tak ako dokym nebude predlzena t-bus trat az k tresku, tak by ta 22 podla mna mala zostat az po Patronku, ako povodne bola, nech je zabezpeceny prestup na 211..potom nech sa kludne zrusi a zostane zahustena 20
Ci tam zase nesplietli dohromady dve veci - linka 207 sice ma byt predlzena, ale nie k Voj.nem, ale k tresku Lamac...
Toto predlzenie trate sa ma realizovat snad buduci rok.
Ono by to mozno slo spravit takto:
L20 - predlzit na Patronku, navysit pocet spojov
L22 - zrusit (nahrada L20 a L211)
L28 - v Devinskej presmerovat ku Glavici (na Opletalke nahradza posilnena L20)
L128 - zrusit, alebo co...
Možno som sa zle vyjadril, preto svoj názor vyjadrím ináč.
1. Tento poschodový autobus bude kde jazdiť? Napísané je jasne- nebude na nijakej konkrétnej linke. Bude jazdiť akoby ďalšia linka. A to je podľa mňa blbosť. Oveľa lepší spôsob je zaradiť ho na bežné linky. Každý deň nech je na inej linke. Tak sa lepšie otestuje a tak by platila aj posledná časť vety Roberta. Ináč toto testovanie nemusí ukázať nič.
2. Testovanie- je potrebné. Dokonca si myslím, že pri tendroch by nejaké vozidlá, s ktorými sa výrobca uchádza, mohol požičať, aby nejaký čas jazdili po Bratislave (samozrejme na rôznych linkách zo všetkých vozovní) a tak by DP vedel aj na základe praktických skúseností vodičov a cestujúcich rozhodnúť. Takže ja testovanie apriori neodsudzujem.
3. Požičiavanie- aj to je potrebné, hlavne ak je nedostatok vozidiel. ale je len na krátky čas a nič nerieši. Doba požičania uplynie a čo potom? Sme tam, kde sme boli. A navyše namiesto viac ako 50 autobusov ide prenajať 20? To vari chlapci stačí? Tak potom schvaľujete obmedzovanie výpravy je to podľa Vás to najlepšie riešenie. A potom Vaša kritika voči Belfimu a spol. vyzerá ako pokus o vtip. Preto hovorím,. že tu treba viac, ako len požičanie a testovanie.
4. Dôležitosť. 810zssk odpoveď na tvoju otázku- rozhodne si to nemyslím. Ale u terajšieho DP to vyzerá presne tak. Preňho je najdôležitejšie rozširovať trolejbusové trate, a absolútn e treťotriedna záležitosť nové vozidlá. Alebo ako ty hovoríš: budovanie trolejových tratí- najdôležitejšia vec; nové vozidlá- nenadôležitejšia vec (alebo nepotrebná vec). Celé 4 roky DP nebol schopný žiadať o peniaze z eurofondov na nové vozidlá a dal prednosť tomuto. A to ja odsudzujem.
5. Od začiatku tohto roku hovorí, že chystá projekty na obnovu autobusov. A tých 20 autobusov, ktoré chce prenajať (a ktoré navyše budú už mať nejaké roky odjazdené)- to je tá obnova? No ďakujem pekne. A za celého pol roka len toto dokázal vyprodukovať? Úbohé!
810zssk