Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #214386:
Jasné, ak je tam len nedávno (opätovne) osadená, tak to je potom lajdáctvo, aké by si snáď ani v DPB a.s. nedovolili... Oh wait
Reply on: Rubber38 #214384:
No, ak v roku 2016 vyvesia tabulu so skratkou názvu, ktorý sa používal do roku 1986, tak to tiež o niečom svedčí.
Vie sa uz aspon priblizny termin startu modernizacie karloveskej radialy alebo to je stale hudbou buducnosti?
Reply on: anbis #214383:
No tak je tam neaktuálna cedula, do popuku
V DPB pracujú ešte väčší srandisti, ako som si myslel (viď tabuľka) ☺
Reply on: Peon #214380:
Nikto nepovedal ze ide nevyhnutne zastavkovy cestovny poriadok 🙂 Ak od odchodu z nastupnej zastavky po prichod do cielovej zastavky je v CP 14 minut, tak jazdna doba podla CP je 14 minut a 15 minutovy listok postacuje.
Reply on: Peon #214380:
Platia jazdne doby uvedene v cestovnom poriadku a teda nie ziadne spekulacie, co by bolo keby...
Ja teraz neviem či mám výpadok pamäte, ale nie som si istý ako má cestujúci s JCL správne postupovať pri vozidlách MHD. PP IDS BK B.3.1.2: "Záväzné posúdenie časovej platnosti cestovného lístka vychádza z časových údajov uvedených v cestovnom poriadku."

Jazdné doby uvedené v CP MHD sú maximálne. Cez víkendy a večer sú však kratšie jazdné doby. Príklad: Linka 83 zo zastávky Alexyho na SAV - podľa CP MHD 16 minút.

Cez víkend je to však iba 14 minút (zistené porovnaním odchodov z oboch zastávok aj cez cp.sk). Môže teda v tomto prípade cestujúci použiť 15 minútový lístok a platí mu v tomto prípade aj v prípade meškania počas cesty?
Reply on: zakaznik #214363:
Handrové sedadlá plné bacilov nech si láskavo drhne vedenie DPB ktoré si ich dalo ako požiadavku v tendry na nové vozidlá v čase keď ostatné dopravné podniky sa handier zbavujú z hygienických dôvodov a vysokých nákladov na údržbu.
Reply on: zakaznik #214375:
Ja si myslím, že s riešeniami spoza klávesnice (vodič budú upratovať vozidlá, dielenskí budú upratovať vozidlá) si začal práve Ty.
Mmch., to, že niektorí (väčšina) dielenskí nemajú pracovné návyky, za to tiež až tak úplne nemôžu len oni - ono keď desiatky rokov dielenskí väčšinu času nič robiť nemohli, lebo nebolo s čím opravovať, tak si na to zvykli. A zamestnávateľ by ich teraz mal privykať na to, aby pracovali ako zámočníci, automechanici, elektrikári a nie na to, aby upratovali vozidlá.
Forma terapie - Ty si nejaký psychológ?
Ja sa v plnom rozsahu (okrem hrúbok) podpisujem pod Petoov návrh, aby každý robil to, čo má v popise práce.
Reply on: zakaznik #214375:
A čo takáto možnosť:
Vodiči budu riadiť vozidla
Dielenský pracovníci sa budu starať o technicky stav vozidiel
Upratovači (je jedno či interný alebo externý) budu upratovať
A zodpovedný vedúci budu kontrolovali či si všetci vyššie spomenutý plnia svoje povinnosti tak ako majú.
Nebolo by to omnoho jednoduchšie? Náklady také iste ako teraz lebo podnik už všetkých týchto ludí zamestnáva.
Reply on: dyspozytor #214368:
Čo sa týka ZSSK. Ak v rámci obehu existuje prestoj niekoľko desiatok minút a vodič HDV ho má platený, nič čudné na požiadavke aby upratal nevidím. A samozrejme v tomto ohľade treba upraviť aj pracovnú zmluvu.
Reply on: S499.1023 #214374:
Dakujem za opytanie, necitim sa byt v slepej ulicke. Nie je vhodne urcovat spravne riesenie spoza klavesnice. Ja by som zvazil (a vyskusal) tie moznosti, ktore som napisal.

Zvonka sa mi zda, ze ti niektori dielenski nemaju pracovne navyky. Mozno by im cistenie pomohlo ako forma terapie. Nasledne by sa mozno aj udrzba zlepsila.
Reply on: zakaznik #214373:
Takže by asi bolo vhodnejšie dokopať ich k tomu, aby niečo robili v rámci svojej dielenskej práce a nevymýšľať im všakovaké upratovanie, či nie? Naozaj nechceš túto slepú uličku opustiť bez straty desiatky?
Reply on: S499.1023 #214371:
Napisem naopak - ak by dielenski podavali vysoky pracovny vykon, tak by ten vozopark inak vyzeral, nez vyzera.
Ale bola by to narocna uloha, pouzit ich na cistenie vozov. Kedze teraz ani len necistia po sebe odtlacky svojich mastnych paprc.
Reply on: 810zssk #214370:
Nie ze nieco, tam nic nesedi. Ale to vieme všetci dobre už dávno (vrátane mesta a DPB). Teraz ide o to, či sa aspoň niečo čiastočne uprace po týchto výmenách na vedúcich postoch, alebo ešte to bude trvať ďalšie 4 roky (prípadne násobky 4och..).
Reply on: zakaznik #214369:
Dielenskí zadarmo? A nie za plat dielenského? A myslíš, že dielenskí nemajú čo robiť? Máš pocit, že autobusy DPB sú už v tak dokonalom stave, že dielenských ani netreba?
Ja si myslím, že si sa vybral zlou cestou a teraz ju nechceš opustiť.
Reply on: Mike #214366:
Od toho tam ma byt ich nariadeny, ktory ich pracu kontroluje a jej nevykonavanie sankcionuje. Lebo ak mesto narieka ze nema peniaze, ale zaroven veselo plati ludi za nicnerobenie, tak nieco nesedi.
Reply on: S499.1023 #214367:
Akceptoval som tvoju namietku, ze preco by to mal robit vodic za vodicsky plat.

Keby to robili dielenski, tak by to robili zadarmo, ale samozrejme nie je ich tolko, aby to robili iba oni.

Ale keby to robili vodici, tak by to pravdepodobne aspon bolo urobene, co je teda zakladny zaujem mna ako cestujuceho.

Reply on: S499.1023 #214367:
Presne tak! Upratovať má vodič, prípadne motorvodič - čo onehdá ako na to, názorne predviedol samotný generál zločineckej, monsiňór súdruh Kravec? Kde je vôla, tam je Kravec!!! Kde končí odbornosť, nastupuje kontrola čistoty...?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.