už cez ne nebude ani vidieť von.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
DPB v ramci vnutropodnikovej anarchie svojvolne nekontroluje nic, co vedie k zvysenej miere predcasnych odchodov v poslednej dobe. Ak vsak pride staznost, preveri sa to a pripadne vyvodia dosledky.