cele sa to ma niest v duchu skutocnej modernizacie, takze rozne useky budu riesene roznym sposobom. Od otvoreneho zvrsku, cez zatravneny az po pevnu jazdnu drahu s pojazdom pre busy a spolocnymi zastavkami elektricka+bus.
Aký typ zvršku bude na karloveskej radiále?
V Dúbravke minulý rok dali podvaly SB8B a koľaje S49 - to isté čo je teraz v KV, rozdiel je len pružné upevnenie. Trošku mi uniká zmysel rekonštrukcie. Skôr by sa mohol zaviesť v slovenských podmienkach neznámy pojem "pravidelná údržba"...
Ked tak bude len kalifornan a jednokolajne useky budu bez zastavenia. Cely usek chatam-borska-damborskeho sa aj tak nebude urcite robit naraz. Napr. 1 faza Borska- Molecova. Budu chodit vlaciky vsetkych 4 liniek po 8 minutach
Zobrazuje to aj maximálnu povolenú rýchlosť na danom úseku a pri jej prekročení akusticky upozorní. Stačí mať zapnuté GPS. Netreba ani pripojenie na internet. Bezplatné off-line mapy sa dajú uložiť na SD kartu.
Nebudú stáť na dvore. Po životnosti je už viacero 9,5-metrových Soriek a tým zvyšným to hrozí tento alebo budúci rok. Vyradením týchto vozov by sa na ich miesto posunuli novokúpené 10-metrové vozy a pôvodné 10,5-metrové Sorky. Na miesto 10,5-metrových Soriek, ktoré boli zakúpené ako kapacitne nedostatočná náhrada za plynové Karosy, by sa posunuli opäť kapacitnejšie 12-metrové vozy. Povedal by som, že linka 28 alebo 53 určite potrebujú kapacitnejšie vozidlá, ako to bolo aj kedysi.
Ťažko povedať, či s tým treba počítať, keďže prichádzajú signály, že vzhľadom na nedostatok autobusov na náhradnú dopravu, nedostatok vodičov autobusov a z toho dôvodu prebytok vodičov električiek je celoročná úplná výluka električiek v celej Karlovej Vsi údajne vopred vylúčená.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos