erika93, ako Vám napísal Andreas.Papak, nízkopodlažné vozidlo pri tejto linke nie je garantované, ale takmer vždy sa tu nachádza 12m autobus TEDOM, ktorý je nízkopodlažný. Takže na 99 percent, máte istotu, že príde nízkopodlažný autobus,
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať, či linka 28 chodí cez víkendy nízkopodlažná? Som totiž na invalidnom vozíku a chcela by som si spraviť výlet na hrad Devín. Ďakujem.
Pokiaľ viem čaká sa kým ÚVO rozhodne o námietkach. Prvé dve boli zamietnuté, ale podľa medializovaných informácii ich malo byť viacej a pravdepodobne o nich ešte rozhodujú. ?
Svoju "pekelnú" hanbu utŕžil aj Mercedes v Londýne s požiarmi a poruchami klbákov, čo sa matne pamätám a bránia sa niekde tak vehementne Mercedesu ako my Solarisu? Sotva. Solaris proste potrebovali nejak pošpiniť, nakoľko sa postupne na trh začal štverať J&T-bus a Solaris ako aj dnes dokázal, že dokáže za tú istú cenu čo SOR ponúknúť to, čo odoberajú nemci, či škandinávci, ktorí dokonca so Solarisom aj spolupracujú na vývoji vozidla pre vlastný trh, čo už niečo znamená myslím. Navyše čo som si všimol, čo je veľmi dobrá vec, tak ponúka aj prímestskú verziu 15m vozidla, čo je myslím si, že skvelá alternatíva pre našich dopravcov, ktorí už klbáky ignorujú na prímestskej doprave no nepostačujú im miestami 12m vozidlá. Navyše ponúkajú 8,6 a 9,9m dlhé vozidlá (Alpino a Urbino10), pričom druhé menované by mohlo v budúcnosti nahradiť dĺžkové rady 9,5 a 10,5m ktoré sa v kapacite líšia o 5-7 ľudí cca a niesú vhodné ako náhrada za 12m vozidlá, čo svojho času zas (ako inak) lživo DPB prezentoval, keď dôvodil dĺžkou Karos B732, no zabudol na % plochy na státie a riešenie interiéru.
Keď SOR začínal tak som ich bral inak, tak s entuziazmom, že sa tu niečo nové deje a že určite sa budú snažiť ponúknúť každým rokom niečo lepšie. Ale kdeže ... tie skvelé sedačky z B 9,5 sa vytratili, máme akési plastové sedačky pre rozmery 170cm a do 70kg, na to kydli 1cm vrstvu riedkej peny a na to slávnostne natiahli poťahy honosné červené s logom mesta. ? Tak nejak sa mi sedelo aj na drevených sedačkách v TAM-BUSe, na ktoré dali textíliu, ibaže akosi rok výroby sa líši no kvalita súčasného výrobku sa na ten starší nehrabe.
Možno stál v iných dverách niekto a nevidel si ho ? a vodič čakal kým odtiaľ dotyčný odíde alebo išiel fotobunku prebiť a zatiaľ nezatváral ostatné dvere,ale to je proti logike nezatvárať zvyšné dvere ? Meter od fotobunky by sa mali dvere zatvoriť tak neviem kde bol problém
Zatvárali by sa v pohode nebyť somárov,ktorí stoja priamo pod fotobunkou a pri vyzvaní vodiča cez mikrofón sa ešte pozerajú jak telce že ,,Čo to po nás chce ten vodič?" sa ani nečuduj,že to ide pomaly ?
Ja s tým problém vyliezť na schod v Citelise alebo v MBCC nemám keď meriam takmer 2m,ale určitá skupina obyvateľov sa hore štverá aj keď ledva stojí aj pri podopieraní sa o barle a potom pi_uje akí sme my mladí nevychovaní ☺ sedí sa tam dobre to áno,ale keď sa ledva hýbem tak sa tam predsa nebudem trepať ? logika 4Ever ?
To bude tipujem tak o dva roky keď sa tie srač_y polámu ako zápalky a takto to pôjde dokola kým budú pri moci títo ,,experti" na dopravu,ktorí tvrdia,že 5 dverový autobus urýchli výmenu cestujúcich na zastávkach ?
To,že sa na ne furt chcú štverať dôchodcovia nie je môj problém,ale ich ? to isté robia aj v MBCC furt sa trepú cez predné dvere a štverajú sa na tie najvyššie miesta na kolesách aj keď o kúsok ďalej sú NP sedadlá určené pre nich ?
Pokiaľ je mi známe tak tá chyba na Solarisoch bola odstránená a nemala by sa opakovať a myslím,že horeli len tie bratislavské v iných mestách myslím nehoreli ? ja som zvedavý o pár rokov kto vyhrá tender na 18m CNG autobusy ? Rád by som tu videl Urbina ?
Juraj76