Mapa liniek sa môže pokojne vytlačiť a nalepiť na stropy, príp. steny električky, no nie v tom mini formáte, ako to je v niektorých spojoch, ale riadne veľké, dobre čitateľné aj z jedného metra
Kebyze DPB ide o zlepsenie kvality, tak tam miesto obrazkov v rotacnom intervale 20 sekund da napriklad aktualnu polohu vozidla (na mape) a pripadne zoznam prestupov na dalsej zastavke + napriklad oznamy o vylukach na tu druhu polovicu (mne ako cestujucemu tie "mile obrazky" lezu krkom kedze som ich uz videl milion-dvestokrat) Ale §nikdysatotaknerobilo.
Tie obrazky su sice fajn, ale naozaj uz ich asi kazdy pozna naspamat a maju nulovu informacnu hodnotu. Mali by na jednu polovicu displeja dat mapu s realnym zobrazenim polohy a trasy elektricky, a na druhu zastavky, vonkajsiu teplotu a pripadne informacie o vylukach novinkach dpb atd... Resp., ak planuju tie displeje vyuzivat na reklamu tak nech tam radsej nechaju tie obrazky. ?
Informačné obrazovky v nových električkách sú veľmi fajn. Nedostatok vidím v tom, že mapa tratí MHD sa zjaví na tak krátku dobu, že sa ani bratislavčan, nieto cudzinec, nestačí zorientovať. Navrhujem, aby sa ľavá polovica obrazovky s aktuálnym zobrazením zastávok zúžila (aj tak je tam veľa prázdneho miesta) a na pravej strane obrazovky bola namiesto obrázkov električiek (ktoré pravidelný cestujúci už pozná naspamäť a cudzincovi to neprináša žiadnu informáciu) umiestená mapa trás MHD.
Kludne by som si vedel predstavit take zastavky na pokracovani petrzalskej trate. Ale jednej veci stale nerozumiem aj v tomto pripade. Preco tie automaty nemozu byt pod pristreskom? Na to je nejaka protipoziarna norma, alebo nejaky iny nezmysel?
Terminy zaciatku kolaudacie Petrzalskej pomalodrahy podla materialu na najblizsiu KDIS:
"K 31.12.2015 boli vydané oznámenia na začatie nasledujúcich kolaudačných konaní:
Začatie kolaudačného konania 20.01.2016 na objekt:
20-201-00 Starý most
Začatie kolaudačného konania 25.01.2016 na objekty:
10-001-00 Spevnené plochy a úprava parčíka Šafárikovo námestie
10-002-00 Úprava parčíka
10-110-00 Rekonštrukcia komunikácií, Štúrova ulica
10-111-00 Rekonštrukcia komunikácií, uzol Šafárikovo námestie
Začatie kolaudačného konania 27.01.2016 na objekty:
30-110-00 Úprava komunikácií v nadväznosti na estakádu Artmedia
30-114-00 Chodník pre cyklistov v úseku Starý most - Einsteinova
30-202-00 Estakáda Artmedia
30-203-00 Estakáda Einsteinova
30-213-00 Rampa pre cyklistov - zastávka Viedenská
Začatie kolaudačného konania 28.01.2016 na objekty:
30-111-00 Rekonštrukcia komunikácií, uzol križovatky Bosákova -
Jantárová
30-112-00 Chodníky, obratisko električkovej trate
30-113-00 Meniareň Bosákova - spevnené plochy
30-214-00 Lávka pre chodcov – Chorvátske rameno"
Zverejňovať zverejňuje, už aby to tak bolo aj u nás. Pri ôsmich tisíckach busov od desiatky operátorov a desiatok dispečingov to je počin, no Tfl má ešte na mnohom (za tie peniaze) čo robiť. Práve tieto real-time dáta sú v ostrej prevádzke dosť spoľahlivé a nápomocné, ale pri mimoriadnych udalostiach (a zrejme aj mimo nich) je bežné, že dochádza napr. k dvom minútam do odchodu trvajúcim 20 minút (a to nie preto, že by voz trčal v zácpe), alebo virtuálnym spojom, ktoré nikdy neprídu a len zmiznú zo zoznamu. Dosť sa mnohému čudujem a hádam, že to bude mať čo robiť s cestovným poriadkom, prestávkami vodičov a ovládaním palubákov, či admistráciu dispečermi. Vtedy by sa mi radšej hodila informácia o tom, že ten spoj nepôjde..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Error 0x007