Reply on: zakaznik #212045:
Zamýšľam sa reálne nad využiteľnosťou v premávke. Samozrejme, že na väčšom smartfóne sa dá načítať mapu polohy spojov, hoci zistenie meškania vyžaduje niekoľko kliknutí. Ale nikomu neberiem, že to nie je zaujímavé a ak by taká aplikácia existovala, určite si ju občas pozriem. No myslím si, že bežnému užívateľovi stačí virtuálna tabuľa odchodov z konkrétnej zastávky, ktorú má uloženú ako záložku na druhej ploche a potrebnú informáciu získa jedným klikom.Mapa polohy spojov je skôr využiteľná na desktope alebo notebooku, no tu sa jej význam obmedzuje iba na skupinu užívateľov, ktorí sú podmnožinou užívateľov tejto stránky. Ale samotná aplikácia sa mi páči, len ten postup, že dajte mi dáta a ja Vám predám aplikáciu, kde ich použijem, mi príde trochu nesprávny. Nech to chalan dobre spropaguje a zavesí na GooglePlay a uvidí, akú to má reálnu využiteľnosť. Pretože pre bežného cestujúceho je informácia "kde je môj spoj" menej užitočná ako "koľko mešká a kedy príde môj spoj".
Peon
Áno, práve preto sa tomu čudujem. Keď platí, že dva lístky IDS (PCL 100+101 a JCL 510+520) sa nenadväzujú v zastávke [kde vlastne nadväzujú?], tak ako je možné, že mi bolo zohľadnené, že medzi poslednou bratislavskou zastávkou (Vajnorský potok) a Pezinok Tesco je to do 15 minút?
Keď som išiel v novembri z Bajkalskej do Pezinka na námestie tak tam som tomu potom rozumel: Pri JCL by to bolo tých 5 zón (2x100, 101, 510, 520) 90-minútový. JCL som dostal 2-zónový (510, 520) 30-minútový. K tomu sa mi automaticky prirátali zaplatené bratislavské zóny (podľa výpočtu JLC, takže 2x100+101), takže keď k 2-zónovému 30-minútovému lístku prirátam 3 zóny, tak je z toho ten 5-zónový 90-minútový ktorého časovú platnosť tých 90 minút som dostal.