Reply on: Mike #213603:
Nevyhoda s prestupom naviac tu urcite je, ale ani sucasny stav nie je udrzatelny - z Patronky smer Sancova - Zimny stadion / AS Ml. Nivy idu paralelne primestske autobusy, 21 a 63, pricom kazde z toho ma iny (alebo nahodny) interval, na roznych zastavkach stoji / nestoji / alebo sa nastupuje z ineho nastupista, prirodzene prestupne uzly su vynechane (napr. SAV / Nam. Fr. Liszta pre primestske autobusy, zast. Sokolska).Takze nahradenie sucasneho stavu jednou nosnou linkou (bez ohladu na to, ci autobusovou, alebo trolejbusovou) by podla mojho nazoru mohlo byt logickym krokom.
Ak ale ano, tak koncepcne, to znamena nie nejaky prestup pri Tesco Lamac "kdesi v poliach", ale napr. na Patronke, z ktorej by sa mohol vybudovat realny terminal s ukoncovanim mestskych aj primestskych autobusov a dostupnostou zeleznice (tzn. ciastocne aj v novej polohe, napr. medzi Lamacskou cestou a ul. Pri suchom mlyne).
Ike
Inak druhá vec je, už sa to tu riešilo, púšťanie ľudí do vozidla na prvej zastávke počas vyrovnávacej prestávky pred odchodom. Dnes som zažil na jednej konečnej, že sme mokli na zastávke a vodič s vozidlom prestávkoval priamo v zastávke. Jasné, že nevieme rozlíšiť, kedy má vodič zákonnú prestávku a kedy vyrovnávaciu. V zahraničí som to videl bežne (a bolo to pohodlné aj v lete, keď vodič pustil klimatizáciu a cestujúci sa nemuseli variť na zastávke).