Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Taká zaujímavosť pre všetkých tých, ktorý by chceli 30 minútové lístky (vybral som len to čo sa tohto týka).

Informácia o zmene cestovného od 1.7.2013 v rámci VOR:
• Zrušené sú tzv. „Kurzstreckenfahrten“ – boli iba v rámci Viedne spravidla na 2 zastavky MHD za polovične cestovné pre dospelého

Takže vo Viedni ostáva len jeden druh papierového lístka (na 1 cestu jedným smerom v 1 zóne) a to za 2,10€.
Reply on: 810zssk #191603:
Tak potom zrejme vypisuje len "zo svojich" kariet. ?
Reply on: Valec #191602:
Mne to vypisalo zostatok 0 eur, hoci kredit na karte mam...
Reply on: Peon #191601:
Zobrazuje to určite zo všetkých kariet, keďže ten infoterminál zobrazuje všetky info z karty (a je mu jedno z akej). Ak sa nemýlim, tak je to rovnaká aplikácia ako v červenom označovači v SL buse.

Na automate to nie je ani potrebné... kredit si tam aj tak nenavýšiš (to najskôr vtedy, keď bude peňaženka spoločná) a bežných smrteľníkov by to len mýlilo.
Všimol som si, že staré samoobslužné strojčeky Emtest v predajniach DPB po novom zobrazujú zostatok kreditu na karte (mám DK z DPB - aj pri tých zo SL to zobrazuje ❓ ). Pri nových červených automatoch Emtest som to však nenašiel - a to som tam dosť hľadal. ?

Kedy sa vlastne plánuje umožniť v červených automatoch navyšovanie kreditu na DK? Dúfam, že aj na DK z DPB to bude možné (keďže na tie sa nedá navyšovať kredit cez internet na rozdiel do tých zo SL).
Reply on: Peter6607 #191598:
Nezvykle rapčavý zvuk má aj 6283.
Reply on: Peter6607 #191598:
nevyhybal by som sa ojazdakom zo zapadu len nesmu byt na sposob Albusackych, ktore tu boli isiel som v NZ u nas, Cesku viacere mesta, Polsko aj Szeged.. a tazka pohoda. len vyber nesmie byt robeny "standartom vyhodnosti a vhodnosti" ala Bratislava.. su mi viac sympaticke ako SOR 18 s ultra uzkou ulickou( dlhy SOR je jediny, ktory z tej rady nemusim). z vynimiek by som vylucil 6609 - motor a niektory teraz nepamatam cislo 6602 az 6609 - dva krat sa mi stalo, ze decka turistov zacali pri buchote a hluku od starchu revat a vystupili na najbl zastavke a pytali miestnych nech im zavolaju taxi, ktore neokradne... a osobitna kapitola na H. nam. Ikarusy - je caste, ze skupinka turistov mrkne na Ikarus a bud caka na dalsi voz, alebo ide na hlavak peso.... inac mam pocit, ze za poslednu dobu sa udrzba zhorsila ...min posl 18 m
Reply on: TARKAN #191597:
eee, nízkopodlažné ojazďáky zo západu nechcem ani vidieť, ostatne v pohode.

Keby to bola len 6633 tak to neriešim, ale rozbité a rapčavé motory sa stali akýmsi štandardom na DH. Skorej radšej vymenujem svetlé výnimky ? : 6602-6615, 6618, 6619, 6622, 6623, 6631, 6632, 6638 (6621, 6624, 6625). Dá sa to prekusnúť v 6635 a 6636, tie sú aspoň nové.
Reply on: TARKAN #191596:
robim v ekonomike a dost sa zaoberam aj oblastou osobnej dopravy.. a z viacerych veci mi je slusne povedane zle..ked ich vidim u DPB special http://autoline-eu.sk/sf/autobus-mestsky-autobus-MERCEDES-BENZ-O-405-GTZ-Trolleybus-12030517284927885900.html + http://www.dpmp.cz/odprodej-vozidel/ = pri vymene jedneho dlheho t busu za kratky na L 208 a L212 by bola zalinkovana cena 202 - cena s kupou, upravami, homolog, dopravou do SR - odhad max 450 000 - prenajom T busov podla DPB z netu max 1,5 mil € ...hned by bol do prichodu novych t busov vyrieseny problem s 202... ziskalo by sa min 13 busov, ktore mozu sluzit ako doplnenie chybajuceho stavu + za pripadne neskor vyradene Ikarusy...tie sumy do tych Karos, co sa uvolnili su sialene.. second hand busy ako ma napr. Szeged, ci SAD NZ by vysli lacnejsie a spolahlivejsie ...dalsie //www.dpmhk.cz/sites/default/files/main/sluzby/Přehled%20autobusů%20a%20trolejbusů%20MHD%20DPMHK%20k%20prodeji%20k%2031.5.2013.pdf nieco aj s mikrobusov ... special na 51 a busov + nejake tie lacnejsie ND na eliny aj Kasosy atd atd atd atd.......... nejde tu o to, zeby sme boli vrakovisko medzi dopravnymi podnikami, ale v minulosti sme sa jednak nezakryvali perinou na ktoru mame a su dost velke problemy, aby vobec boli vozy ............. a prenajom 6 + 4 vozy za cca 1,5 mil € max povazujem za dalsie nehorazne plytvanie
Reply on: Peter6607 #191595:
to nebolo k dlhacom, ale niektorej linke z Perzalky davnejsie .. ale 6633 kym nebol na DD bol vcelku OK..tesne po GO ho dali na DH potom na DD a odvtedy je dojexxxx, neviem no mam pocit, ze Hrobonka to nejak nezvlada s udrzbami... prekvapuje ma este ina vec, preco nie je spojazdnena 21 Tr - v Brne je to nosny typ t busu a vsetky Iribusy - t busy, nahradenie hoci aj jedneho busu t busom na linkach, alebo disp. rezerva je pozit. vec.... ale to zjavne patri inde...
Reply on: TARKAN #191593:
Teraz som si spomenul, že raz už som ti dačo podobné písal, ale som rád. ?
Reply on: TARKAN #191593:
Konečne som sa dožil tohto príspevku ? , už som si myslel, že som asi retardovaný, keď mi ako jedinému vadí extrémna hlučnosť rozbitého motora v 6633. ?
Reply on: 810zssk #191583:
Ta skodovka je z liniek na D. Hony - neboj, radi by sme vsetci z DH dopriali nizkopodlazne spoje, aby sme na DH mali aspon nejake spoje v niektorych casoch ( bezne nehradene vypadky, kapacitne poddimenzovane zalozaky, t busy - kde by mali rozdavat sluchatka na ochranu sluchu neratam ako spoje). Ked su skody na DD - tie lepsie, supervraky idu na DH - sem tam dost casto sa nejaky ten pokazi v lepsom pripade ho nahradia v rannej spicke SOR 9,5 v horsom vobec, co sa stava castejsie a spoje..e sa + ma zaraza ta udrzba... specialne si pamatam 6633 - ked bol po GO jazdil na DH - tichucky voz, tyzden/dva na DD a hucal ako turbina. Doprava MHD v BA je supershit na druhu a drahý v porovnaní s mestami v CR a SR v pomere ku "kvalite"
Reply on: Solider #191590:
Samozrejme typ uvedeny nie je a nemoze byt kedze DPB nemoze zvyhodnit jeden produkt - ine by bolo keby slo o rovnake zariadenia ake sa uz pouzivaju, ale kupovat teraz palubaky ktore by sa o pol roka vyhodili je trochu hlupost. Je tam len dane co tie zariadenia splnat musia. Ostatne, nikto nepovedal ze cely vozovy park musi mat ten isty typ odbavovacieho systemu.
Reply on: luky133 #191588:
Prebehla, ale bola zrusena. Teda sa bude opakovat (mozno). Teda este nie je zname kto v ramci nej bude dodavat zariadenia.
Reply on: luky133 #191588:
Tak hádam v tých podkladoch bol uvedený typ zariadení, aby výrobca mohol vedieť, čo má objednať. Totiž "nové typy" je dosť široký pojem.
Ináč dnes ma napadla jedna malá otázka. Prvé nové trolejbusy by mohli byť dodané už koncom tohto roka. DPB v podkladom už definoval, že majú obsahovať nové typy palubakov + označovačov. Bratislava síce už má odklepnutú dotáciu na ich nákup, ale ak si pamätám súťaž ešte neprebehla. Ak to pôjde rovnako ako pri trolejbusoch, že v nej bude x námietok možno, že sa neuzavrie ani tento rok. Ako potom bude vedieť DPB resp. výrobca od koho tam má namontovať označovače? To bude dosť blbo vyzerať, keď tam namontuje napr. Emtest a potom v súťaži na palubáky + označovače do starých vozidiel záhadne vyhrá Emtest... ? Jedine ma napadla klauzula v zmluve, že ich výrobca dodatočne namontuje... Alebo už prebehla súťaž na palubáky + označovače a len si to nepamätám? ?
Môžem vedieť ako sa otvárajú strešné vetráky na Soroch? Ďakujem
Reply on: Peon #191585:
Lebo som im spehoval co im tlaci na listok, pripadne potvrdenky vlozene v karte 😃 rovnako ak niekto pouzil ZSSK kartu tak bolo zrejme ze ma PCL pre celu trasu (ak nedoplacal cash).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.