Si skutočne robíte srandu v tomto dementnom podniku,človek chodí MHDčkou raz týždenne a večne problémy,už nechodím na neskoršie spoje,pretože viem,že prestúpiť presne nie je možné,kedže jazdíte ako sa vám zachce.
Buď idete skoro alebo neskoro,nikdy nie podľa harmonogramu! Nič mi nezdvihne žlč tak,ako keď idrm na zastávku a môžem tomu dementnému autobusu akurát zakývať,keďze ide o 3 minúty skôr ako ma.. a teraz pre istotu čakám už 22 minút na dementa,ktorý si vynechá spoj (pozdravujem ho touto cestou, 96 smer Ružinov o 13:07)..
A keď sa človek už aj dočká toho zasratého spoju,tak riskuje filcky/kvapavku/otravu smradom/teplom/ošťanie nejakým idiotom..
A za toto majú ľudia platiť?! Nasrať,keby toto robili taxikári/reštaurácie alebo iné služby,tak by v živote nedostali ani cent! To isté už z mojej strany platí aj o Vás ako podniku,hanba Bratislavy,zvyšovať ceny,znižovať kvalitu a potom sa oháňať jednou hlúpou električkou do Petržalky,trapáci..
Nechtiac ukazujú aj ukrutnú úroveň cíferskej údržby v tých časoch - jeden stierač s obrovským rachotom, odpruženie sedačky nefunkčné (pravdepodobne sedačka podložená kľúčom na odbrzďovanie stredného podvozka, ako bolo v Cíferi zvykom), každý vypínač iného typu (veľmi príjemné pri kachnovom štvorvypínačovom otváraní dverí), kachna otrieskaná, čpinavá, dvere nedovierajú, no fuj.
Zhodou okolností mi dnes prišiel spravodaj KMD s týmto k téme: V současnosti jsou v Praze tato bezpečnostní zastavovací místa: Blatiny směr Slánská, Geologická směr Hlubočepy, Hercovka směr Trojská, Jana Masaryka směr Krymská, Malovanka směr Hládkov, Pod Karlovem směr Nuselské schody, Pohořelec směr Hládkov a Vozovna Kobylisy (obě nástupní zastávky ve smyčce a výjezd z vozovny).
Minulý rok som dva dni po tom ako hovorkyňa vyhlásila, že všetke klímy fungujú, narazil na urbanway, kde vodič aj chcel zapnúť klímu, ale nefungovala - nechladila ?
Minulý rok aj pri vysokých teplotách bolo v urbanwayoch príjemne ale to musela byť klimatizácia zapnutá. Tento rok som ešte na vychladený urbanway nenarazil a dnes som očakaval, že pojdu klimy a nešli ani vo vozoch, čo išli opačne. Možno vedúci 1DPA zakázal alebo len vodiči kašlú na to
K tej klíme sa vyjadrím aj ja - tento týždeň sa mi podarilo ísť až raz busom v ktorom bola zapnutá klíma (petržalský sor na 28) v prípade električiek to bolo o niečom inom tam sa mi ani raz nepodarilo ísť poobede vo ForCity plus bez zapnutej klímy a tuším aj ráno niektoré dni. V každom prípade napríklad v takom Londýne zapínajú klímu už pri extrémnych 19° a nejde tu o to že musí chladiť na zimu, ale aby aspoň chladila - udržovala vonkajšiu teplotu už pri 22°C vonku sa vie slnko pekne oprieť o voz a vyhriať ho. V aute som klímu používal už v apríli, čo sa mi pri dpb nestalo
U urbanwayov si myslím že je problém v jej nastavení. Tento týždeň som išiel párkrát urbanwayom, v ktorom boli zatvorené všetky okná + zapnutá klimatizácia, no chladila len minimálne, keby ju nebolo počuť + keby sa pod vozom netvorili malé mláky vody, tak by som ani nespoznal, že je zapnutá.
Jak je to s tou klímou v DPB poriešené v prípade autobusov? Dnes je fakt teplo a 50ky urbanwaye sú všetky s vypnutou klímou? Od akej teploty sa dava pokyn na spustenie? Alebo to závisi aj od iných okolností?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BigMac