Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #205947:
Tak ta signalizacia v 31tr keby aspon na polovicu alebo tristvrku z tej hlasitosti islo akusticke hlasenie zastavok tak mozno by to aj bolo ako v 15TrM. Ta signalizacia dveri v 31Tr je priserne silna to uznavam.
Reply on: Dadino #205946:
zo zmluvy o nákupe sorek "hlasitosť vyhlasovania vo vozidle je plynulo regulovaná snímačom hluku
v závislosti od intenzity hluku vo vozidle"
Reply on: Dadino #205946:
Zato niektore T6 tak vrestia zastavky ze reproduktor rezonuje von aj cez zatvorene dvere na ulicu , detto signalizacia dveri v trolejbusoch 31 Tr
Reply on: mark178 #205944:
Ja stale tvrdim ze to akusticke hlasenie zastavok musi byt nastavitelne na viac tonin. A mam pocit ze DPB vyuziva zrovna tu najslabsiu. Keby bolo to akusticke hlasenie v soroch aj busoch a Tbusoch aspon take ako v urbanoch tak by to bolo podla mna uuplne fajn. A vobec by som neriesil delenie spicka alebo mimospicka. 🙂
Reply on: Ámos #205932:
Mna by zaujimalo na kolko z tych 16 milionov ma DPB realne narok - inak povedane, o kolko by sa znizil ak by DPB mestu nefakturoval to co nikdy nedodal.
Dnes som bol náhodou v Petržalke avšimol som si, že základ obratiska je rozbombardovaný a vyzerá to že nakoniec bude predsa len čisto výhybka
následne som si prvýkrát užil jazdu novým sorom konkrétne 4251 ako interiér pohode len nedalo by sa troška nejako dať nastaviť tie reproduktory žehlasnejšie počas spičky a mimo špičky tichšie?.. bus bol natrieskanýa nebolo dobre počuť zastávky :d jediné čo mi vadilo bol ten smrad od novoty tie plasty 🙂
Reply on: TomJ #205940:
Toto by tiez vobec nebolo zle riesenie len je otazne ci by SU stacil na 196 napriklad ja co chodim spojo m 7:29 z Hraničnej-OC Retro tak je dosť natrieskana aj Karosa kolko razy a to DPB rad posiela na tento spoj kolko krat kinderka. Ale zase SU su dost priestranne a myslim si ze by boli zriedka teda napratane tak ze by bol problem nastupit lebo predsa je len problem porovnat SU na 96 ako je plny a na 196. 🙂 Ale Petto to tiez pekne napisal aj tak by bolo dobre rozhodene.
Reply on: Dadino #205935:
Osobne by som to rozdelil po dodani novych NB18 takto na 2.DP
Tedomy 28,37,65
Solarisy Urbino CNG : vsetky 32,196,cast 87,
NB18ky: celodenky 63 4ks, celodenky 78 tusim 7 ks , celodenky 96 4-5 ks, garanty 88 3ks, 1 garant na 75
741 CNG: 74,133, ostatne (spicky) 63,75,78 a ostatne celodenne 88
Reply on: Mike #205931:
Áha, no aspoňže tak, keď som čítaval a počúval o znižovaní prémií za nadspotrebu - pre klímu (a zimné bufíkovanie tiež niečo zožerie), tak mi vlasy dopkom stávali, zároveň verím, že zlodejiny nafty sú tiež minulosťou, no snáď to nezakríknem ?
Neviem či 415/35 považuješ za najstaršie skrz generálky vrakos.. A ako som pozrel do katalógu, tak nafta už v premávke nie je ani jedna..
Reply on: Dadino #205938:
Osobne by som navrhol na 96 a SU dať na 196, pretože 96 si zaslúži kĺby viac ako 196. Otázne je ale, že či je pri blbom usporiadaní interiéru NB 18 nejaký výrazný rozdiel v kapacite oproti SU.
Reply on: S499.1023 #205916:
No, a v tom to je.
Reply on: Ámos #205937:
Aha cize mohlo by sa stat ze uz aj na 96 a 196 sa objavia?? (Ak si dobre pamatam a 96-ku vypravuje jurajov dvor.)
Reply on: Dadino #205935:
na vsetky na ktore su aj dnes vypravovane klbove vozidla
Reply on: Ike #205934:
Samozrejme suhlasim, rozhodne sa daju najst uspory inde ako v nevypravenych spojoch. Ale kedze hlavne mesto nedovoli upravit vzkm podla toho kolko si moze dovolit zaplatit a DPB by nemal donekonecna vytvarat stratu, tak sme v uzavretom kruhu, z ktoreho je uniku pre DPB len tym sposobom ze vypravi presne tolko spojov, aby pokrylo magistratom zaplatene vzkm. Zaplatene, nie objednane.

100% vlastnikom DPB je hlavne mesto a to rozhodne o pouziti zisku. Ak si ho odpise z dlhu, budis, ale nerozhoduje o tom predstavenstvo ani riaditelstvo DPB, ale valne zhromazdenie.
A cistou nahodou sa nevie na ake linky budu vypravovane tie nove SORY z Juraku?? Dakujem.
Reply on: Ike #205933:
Ale na druhej strane si úprimne myslím, odhliadnuc od tunajších snáh o vylepovanie posmešných plagátov, že nevypravenie spojov nemá so šotoustvom nič spoločné. Je to vážny prešľap a myslím si, že dopravca by nemal spor s objednávateľom služieb prenášať na cestujúcich. Obzvlášť ak sa jedná o čosi vyšší princíp ako v prípade bežného obchodného vzťahu. Výzvou MHD nie je ani tak presun cestujúcich z IAD do MHD, ale udržanie aspoň tých cestujúcich MHD, ktorí sú dostatočne solventní na prevádzku vlastného osobného automobilu. Tým, že pravidelne nevypravia konkrétny spoj dosiahnú presný opak. Losovanie čierneho Petra v podaní náhodne nevypraveného spoja mi tiež nepríde profesionálne. Ak má DPB zisky, mal ich využiť na pokrytie straty spôsobenej hospodárením mesta a spor s mestom riešiť inak.
Reply on: Ámos #205932:
Ja som predsa nevyjadril stanovisko ale faktuálnu vetu ?
Reply on: Ike #205926:
Vzhladom na to, ze mesto Bratislava dlhuje DPB 16 mil€, cize asi pol miliardy korun, je celkom obdivuhodne, ze DPB skoncil so ziskom. Aj ked aj za cenu nevypravenych spojov.
Myslel som, ze ty budes jeden z tych ktory to pochopia. Nepovazujem ta za soutosa.
Reply on: Sommelier #205923:
Najstaršie busy čo tu máme sú ik 415/435 - tie to majú a kinderka to tiež majú ale nie som si istý či aj všetky manuálne od 3501, alebo až neskôr.. Ale teda áno, asi to už majú všetky .. (kĺb plyňáky áno..)
Na spotrebu sa teraz nepozerá, pre kladný hospodársky výsledok sa berú prémie vodičom za rýchlosť...
Vie niekto, na co presne sluzila stara 8436? Neviem co presne je trolejova vez.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.