No tak ja som zažil v T201, že namiesto ohlásenia nasledujúcej zastávky, asi 40 sekúnd menoval zastávky: tú ktorá mala byť nasledujúca a potom abecedne všetky z celej BA. ?
Mám z dneška veselú príhodu. Nejaký Urbanway na L99 nehlásil názvy zastávok. Nehlásil názvy, ale všetko ostatné hlásil normálne. Znelo to takto: zvučka, nasleduje zastávka, ten zvuk, zastávka je na znamenie. A na zastávke tiež iba ten zvuk.
Stretli ste sa s tým už? Viem, že napr. pri L69 nehlásilo názov zastávky Pharos , ale aby nehlásilo všetky názvy zastávok...
Dnes som cestoval SOR-kou Slovak Lines, ktorá má dosť výrazne poškodené (prasknuté) sklo na prvých dverách, takže cestujúci sa môže nechtiac zraniť... Aké sú pravidlá kedy môže vyjsť vozidlo s cestujúcimi na linku? Navyše na Záhorie zobrazoval na vonkajšom transparente číslo linky 4xx, takže nesprávne...
V BP platí pravidlo, (alebo platilo), že jeden názov sa nesmie opakovať v rámci obvodu "kerület". Len samotná "Pozsonyi utca" ( Bratislavská ul.) bola minimálne v celej BP aspoň na 5x.
Mimochodom, Bratislavskú má aj samotná Bratislava?
No jasné, už len pomenovať Bratislavu ako Štúrovo, alebo Štefánikovo, také aj tak ešte nemáme.
Prečo po prestavbe treba premenovať most akože? Nemôže ostať Starým? Alebo nasilu ho pomenujeme po niekom, kto je nablízku (Štúr, Kráľ, Štefánik, Šafárik...). Aký mali oni vzťah k tomuto mostu, či k predošlému? Keď už premenujeme, tak buď sa vraciame k historickému názvu (Franz Josef), alebo to necháme tak (Starý, Dunajský... ešteže nie Vážsky!)
Ináč s tou Budapešťou: Tam je veľmi veľa duplicitných ulíc (Kossuth Lajos utca až cca. 13x myslím), ale je to spôsobené tým, že okrajové mestské časti boli do roku 1950 vidieckymi obcami, neboli súčasťou Budapešti, a tak každá z nich mala Kossuth Lajos ulicu, alebo Széchenyi István námestie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Joyki