Pekne vidno, ktorá finančná skupina vládne na Slovensku a v Česku. Sor sa okrem týchto dvoch krajín nikám nehrabe. Trolejbusy s karosériou Solaris budú mať v Sofii aj v Rige, krajiny na rovnakej úrovni ako my, vlastne sa mýlim. Tieto krajiny nás už predbehli a my stále ostávame 10 rokov za opicami. ?
Chapem spravne, ze v Brne maju zmysel vacsie vstupy, ale v Bratiswlave o 100km dalej nie? A mohol by si vysvetlit tie radikalne rozdiely, co to sposobuju?
Reakcia na #192325 od 810zssk:
Ja som stale presvedceny ze rozumny bonus za rozsiahlejsi vstup do vozidla ma vyznam. Len hodnotenim to bolo zneuzite na preferenciu kamaratfirmy.
Inak by ma aj vcelku zaujimalo vysledne hodnotenie vozidiel v tom Brne. "..Nástupní proud je prostor mezi otevřenými křídly vstupních dveří..." - avsak podla nakresov na stranke SORu je 1200mm sirka celeho otvoru na dvere. Teda vysledna sirka, ktora sa bude ratat bude mensia a zarata sa iba jeden nastupny prud. Ale nemam presne informacie, aby som to posudil ako to je. A aj keby, tak Solaris so 4 x 1350mm sirokymi dvermi ma len o jeden prud menej a teda dostane cca 89% bodov.
Minule som prvýkrát zažil revízorskú kontrolu v prímestskom autobuse Slovak Lines. Na ASMN keď otvoril dvere, tak skôr než stihli ľudia vystupovať, nastúpila pani v strednom veku a kontrolovala papierové lístky (úspešnosť kontroly označila čiarkou napísanou perom na papierový lístok). Moc som si to nevšímal, ale tuším 1. dvere mala na starosti druhá revízorka. A žiadneho SBS som nevidel - alebo som si len nevšimol??
Revízorská kontrola v autobusoch Slovak Lines sa nedáva na vedomie do palubného počítača?
Inak dnes na Hlavnej stanici hlásili Os 2007 do Nových Zámkov ako vlak linky S20. ? Ale asi to bude tým, že v prac. dňoch ide z Kútov do NZ, cez víkendy len z BA Hl.st., a tam hore majú nastavený tento vlak 2007 zaintegrovaný ako S20, bez ohľadu na to, že cez víkendy a voľné dni nie je súčasťou linky äS dvadsať. ?
Andreas.Papak