Tak tie vnutorne buse panely v novych sorkach mali problemy uz prvy tyzden, v kazdej zakrute vypadavali. Dnes zas na L95 na Farskeho hlasilo este len Most SNP ? Co sa tyka hlasitosti, aj v mercedesoch to huci viac ☺ A oznacovace... myslim, ze starsie boli lepsie tvarovane, listok sa tam lahsie vlozil.
Aby som doplnil fakty - spolocnost BUSE je v pripade oznacovacov zrejme len medziclankom a realny vyrobca je Telmax, dokazom moze byt napr. http://www.telmax.eu/cs/product.aspx?r=327zLI
Vodič je povinný zastaviť na zastávke na znamenie vždy, pokiaľ sa tam nachádza cestujúci bez ohľadu na to, na akú linku cestujúci zamýšľa nastúpiť.
Toto neplatí ak ste vodič číslo 53, nakoľko už opakovane chodím domov o 22:00. Práve vďaka pánovi šoférovi linky č 53. Nechcem byt zlý a pisat staznosť ale to ze stojim na zastavke znamenie znamena ze asi cakam na autobus. nie na lietadlo.
"Cestujúci pri čakaní na zastávke môže, ale nemusí dávať znamenie vodičovi. Musí však stáť tak, aby ho vodič videl."
Opat pravda ale s výnimkou vodica č 53. - vidí ma jasne, stojim slusne, bez nápoja mávam a nic.... ide dalej.... uz sa mi to stalo 2x..... nemam silu chodit domov pesi najma ak si mhd poctivo platím... co mám robit? školite soferov? Nemam uz nervy...
A hlavne rozsah informácií sa nezmenil od roku 2000. A to máme k dispozícii onakvejšie možnosti. Samozrejme netvrdím, že to musí hlásiť meniny ako v Žiline ?
Co sa tyka oznacovacov, tym, ze sa listok musi zasuvat tak hlboko, hrozi ze sa pokrci ak uz je co len mierne ohnuty v rohoch. Tym padom trva dlhsie oznacenie listka.
Ak by sa niekto pytal na zvysok BUSE, najlepsie su BUSE interne tabule, to je ina kava, lebo to raz nefunguje, raz je to prazdne, raz sa GPS sekne a odmieta naskocit alebo si to zacne hlasit same zastavky od A po Z, dokonca este ani cas na oznacovaci oproti BUSE tabuli nesedi. Vrchol je to, ak vodic uzasne nastavi reproduktory na najmensiu hlasitost a cestujuci sa len moze dovtipit kde to vobec je a kde vystupit.
Samozrejme vsetko toto ide naprogramovat a nie je to uplne tak chyba, ktora by nesla odstranit. Keby sa tam naprogramovalo hlasenie vyluk, linky a konecnej pri jej zmene a ine veci + ukazovalo prestupy, tak by nam to mozno aj Vieden mohla zavidiet. Len by sa muselo chciet.
Prosím upresniť, čo konkrétne je na nich nepodarené (myslím niečo, čo sa týka samotného označovača, nie napr. to, že preklad do AJ neni kompletný). Ja som s nimi napr. ešte ani raz nemal problém, i keď ten lístok teda treba zasúvať trochu inak, než sme boli doteraz zvyknutí
Ono vlastne cela nova generacia BUSE, ktora bezi na tych uzasnych Windows RT, je nepodarena, nielen tie oznacovace. Najdrahsie v EU? Nepoznam ceny inde, tak neviem...
Tie nove oznacovace su velmi nestastne riesene, ze ten listok treba neuveritelne hlboko zasunut nez to oznaci, a aj to nie naprvykrat niekedy. Aspon to mam z vlastnej skusenosti tak.
Vozidlo #2007 s rokom výroby 2015 má veľmi esteticky prelepené niektoré interiérové tlačidlá dopytu čiernou lepiacou páskou. Zas nejaký odboj proti korporátnej uniformite? ? Niekomu vadí, že to vozidlo je pekné, čisté a bez pozostatkov lepiacich pások na oknách?
Takže predchádzajúca aktualizácia toho z 2007 ani neprebehla...
Sa už teším na bojkot zo strany SL. Aspoň by sa dalo na nich tlačiť aj vypracovaným plánom.
No práve z dôvodu toho, že neexistuje poriadny PDO, ktorý by všetci akceptovali, sa tieto veci na poslednú chvíľu nezmenili. To koniec koncov v článku skonštatovala aj Kratochvílová. Preto sa ten PDO ide robiť. Či ho budú všetky strany následne aj akceptovať, je už druhá vec. Ale zatiaľ nemajú akceptovať čo. ?
Ak to X znamená rímske číslo, tak asi áno. Lebo ten súčasný má už 10 rokov. A koľko štvrtí sa medzičasom postavilo už len na takej Čiernej Vode, koľko školákov ubudlo....?
No evidentne žiadne nútenie nebolo ani zo strany MinDop, od nikoho... celý funkčný mestský región trpí pre VUC a mafiánsku firmu Slovak Lines. To je tak nemožné ich prebiť? Darmo tu budeme mať šesťtisíc plánov obslužnosti, keď každý zdatnejší si vie už logicky, pohľadom jediným na mapu vyvodiť, kde sú najsilnejšie väzby, kde by sa dali vytvoriť prestupy, návozy, odvozy, redší a hustejší interval. Tie toky sú radiálne, koncentrujú sa do mesta. severo-južné ťahy sú málo vyvinuté. Ale ani po vypracovaní sa nič nedeje, k čomu to bude dobré teraz zase? Samé haluzy čítam v dopr. prostriedkoch MHD na tom plagáte o IDS, ako už prebehli a v prvom polroku 2016 prebehnú reorganizácie regionálnych busov, ako v každom ich CP sú jednoducho znázornené prestupové väzby, časy, ako super jazdí železnica už tri roky, aké super sú tie regionálne zapamätateľné intervaly atď. a konkrétne z toho absolútne nič nefunguje, ale ani sa neschyľuje k tomu, že by to malo fungovať. Toto je ten háčik. A potom sa každý kopetentný čuduje, že 800 tisíc ľudí je rozhorčených. No bodaj by ... zdražením lístka tak akurát sa vyhnali ďalšie tisíce primárne z regiobusov - ako prvý krok k IDS. To je hádam svetový unikát...
luky133: treba strčiť hlbšie, pustiť lístok, určite to označí.
ZSSK si lepí nálepky na dvere vlakových súprav: do prostredného vozňa je povolený nástup bez lístka, do prvého a tretieho nie (poschodové).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
petoo
dobuducna vnutorna.kontrola@dpb.sk