Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #212777:
Nízkopodlažnosť ti je vo väčšine staníc na slovenskej časti trati 110 na veľké gulové. Jelikož niesu na to vybudované peróny. A to prestupovanie? Nezabilo ma urobiť 30 krokov do druhého vlaku. Jazdná doba je stále taká istá. Jedinou ozajstnou výhodou je to, že keď mešká REX viac ako 10 minút, nemusím sa obávať či ho bude orchestrión v Kútoch čakať. To sa však za 5 rokov čo cestujem ešte nestalo že by nečakal. A to sme meškali aj pól hodinu.
Reply on: haló #212773:
Nie je nutné prestupovať, nízkopodlažnosť...
Reply on: 810zssk #212775:
Český sprievodca dochádza do Kútov 15.11hod v EC 279 Danubius z Břeclavi. To znamená, že keď spomínané EC mešká viac ako 16 minút tak REX 4284 Záhorie nemôže byť načas vypravený z Kútov. Doteraz kým jazdil len orchestrion ČD tak nemusel byť pochopiteľne odkázaný na tento spoj, lebo pendloval od rána až do večera v jednom vlaku. Teraz posledný orchestrión odchádza z Kútov 14.35 a až do rána ostáva v ČR. Poznáš nejaký iný spôsob, akým dopraviť český personál do Kútov na prvý spoj zabezpečený slovenským dopravcom?
Reply on: haló #212772:
A keby tam bol sukafon tak akoze co? Chybajuci sprievodca sa tam zrazu teleportuje?
Reply on: Joyki #212770:
Stanovene su len vozokm alebo nejaky podobny parameter. Tak ako svojvolne znizili kapacitu nasadenim mensej jednotky, mozu ju aj svojvolne zvysit nasadenim vacsej. Problem je len zdvojenie suprav, tam uz potrebuju suhlas objednavatela (resp. nepotrebuju, ale potom im to nezaplati).
Reply on: david1 #212761:
V čom je podľa teba výhodnejšie, že vlak slovenského dopravcu zachádza do Břeclavi? Veď kultúra cestovania poklesla min o polovicu. I keď je poschodák relatívne nový, tak sa čistotou nevyrovná archaickým 810nám českého dopravcu. Smrad od špinavých a prepotených robotníkov v monterkách a špinavé sedačky sú v slovenskom vlaku samozrejmostou. A ani jazdná doba sa neskrátila.
Reply on: Peon #212764:
Máš pravdu. Z Kútov do Brodského sa kontrolujú len papierové lístky(českému sprievodcovi slovenskú kartičku prístroj neprečíta). A aj to len výnimočne. A ďalej smerom do ČR cestuje priemerne 6 cestujúcich(skoro všetci ideme až do Břeclavi, výnimočne jeden človek vystúpi, alebo nastúpi v Lanžhote). A kvôli týmto šiestim ľudom sme tvrdli 45 minút v najhnusnejšej stanici v Československu(35 minút meškanie+ 10minút medzi príchodom a odchodom vlaku zo stanice).
Reply on: Rubber38 #212766:
Prepáč. Som čech a slovenčina je pre mna cudzí jazyk.
Reply on: 810zssk #212768:
Tak potom zle som si pamätal, že po roku, alebo ako, keď začali vymieňať pôvodné vlaky za tieto, boli nejaké dohadovačky s Min.
No ale potom keď minimálna kapacita nie je stanovená, prečo je stanovená maximálna? (je?, keď nemôžu svojvolne navyšovať kapacitu..)
Reply on: Peon #212764:
Nie, nemohli, pretoze sprievodca ma aj ine ako tarifne povinnosti. Pripady motorakov do Ganserndorfu su odlisne v tom ze tam je priamo vo vozidle rusnovodic. Napriklad CityShuttle OBB su tiez vzdy sprevadzane.
Reply on: Joyki #212757:
Znizenie kapacity nasadenim mensich jednotiek bola svojvola RegioJetu, zrejme opat raz s cielom vydierat. Ministerstvo nemohlo nic, pretoze v zmluve nie je stanovena minimalna kapacita (ta zmluva je celkovo hrozne nekvalitne spravena).
Reply on: Peon #212756:
Rezervacny system dialkovych liniek RJ zo zrejmych dovodov na Komarne bez uprav pouzitelny nie je.
Reply on: haló #212760:
Keď vidím toho gramatika tak si musím otvoriť jeden pivo
Reply on: david1 #212761:
Čo je dobré na zachádzaní slovenských vlakov (okrem toho, že sú nízkopodlažné) až do Břeclavi cez pracovné dni poobede? Kapacitne by tam aj vtedy naďalej stačila česká 810-na. Moje postrehy z jednej cesty som spísal v #211588
Reply on: haló #212760:
Fíííha a to ten kúsok do Břeclavi nemohli mimoriadne vypraviť bez českého vlakvedúceho? ? Veď rušňovodiča ten vlak mal, v úseku "Kúty - Brodské" sa jazdí neoficiálne bezplatne [ako tu už bolo neraz spomínané], ľudia do ČR zvyknú mať lístky vopred zakúpené a ČD by iba zopár Kč prerobili iba na vnútroštátnom úseku "Lanžhot - Břeclav", lebo v stanici Lanžhot sa cestovné lístky nepredávajú. Navyše z Lanžhotu do Břeclavi určite viacerí cestujú s predplatenými lístkami či už IDS JMK alebo ČD a ak majú jednorazový lístok IDS JMK z predpredaja, tak na nástupišti si ho, dúfam, označia [nikomu by asi nenapadlo, že by tam vlakvedúci výnimočne nebol].

A veď motoráky OBB napr. neďaleko v úseku Marchegg - Ganserndorf bežne jazdia iba s rušňovodičom. Tam však nerozumiem kedy vlastne zavíta aspoň revízor, lebo rušňovodič cestovné lístky nekontroluje...
Reply on: Joyki #212757:
Ooooo k tej S20. ? Zaujímalo by ma, či to v ČR zobrazuje S53... V ČR to už na začiatku české stanice zobrazovalo s dodatkom [CZ] - tuším v hranatej zátvorke.
Reply on: MatejBA #212759:
Ja zase som aj napriek premenovaniu volal most Snp stále "esenpéčko".
Názov Nový je nezmysel.

Už je dávno preč doba , keď sme tu mali iba dva mosty.
Reply on: haló #212760:
Ty chceš kvôli jednej mimoriadnej udalosti rušiť jedno z mála zlepšení súčasného GVD ? Odkedy väčšina EC končí a vychádza v Prahe sa ich meškanie podstatne znížilo.
Reply on: Joyki #212757:
Prečo v Břeclavi nehlásia že REXi so slovenska sú zaradené do IDS JMK? Pritom pri ich návrate speť na slovensko, už ako Os, sú zahlásené ako linka S53. Před nedávnom sme čakali v Kútoch 35 minút na odjazd vlaku, lebo nebol prítomný český vlakvedúci. Vlak s ktorým mal doraziť, mal 100 minút meškanie. Dúfam, že po zmene grafikónu v decembri, sa všetko vráti do starých kolají a na tejto linke budú jazdiť zase len české 810.
Reply on: Valec #212758:
Urcite som za zachovanie nazvu "Stary most" 🙂 Aj Novy most volam Novy most, aj ked oficialne uz je Most SNP ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.