Je tam priblizna jazdna doba, ale ta je v spicke ina, navyse ine je ak hovorime o jazdnych dobach do hodiny a o vyrazne rozdielnych jazdnych dobach.
Neviem co je na tabulkovych CP neprehladne, podla mna je to super vec POKIAL sa rozdelia prevadzkove rezimy (teda jedna tabulka pre kladivka, druha tabulka pre vikend), ako napr. v tom IDS JMK. Do tabulkoveho CP navyse lahko zaznacis pripoje, co pri vypise odchodov spravis tazko.
Mám pocit, že si ma nepochopil ? Idem z BA do DS. Načo mi je v BA vedieť, kedy má spoj odchod z Veľkej Paky ? A keď už som šotouš alebo mám na to iný dôvod, podobne sa to dá zistiť aj klasických CP pripočítaním doby jazdy k odchodu z východiskovej zastávky ?
Inak v IDS JMK si to spociatku vraj robili v Exceli (teraz uz na to maju normalny SW), akurat si neviem predstavit kto by ten bordelarsky CP Lajnsu prepisoval manualne do Excelu, to by bola praca na tri rocne obdobia.
Tu by som nesuhlasil, podla mna pri primestskej doprave je dobre vediet cas prichodu spoja na zastavku, pripadne kedy ide spat. Ono by to vlastne bolo fajn aj pri MHD, akurat MHD ma taky takt ze by sme museli CP lepit na billboardy ? Ale pre PAL je podla mna tabulka viac nez vhodna.
tak oproti slovak lines tak som to myslel.
ale proste potrebujes vedit zastavky a jazdnu dobu. takze ci je tam napisane kolko ide do velkej paky alebo presny cas kedy tam pride je to jedno. Aj ked samozrejme ked je tam iba ten cas, setri to miesto.
Prehľadný ako prehľadný. Keď idem z HLST do DS, načo mi je vedieť, kedy má spoj odchod z Veľkej Paky? ? Celý CP by sa dal zredukovať na peknú A5 s tým, že pre každú zastávku by musel byť zvlášť list.
tak tento CP je fakt super, toto keby sa u nas podari, zacnem verit, ze to nie je dezintegrovana doprava.
ale opytam sa inak, co k tomuto treba? to je tak tazke na slovensku?
Bol som zopár krát vlakom v Rakúsku a ČR a zistil smutný poznatok:
Pri cestovaní do ČR a Rakúska ma po prechode hranice nová posádka (alebo aspoň hlásič) pekne privítal(a). Pri výstupe z týchto krajín sa posádka (hlásič) pekne rozlúčil(a). Na Slovenskej strane bolo ticho v oboch prípadoch ?
Poďakovanie nemusí byť, ale ostatné veci, ktoré si vymenoval by boli úplne v poriadku.
V tom QR kóde sa ti stiahne daný CP do mobilu vo formáte PDF. Ale to by sa u nás nemohlo robiť lebo by cestujúci získali prístup k strategickým údajom!! ?
Čo ti hrabe? taký prehľadný CP s QR kódom (predpokladám, že ti vypíše najbližší odchod) a SCHÉMOU!!!?? §nikdysatotaknerobilo síce pri schéme neplatí, ale minimálne naši §cestujúcibytonepochopili. ?
Mohlo by to hlasit rozne info. Napr.-moznosti prestupu uzlov, pozor na zlodejov, uvolnite miesto starsim, aktualne kratke dopravne info o vylukach presmerovaniach...
810zssk