Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andreas.Papak #191060:
K tej Dúbravke - Myslím, že tam je/bol prepadnutý BKV panel, znalejší nech doplnia.
Môžem sa opýtať, prečo je v Dúbravke na električkách na jednom mieste znížená na 10 km/h? Mne sa ten úsek nezná o nič horší ako zvyšok...

Musím uznať, že ako vymieňali plány MHD a plány električiek, že tá práca bola natoľko kvalitná, že 90% tých plánov je čiastočne alebo úplne padnutých ? To lepili slinami?

Btw, do toho mazacieho bodu v Karlovke už asi doplnili lubrigel, už tam eliny nepištia ?
http://bratislava.sme.sk/c/6806063/o-elektricky-sutazia-dalej.html

Nedoplietli to zase? Nie je to 15 + 15 električiek za 108 mil. eur? To by potom cenovo sedelo.
Reply on: Solider #191054:
Ja si hlavne myslím, že je tam zbytočná časť ZDZ.
Reply on: Laminatka #191053:
Načo by ho zapínali, keď prax dokázala, že je úplne zbytočný?
Reply on: Ike #191042:
Ten semafor preto vypli lebo vzdicky zastavil auta z patronky. Mohli by ho zapnut s tym ze by nadvezoval s patronkou a dubovou.
A všeobecne k linkovaniu trolejbusov:
V súčasnosti sa chystá menší "update" pôvodného návrhu, čoskoro snáď budem(e) vedieť povedať viac. ?
Reply on: 810zssk #191044:
K tejto téme:
25.3. odišiel z DPB na magistrát návrh na zmenu organizácie dopravy (vodorovné značenie) po vybudovaní trolejbusovej trate. Podľa tohto návrhu by vznikol na úseku medzi zastávkou Patrónka a križovatkou krátky zaraďovací bus pruh, ktorý by garantoval prejazd trolejbusov smerom na Kramáre na jeden cyklus, zároveň by uľahčil preraďovanie.
Viem len toľko, že na oddelení dopravného plánovania sa snažili vymyslieť nejaké zvislé značenie (C 25, radenie jazdných pruhoch), ale zatiaľ nič rozumné nevymysleli.
Reply on: Max #191033:
Mňa by to tiež mrzelo, i keď treba počúvať aj argumenty pre linku Šulekova - Koliba.
Reply on: AAA #191030:
Sčasti máš pravdu, ale pre objektívnosť zase ani súčasnou 207 až po Novohradskú alebo Páričkovu nechodí viac ľudí ako 203 z oblasti Mudroňovej/Palisád na Šancovú či Kolibu.
Reply on: TeBeCe #191045:
By ma zaujímalo na akom mieste v tom náročnom testovaní obstáli ďalšie modely. Hlavne tie, ktoré prevádzkujeme v BA. ?
Reply on: TeBeCe #191045:
Pche, Bratislava chcela 240 novych klbovych autobusov! ? To ze tender pokaslali, je vec druha ?
Uz sa pomaly moze zakladat firma, ktora kupi vyradene viedenske autobusy a vyhodne ich prenajme nasmu DP ?
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=8782&secid=7
Reply on: Rubber38 #191039:
Samozrejme ze sa da nieco urobit. Napriklad tbusy by mohli mat povolene vyuzivat na odbocenie pruh urceny pre priamy smer (co aj tak pouzivat budu). V kombinacii s tym jemne ubrat z chodnika kde by sa nasledne zrusilo to divoke parkovanie co tam je. Jednoduche.
Reply on: Max #191019:
Neviem co je na 203 reprezentativne, ale kedze to jazdi Hrobustov tak podla mna nic ? Podla mna je navyse vhodne aby linka z Koliby koncila na Sulekovej, nedochadzalo by k prenasaniu vypadkov (ze ked sa nejazdi napr. okolo Uradu vlady tak odpadne obsluha Mudronovej).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.