Tak co by sme chceli od EMtrestu. Oni nie su schopni spravit ani system co intuitivne pochopi Slovak, nieto este cudzinec. Ale ked dopravcovia netlacia na kvalitu, tak nic ine sa ocakavat neda.
Otazka je ci priemerny vodic DPB ma lepsiu uroven ako UI EmTrestu ?
Ak by to tak malo byt, tak by sucastou toho malo byt to ze linky 61, 96 a N61 pojdu do nejakeho specialneho premioveho zadelenia, kde sa bude vyzadovat znalost jazyka a nejaka normalna uroven spravania - a predmetni vodici by samozrejme dostavali za taketo vykony viac penazi.
Podobne skryto sú aj automaty na parkovacie karty. Ale ten automat pri dverách je aspoň pod displejom, ktorý ukazuje najbližšie odchody autobusov (nielen MHD).
Avšak keď si prepneš jazyk, okrem toho, že prvá strana bude v inom jazyku, výber lístkov je takisto po slovensky v podobe niečoho takého, že C1L1 Zľ 100+101 0,45 €
Druhá vec je, že tie automaty sú, rovnako ako ostatné výrobky tej firmy, užívateľsky mimoriadne odpudivé. Keď by to bolo na mne, tak by som ich umiestnil niekam do pivnice a zaviedol by som špeciálne pre zastávku Letisko predaj lístkov u vodiča.
Hej, presne tak to bolo. Ale na boku zvykne stáť vozidlo max. od 210 alebo 93, a nie 32. "Zaradil" sa za pristaveným trolejbusom 201. Ale po odchode trolejbusu ešte raz, už bližšie pristavil autobus ku hrane, síce ešte aj vtedy chýbal nejaký ten meter od hrany. ?
1. Viem ako pracujú novinári, takže tých 15.000 Kč mohlo byť myslených úplne inak, napr. to môže byť cena obyčajných OCL bez displeja a práce s kartou. Z jedného článku teda záver nevyrobíš.
2. OCL CAMEL COMBI má inú špecifikáciu, ako OCL Telmax pre Bratislavu. Tie naše majú napr. samostatne riešenú komunikáciu s dátovým centrom (tzn. v tomto smere sú jedinečné).
3. Z obrázku v danom článku to vyzerá, že napr. displej je len polovičný a jediné čo zobrazuje je čas a šípka.
4. Neviem za koľko kúpili obdobný OCL niekde inde, ale to nevieš ani ty. Viem však za koľko sa ponúkali v predchádzajúcich súťažiach (už sa vystriedali min. štyria záujemcovia a tie ceny boli vždy veľmi podobné).
Uz som ti pisal ceny pod clankom o tom, ze sa nakupuju. Taktiez som ti tam supol linku na video z Prahy, kde priamo od hovorkyne mas potvrdenu cenu tych novych oznacovacov od Mikroelektroniky (15 tis. CZK). Neviem ci je taky problem pochopit pisanemu textu. Alebo mas snad aspon jeden jediny priklad, kde zaplatili tolko za oznacovace ako Bratislava, alebo dokonca o nieco viac?
Meniny su polska uchylka, tam to ma skoro kazdy voz, aj tie ktore na tom preventivne nezobrazuju len tie zastavky. Najlepsi bol "infosystem" co sice o jazde okrem cisla linky a ciela nezobrazoval nic, ale zato tam mal nie len meniny, ale aj informaciu kolko dni zostava do konca roka ?
Tak tie vnutorne buse panely v novych sorkach mali problemy uz prvy tyzden, v kazdej zakrute vypadavali. Dnes zas na L95 na Farskeho hlasilo este len Most SNP ? Co sa tyka hlasitosti, aj v mercedesoch to huci viac ☺ A oznacovace... myslim, ze starsie boli lepsie tvarovane, listok sa tam lahsie vlozil.
Aby som doplnil fakty - spolocnost BUSE je v pripade oznacovacov zrejme len medziclankom a realny vyrobca je Telmax, dokazom moze byt napr. http://www.telmax.eu/cs/product.aspx?r=327zLI
Vodič je povinný zastaviť na zastávke na znamenie vždy, pokiaľ sa tam nachádza cestujúci bez ohľadu na to, na akú linku cestujúci zamýšľa nastúpiť.
Toto neplatí ak ste vodič číslo 53, nakoľko už opakovane chodím domov o 22:00. Práve vďaka pánovi šoférovi linky č 53. Nechcem byt zlý a pisat staznosť ale to ze stojim na zastavke znamenie znamena ze asi cakam na autobus. nie na lietadlo.
"Cestujúci pri čakaní na zastávke môže, ale nemusí dávať znamenie vodičovi. Musí však stáť tak, aby ho vodič videl."
Opat pravda ale s výnimkou vodica č 53. - vidí ma jasne, stojim slusne, bez nápoja mávam a nic.... ide dalej.... uz sa mi to stalo 2x..... nemam silu chodit domov pesi najma ak si mhd poctivo platím... co mám robit? školite soferov? Nemam uz nervy...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
soviak
Toto neplatí ak ste vodič číslo 53, nakoľko už opakovane chodím domov o 22:00. Práve vďaka pánovi šoférovi linky č 53. Nechcem byt zlý a pisat staznosť ale to ze stojim na zastavke znamenie znamena ze asi cakam na autobus. nie na lietadlo.
"Cestujúci pri čakaní na zastávke môže, ale nemusí dávať znamenie vodičovi. Musí však stáť tak, aby ho vodič videl."
Opat pravda ale s výnimkou vodica č 53. - vidí ma jasne, stojim slusne, bez nápoja mávam a nic.... ide dalej.... uz sa mi to stalo 2x..... nemam silu chodit domov pesi najma ak si mhd poctivo platím... co mám robit? školite soferov? Nemam uz nervy...