Prosim Vas, nevideli ste niekto ALDO krabicu na zastavke trnavske myto, ale skor elektricka č. 4,,,boli to topanky, darček, prosim prosim :´((((((( asi 12:30...........
žijeme v meste, kde je udalosťou roka eskalátor na stanici,
kde sa stavajú zbytočné trolejbusové trate,
kde nevedia kompetentní osadiť na zastávkový označník správne terčíky,
kde nevedia kompetentní správne a včas oznámiť o výluke,
kde sa napriek google.translate nevedia prekladať základné frázy do angličtiny a
kde nevedia kompetentní osadiť ani dopravné značenie.
Aby som Vás uviedol do problematiky, mesto sa veľmi správne (teraz bez irónie) rozhodlo zmeniť prednosť v jazde na križovatke Hroboňova - Prokopa Veľkého tak, aby z ani jedného smeru neboli vozidlá MHD nutné zastaviť. Dokonca, a teraz to znie ako sci-fi, zaviedli protismerný cyklistický pruh.
Všetko to má ale jedno ale... viac v obrázkoch:
Mal by si za každých okolností ak to je v tvojich silách, zabrániť nehode. A dôležité je naozaj predvídať. Takých šoférov je ale čím ďalej, tým menej. Zrovna tento tvoj príklad ma na ceste párkrát stretol. Napr. mal som zelenú a chcel som ju stihnúť, ale keď som videl, že vedľa cesty stojí panička a čumí pred seba ako ovca a nevníma blížiace sa veľké Iveco, tak som radšej spozornel. Samozrejme, že si to vybrala na červenú a ten jej jeden krok mohol byť osudný. Zabrzdil som meter od nej a možno si potom aj šprtla, lebo ja som sa fajn zapotil.
Ľudia sú rôzni blázni, tak netreba jazdiť ako keby si bol sám na ceste, iba preto, že si na hlavnej, alebo máš zelenú.
Z logiky celkom bežnej v tejto krajine, kde policajt nedá pokutu policajtovi, sudca neodsúdi sudcu, lekár nepotopí lekára a politici sa navzájom nepozatvárajú.
len aby ste vedeli:
Pri Autobusovej stanici trolejbus číslo 212 pravdepodobne pretrhol trolejove vedenie.
V čase 14:15 už bola na mieste trolejova vežka.
Z dôvodu nedostatku času som sa tomu moc nevenoval. ?
1. Mozno preto, ze od SND az do Cunova vedie komfortna cyklotrasa, kym do Devina je len uzka nebezpecna cesta.
2. Podla toho, co som pocul, tak Konvekta na Ikarusoch sa kazila pomerne rychlo, takze po tych rokoch by nebolo velmi co premontovat.
Mám dve otázky... prečo sa z linky č.90 neurobila cyklobus ...a tá druhá ..prečo sa zo starých ikarusov nepoužila klimatizácia v iných autobusoch ,tak ako to má slovak lines
Je teraz šanca podporiť ambiciózny projekt na českom Startovači, ktorého výsledkom by mal byť kovový model Karosy ŠM11 v mierke 1:43.
Suma 52 eur, ktorú do projektu investujete a získate vďaka nej model je podľa mňa primeraná, je len otázne, či je reálne vyzbierať cez 44-tisíc eur. Po troch dňoch je zatiaľ vyzbierané jedno percento z celkovej sumy. Riaditeľ českého Iveca je vraj ochotný prispieť z väčšej časti, ale tiež čaká, aký bude záujem.
Sám ešte zvažujem, či tiež prispejem, ale myslím, že aj keby to nevyšlo, tak pri týchto štartovačoch nie je problém s vrátením peňazí.
Zvážte to, môžeme mať všetci na poličke pekný model autobusu.
tak potom to pomenovanie je znacne zavadzajuce, nakolko ja a asi nebudem sam si pod pojmom nosna linka predstavim linku ako je napr. L70 ktora spaja mestsku cast s centrom mesta a na ktoru potom v mestskej casti nadvazuju linky ako napr. v tomto pripade L67, L77, L79 do okrajovych casti Podunajskych Biskupic. L80 nesie leda tak sama seba v Kopcanoch na nu nic nenadvazuje a celkovo je to male nevelmi vyznamne uzemie v ramci MC Petrzalka na to aby malo nejaku "nosnu linku".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
jokl