Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: dyspozytor #214368:
Čo sa týka ZSSK. Ak v rámci obehu existuje prestoj niekoľko desiatok minút a vodič HDV ho má platený, nič čudné na požiadavke aby upratal nevidím. A samozrejme v tomto ohľade treba upraviť aj pracovnú zmluvu.
Reply on: S499.1023 #214374:
Dakujem za opytanie, necitim sa byt v slepej ulicke. Nie je vhodne urcovat spravne riesenie spoza klavesnice. Ja by som zvazil (a vyskusal) tie moznosti, ktore som napisal.

Zvonka sa mi zda, ze ti niektori dielenski nemaju pracovne navyky. Mozno by im cistenie pomohlo ako forma terapie. Nasledne by sa mozno aj udrzba zlepsila.
Reply on: zakaznik #214373:
Takže by asi bolo vhodnejšie dokopať ich k tomu, aby niečo robili v rámci svojej dielenskej práce a nevymýšľať im všakovaké upratovanie, či nie? Naozaj nechceš túto slepú uličku opustiť bez straty desiatky?
Reply on: S499.1023 #214371:
Napisem naopak - ak by dielenski podavali vysoky pracovny vykon, tak by ten vozopark inak vyzeral, nez vyzera.
Ale bola by to narocna uloha, pouzit ich na cistenie vozov. Kedze teraz ani len necistia po sebe odtlacky svojich mastnych paprc.
Reply on: 810zssk #214370:
Nie ze nieco, tam nic nesedi. Ale to vieme všetci dobre už dávno (vrátane mesta a DPB). Teraz ide o to, či sa aspoň niečo čiastočne uprace po týchto výmenách na vedúcich postoch, alebo ešte to bude trvať ďalšie 4 roky (prípadne násobky 4och..).
Reply on: zakaznik #214369:
Dielenskí zadarmo? A nie za plat dielenského? A myslíš, že dielenskí nemajú čo robiť? Máš pocit, že autobusy DPB sú už v tak dokonalom stave, že dielenských ani netreba?
Ja si myslím, že si sa vybral zlou cestou a teraz ju nechceš opustiť.
Reply on: Mike #214366:
Od toho tam ma byt ich nariadeny, ktory ich pracu kontroluje a jej nevykonavanie sankcionuje. Lebo ak mesto narieka ze nema peniaze, ale zaroven veselo plati ludi za nicnerobenie, tak nieco nesedi.
Reply on: S499.1023 #214367:
Akceptoval som tvoju namietku, ze preco by to mal robit vodic za vodicsky plat.

Keby to robili dielenski, tak by to robili zadarmo, ale samozrejme nie je ich tolko, aby to robili iba oni.

Ale keby to robili vodici, tak by to pravdepodobne aspon bolo urobene, co je teda zakladny zaujem mna ako cestujuceho.

Reply on: S499.1023 #214367:
Presne tak! Upratovať má vodič, prípadne motorvodič - čo onehdá ako na to, názorne predviedol samotný generál zločineckej, monsiňór súdruh Kravec? Kde je vôla, tam je Kravec!!! Kde končí odbornosť, nastupuje kontrola čistoty...?
Reply on: zakaznik #214365:
Pred chvíľou si tvrdil, že majú upratovať šoféri. Už si prešaltoval na dielenských? Svojím myslením mi veľmi pripomínaš Delfína.
Reply on: zakaznik #214365:
To su taki co by sa poflakovali aj keby ich ckaalo 20 uloh nesplnenych uz 3 mesiace..
Reply on: S499.1023 #214364:
Ano, v sucasnosti DPB nema prehlad o pracovnych vysledkoch vlastnych zamestnancov.

Ale kazdopadne dielenskym by som hladal nejaku alternativnu pracu navyse. Nie je dobre, ked sa cast zamestnancov len tak poflakuje.
Reply on: zakaznik #214363:
To že sú na sedadlách chumáče prachu, nie je problém outsourcingu. Ja som zažil časy, keď mal DPB vlastné upratovačky a bolo to ešte horšie.
Reply on: S499.1023 #214361:
Upratovacka za zmluvnu cenu s firmou. A podla chumacov prachu na sedadlach to teraz poriadne nerobi nikto. Ja som to navrhol len ako jednu z moznosti, nie jedinu spravnu.

Druha vec je, ze su firmy, ktore po zlych skusenostiach s outsourcovanim upratovania sa vratili k upratovaniu s vlastnymi ludmi. Dielenski mozu drhnut sedadla, v case, ked maju vsetko ostatne urobene! ?
Reply on: zakaznik #214358:
Este nedavno sa v DPB tvarili, ze novych vodicov nepotrebuju.
Reply on: zakaznik #214359:
A prečo má niekto upratovať vozidlá za vodičský plat, keď to môže robiť upratovačka za plat upratovačky?
Reply on: Sommelier #214343:
Nejako nechápem, prečo by vozy z Košíc mali absolvovať nejakú inú STK ako vozy, ktoré v DPB sú.
Reply on: irizar #214356:
Si predstav, ze ked treba v tovarni z casu na cas urobit velke cistenie, tak ho v mnohych firmach robia ludia z danej vyroby. A zda sa im to normalne na to nevolat externu firmu, ktora im vydrhne pracovisko a vylesti pracovne topanky.

Ja som to samozrejme myslel ako zaplatenu cinnost. Nerozumiem preco do toho pleties strojnotraktorove stanice.
Reply on: Sommelier #214355:
Nedostatok v DPB bude kedykolvek, ked zacne zamestnanost rast. Problem je na Oil stree,t nie na nedostatku ludi. Ak by v r. 2013 DPB znizil vykony na polovicu, tak v roku 2016 by bol taky isty problem s vodicmi.
Reply on: Sommelier #214354:
Nechcem obhajovat nakup srotov. Aj tak ma teraz DPB autobusov asi dost.
Ale v porovnani 15 rocneho voza z Ostravy a 8 rocneho skokana z Dolnozemskej by som si nedovolil hned tvrdit, ze ten ostravsky je vacsi srot.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.