Krpáš (pôvodne Krpaš) je podobne, ako Glavica, lokalita, alebo časť kopca v blízkosti Štokeravskej vápenky (historický kameňolom).
Inak v DNV je veľa zle interpretovaných názvov:
Glavica (už som to počul vysloviť aj [glavika]) je názov pieskovcového kopca (ktorý už neexistuje) a v predklade znamená "hlávka",
Pod Lipovým je s gramatickou chybou, správne je Pod Lipovím, pretože lokalita sa nazýva Lipovie a teda skloňovanie je podľa vzoru vysvedčenie,
Na Grbe sa častokrát skloňuje, ako keby bol nominatív slova Grba, ale pritom je to ten grb, čo z prekladu z chorvátčiny znamená "hrebeň" (v geomorfologickom význame).
Podľa Wikipédie je to vrchol. „Vápenka je miestna časť Devínskej Novej Vsi nachádzajúca sa na juhovýchode mestskej časti. Ide o osadu, resp. záhradkársku kolóniu na úpätí vrcholu Krpáš.“
Nevie niekto, co presne je Krpas? Mam knihu Bratislava atlas ortofotomap z roku 2001 a tam je uvedene nieco take, ale nenasiel som to na ziadnych inych mapach, takze netusim, ci je to kopec, alebo nejaka lesna lokalita ako Za blatom a podobne.
Ono je totiž jedno či išlo o autobusy alebo o trolejbusy. Väčsiu výpovednú hodnotu má číslo linky. Ak sa na trase pravidelne stretávajú tri vozidlá na linke s hustým intervalom, trasou cez celé mesto, alebo najlepšie s kombinácou oboch príliš veľa sa s tým nedá robiť (je to ovplyvnené aktuálnou situáciou na cestách a štýlom jazdy vodiča).
Len sa mi to zdá, alebo si naozaj na všetkých fotkách? Ja som ti poprial len k prvej a zrazu pozerám, že tých električiek s roletkami dole je tam viacej.
Error 0x007
nuz, viem a mas pravdu.. len je to obcas smiesne.. neexistuje 100% spolahliva MHD nonstop 365 a 1/4 dni v roku.. ale nezavidim vodicom, lebo casto vidim MHD pokazenu.. ci uz Tbus so spadnytym vedenim, alebo bus pokazeny.. neviem cim to je, mozno defekt, mozno technicka chyba, zial, stava sa..
a mozno tie 3 MHD co som videl mali sluzobnu cestu a neprepli si cisla, ale to skor asi nie..
ide len o to, ze obcas to pobavi, ale v dobrom, samozrejme..
treba sa povzniest nad kazdodenne nezdary, inak clovek skonci na operacnom stole so sdrcom uz v 40, pripadne 45tke..
takze tu moju, ak niekto cital v tom prispevku kritiku, beriem spat.
V pôvodnej otázke si písal ,,denne dochádza,,? preto ten môj prepočet ? Ale napriek tomu ak ku každodennej jednosmernej ceste pridáme občasnú cestu MHD v Bratislave a prípadné cestovanie cez víkend a zóna 715 zahŕňa aj Dun Lužnú a Kalinkovo kde bude mať platný PCL.
Ako písal 810zssk lístky označené v označovačoch DPB platia aj pri prestupe na Sl žiaľ s vodičmi je bežne problém ? . Ale pre kolegu je každodenné cestovanie s použitím JCL neskutočne predražené 21x2 cesty x1,50€ x 3 mesiace je 189,00€ pri tom PCL 715+101+100 na 90dní stojí 96,40€ čo je polovičná cena!!? Ja to využívam od prvého dňa.
SMS listok plati len u DPB a len v Bratislave, takze ten u Slovak Lines pouzit nemoze.
Co sa tyka papieroveho stvorzonoveho: Ak jeho platnost pokryva cas az do pravidelneho prichodu pouziteho spoja do Rovinky (napr. listok je platny do 18:40, autobus ma prist do Rovinky 18:30), moze listok normalne pouzit aj pri meskani spoja. Pre posudenie platnosti CL je totiz rozhodujuci cas uvedeny v cestovnom poriadku.
Problem by nastal ak by sa v zapche zdrzal este pred nastupom do primestskeho busu, nestihol by prestup a isiel az neskorsim primestskym busom, ktory by uz mal prichod do Rovinky po skonceni platnosti toho prveho listka (povedzme ze 18:50) - v takom pripade je nutne si kupit novy CL a nasledne to reklamovat.
Myslel som si, že bude chyba u SL, ale radšej som sa opýtal. Vďaka za odpoveď. Ak by mal 4-zónový lístok, v čase nástupu by mal ešte dosť času na cestu do Rovinky a autobus by stál v zápche, tak je potrebné si označiť nový? SMS-lístok platí tiež na cestu do Rovinky?
Vodičovi nech vysvetlí že na lístku sú označovačom vyrazené číslo zóny a čas, takže si je ľahko možno overiť, do kedy je platný a na aké zóny. A keby vodič robil problémy treba sa naňho sťažovať u SL.
Miro