Ja som sa naopak stretol včera s tým, že človek na vozíčku so sprievodom nastupoval do Capacity sám, vodič sa za nimi rozhodol a slušne milým hlasom im "vynadal" že nečakali, že keď ich videl utekal im dať plošinu aby sa im lepšie nastupovalo. Pomohol im ešte s umiestnením vozíka a vrátil sa na miesto. Naozaj som zostal veľmi milo prekvapený.
Dnes rano alebo vcera vecer mali aj cistiaci den autobusy klbove minimalne z JD lebo aj sorky aj karosy z JD boli dneska velmi ciste. Dalo sa to pekne vidiet na Čiližskej v porovnani s 31Tr vyserali jak bliskajuci sa diamant pod lampou.
"Cez vrátnicu prešiel bez problémov. Sadol si za volant zaparkovaného Ikarusu 263, bezchybne s ním vycúval a "dal sa do práce". Absolvoval celú trasu linky 10, zastavil na každej zastávke, zobral cestujúcich a pokračoval až na konečnú, kde ho už však čakala hliadka polície." ?
Dva postrehy z MHD.
1. Pod Mostom SNP zmizol (neviem kedy) priechod pre chodcov. Vieme dôvod.
2. Chcelo by to osvetu medzi vodičmi v otázke plošiny pre imobilnych. Dnes som zažil dve požiadavky zo strany cestujúcich a jeden vodič sa tváril ako keby mu zjedli obed, druhý ako keby vypil pokazené mlieko.
Jednak plati co napisal Amos a jednak mam z tej nazorovej obratky Nesrovnala po stretnuti s IPR obavy ci tam nebude este nieco ine - a ci sa s tym projektom nepojde dalej (potencialne aj po 2016).
Problem vobec nie v tom co robi pan Nesrovnal teraz a ze kvoli doslova par mesiacov neriskuje vlekly sudny spor.
Problem je, ze tuto necinnost Ftacnika pre uplne rovnake dovody ako opisujes ty, Nesrovnal hrubo kritizoval a pouzil v predvolebnom boji. Pomocou tejto kauzy oznacoval Ftacnika ako neschopneho.
Preto to oznacenie HAJZEL, ktore na neho uplne patri.
Este nic nevyriesil, hlavne ze si v sucasnosti plati PR clanky v TASR. Som si isty, ze z mestskej kasy.
A v čom je problém? Tak či tak sa s hl.st. nebude nič robiť. Takto zmluva skončí a bude to nespochybniteľné.
Vypovedaním zo strany mesta by si žiadali odškodné, vrátil by sa Vtáčnik a ešte by im ho aj vyplatil...
cele sa to ma niest v duchu skutocnej modernizacie, takze rozne useky budu riesene roznym sposobom. Od otvoreneho zvrsku, cez zatravneny az po pevnu jazdnu drahu s pojazdom pre busy a spolocnymi zastavkami elektricka+bus.
Aký typ zvršku bude na karloveskej radiále?
V Dúbravke minulý rok dali podvaly SB8B a koľaje S49 - to isté čo je teraz v KV, rozdiel je len pružné upevnenie. Trošku mi uniká zmysel rekonštrukcie. Skôr by sa mohol zaviesť v slovenských podmienkach neznámy pojem "pravidelná údržba"...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
Problem je, ze tuto necinnost Ftacnika pre uplne rovnake dovody ako opisujes ty, Nesrovnal hrubo kritizoval a pouzil v predvolebnom boji. Pomocou tejto kauzy oznacoval Ftacnika ako neschopneho.
Preto to oznacenie HAJZEL, ktore na neho uplne patri.
Este nic nevyriesil, hlavne ze si v sucasnosti plati PR clanky v TASR. Som si isty, ze z mestskej kasy.