Na úseku Kúty - Parkány sa hrať na akési EC je vysoko komické, to by ten vlak okrem Bratislavy nesmel zastavovať nikde a bol by poloprázdny. V prípade zastavovania EC v Malackách nejde ani tak o jeho využitie pre frekvenciu Malacky - BA ale naopak o prestup z EC na Os a výstup z EC v Malackách.
Správne riešenie by samozrejme bolo odchádzať s posledným Os z Kútov až po EC, aby sa mohla frekvencia z EC dostať aj do Moravských Jánú ale keďže vlaky mimo "občiansku časť dňa" sú pre ZSSK aj MD sprosté slovo, aj zastavovanie EC v Malackách by pomohlo. Však pozri, v akých ritiach zastavujú IC na najhlavnejšej slovenskej trase.
A čo má spoločné nedotovaný Jančura s dotovanou prímestskou dopravu? Realita je taká, že medzinárodné tendre sa už musia vypisovať a je len otázkou nastavenia podmienok, kto vyhrá.
ČSADSADVEOLIARRIVA spravili spolu s NSK Jančurovi svinstvo, ale práve toto s tým veľa spoločného nemá.
Malacky maju hodinovy takt Os (viac-menej). Kolko ludi ti bude cakat na EC (a platit ten hlupy EC priplatok, ktory ZSSK stale nezrusila) aby usetrilo par minut?
GA, SA majú dostatok rýchlikov, tam na to nie je dôvod, Os vlaky by tam mali mať úplne inú koncepciu - pásmovú obsluhu aj aby 8 vozňové R nevozili vzduch od Šale po Zvolen.
Záhorie je niečo iné.
Nepride mi vhodne zdrzovat EC vlaky zastavovanim v Malackach, to mozme pridavat Galantu, Salu, Senec, Palarikovo a je po EC vlaku. Vecerna Slovenska strela je ina vec, tam by to malo racio.
Pri EC vlakoch som skor naopak za rusenie zastavok, minimalne v Kutoch.
Všetky EC môžu zastavovať v Malackách, rannú špičku chytá aj tak len prvé s príchodom do BA 7.50, to nebýva plné a poobedná špička je viac rozložená. Tie vlaky sú dotované, prečo ich viac nevyužiť. Slovensko nemajú kadiaľ obísť.
Ten koncept zastavovania Slovenskej strely je vacsinou prezentovany ako riesenie kedy by doslo k zruseniu zastavovania v Kutoch. Cize vlak by to nespomalilo. Racio to urcite ma.
Ono to su aj tak len take pseudoEC, vzhladom na to ako to zastavuje v Madarsku (hoci teda zrovna SS nie).
Zas taras o niecom comu nerozumies. Tender samozrejme s RJ nic nema, tendrovat sa po novom skratka bude musiet, ci VUC chce, alebo nie. A tiez takyto tender nevznikne zo dna na den kvoli marketingu.
Na ceste do Vojky desatisice nie, ale len odkedy mam vlastne auto (t.j. od septembra 2014) som najazdil cca 22 tisic, cize odkedy mam vodicak tak som daleko nad 100 tisicmi, ak nie 200 tisicmi. To len na margo tvojho predpokladu ze mam najazdene malo.
no ak to nebude typicky slovensky medzinarodny tender vhodny pre jedineho uchadzaca a stylom dnes tender, o tyzden podpis zmluvy, o dva zacinate jazdit, tak vyhrat moze hocikto.
Zohnat 500 busov ak bude mat spolocnost aspon 12 mesiacov na start, fakt nie je problem.
o tom, ze tender sa pripravoval skor vazne nepochybujem. ale divadielko a vydane tlacove spravy su kvoli Jancurovi. Kedze nikto nepochybuje, ze nevydanie suhlasneho stanoviska bolo jednoznacne v prospech "spravnej" autobusovej spolocnosti.
Inak dnes som sa zastavil po ceste s autom si nakúpiť ako je Saratov a parkoval som na zadnom parkovisku. A až pri vychádzaní na hlavnú cestu som si všimol, že ten priechod riadený semaformi tam dosť nešťastne nainštalovali. Pri tom vychádzaní z parkoviska je dosť ťažko vidieť na semafory takže vodič takmer nevidí či mu svieti zelená/červená a zároveň musí z opačnej strany sledovať či nejdú autá. Zároveň pravý semafor zakrýva stĺp verejného osvetlenia... Divím sa, že na toto nikto neupozornil. Verím tomu, že prvá nehoda tu nenechá na seba čakať dlho. Pritom by úplne stačilo inštalovať semafor aj zo strany parkoviska... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133