Ešte jeden postreh: v mobilnej verzii nie je ani to, väčšina cestujúcich nebude vedieť, na ktoré nástupište má ísť a možno aj do ktorého vozidla nastúpiť, keďže sa väčšinou orientujú podľa čísla linky.
Práveže keď má Janko Kráľ hneď vedľa sad, tak prečo by mal aj most? Čo sme v Budapešti a Kráľ je nejaký Széchényi, aby mal 17 ulíc, 17 námestí, 17 okrúhlych námestí a ešte reťazový most? Mňa dosť serie už aj redundancia Most SNP/Námestie SNP.
taka moznost zatial nie je, ale co sa da spravit, je stranka v html, kde si das iframe tej tabulky (zdrojovy kod si pozries v tabulke tu na IMHD, napr. co ja mam:
xxx- to je kod zastavky pre tabulu...
no a takuto stranku si das do mobilu ako homepage, resp. zalozku alebo si ju umiestnis na freehosting..
Neviem ci by z pravneho hladiska bolo mozne rozdelit druhu etapu ne pod-etapy, ktore by sa dali sprevadzkovat skor ako ostatne (napr. etapa 2.1: k Technopolu)...
Podľa tohto,sa teda skoro 2 a pol roka bude stáť,než sa začne výstavba do Janíkovho dvora.Od roku 1985,by to postavili Pat a Mat aj s jedným fúrikom.A to sme chceli stavať metro. ?
Ano, Svajciarsko aj ja povazujem za ideal co sa tyka infosystemu (ale vlastne aj vsetkeho ostatneho). Najkrajsie je ze tam maju vsetko - je jedno cim clovek ide, vypise mu to vsetky existujuce pripoje.
Ja by som ako realista (a tým pádom pesimista vo vzťahu k Bratislave) predbežne uvítal, keby DPB dokázal do palubákov zapracovať aspoň odklonové trasy pri električkách, kde je veľmi malé množstvo možností. Zisťoval som ako je to v Prahe a mal som možnosť si to overiť hneď 2. januára cestou na ohňostroj z Palmovky k Pražskej tržnici električkou č. 10, ktorá bola odklonená na Trojský most z dôvodu auta v koľajisku pri Bulovke - samozrejme sa korektne zobrazovali odklonové zastávky bez aktívnej spolupáce vodiča, hoci šlo o operatívny odklon.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk