"Dopravca využil túto príležitosť a nakoniec za 64 miliónov euro nakúpi až 200 kĺbových autobusov, vrátane náhradných dielov, s dvojročnou záručnou dobou.
Realizácia zmluvy je naplánovaná ešte na tento rok. V súlade so zmluvou budú prvé kĺbové Solarisy do Belehradu dodané na prelome júna a júla a dodávka všetkých 200 autobusov bude dokončené v októbri 2013."
tomu sa povie obnova parku. Príde moment, kedy sa človek v BG bude cítiť civilizovanejšie ako v BA
... neúdržba... tým si inak povedal veľa ? keď vidím vozidlá DPB (a to nielen autobusy, ale aj iné - nákladné a osobné), tak je zázrak, že sú v takom stave, akom sú.
Zaujímalo by ma len, či aj služobné vozidlá vedenia podliehajú "neúdržbe" ?
Mňa zaujala iná vec. Zmluva na dodávku 200ks bola podpísaná teraz a celá dodávka bude dodaná do konca roka. U nás sa bude kupovať asi okolo 120ks trolejbusov a dodacie lehota má byť 4 roky. Prečo taká dlhá? Nesvedčí to o tom, že vedenie chce DP zruinovať? Sami priznávajú, že situácia vo vypravovaní trolejbusov je kritická, a napriek tomu nechávajú až 4 roky na dodávku? Alebo pri trolejbusoch výroba predsa len dlhšie trvá? Nie som odborník, preto sa pýtam.
Kvalita sa nesudi podla krajiny, alebo podla firmy. Solaris dokazal ze vyraba kvalitne vozidla, staci si pozriet ich prevadzku po celej Europe. To ze v BA mali trochu problem s neudrzbou je druha vec.
Zaujimave ze aj v zap.Europe najdes Solarisy. Inak nebude to aj problem udrzby slovenskych DP, ze najvyssie percento Solarisov horelo prave v SR ? Kosice aspon 4x, BA 3x.
neviem, preco si vsetci myslite, ze solaris by bol najlepsi, co si nepamatate na tie zhorene busy. neviem ci chcem polsku kvalitu... samozrejme sor je na tom este horsie. radsej nieco so zap. europy...
Neboj viem o tom. Tam ešte paprce nepcha kadejaka "autobusova verbeš". A musia to stihat v rekordnom termine 15 mesiacov, eda dufam, ze budu mat SOLARISACI aspon zaujem na 2.kole tbus tendra pre BA, ked ziskali tu megazakazku pre Srbsko.
Trosku pises blbosti.
Je vseobecne zname ze SOLARIS ponukol v zakladnej vybave pre BA nizsiu cenu za klbak, no v celkovom bodovom ohodnoteni ho predbehol spominany SOR. Este mam aj mailovu komunikaciu so SOLARISom o tomto tendri. A Presov detto. Len ci uz tu nie je nahodou nejaka kartelova dohoda,ale tu tazko dokazat, lahsie je napadnut dooka bijuci diskriminacny tedner na tbusy.
Pardon ale si pri zmysloch úplne? Solaris v Prešove uspel za cca rovnakú cenu u nás! Dokonca v tendri na 100ks bol cenovo výhodnejší, SOR ho podliezol iba vďaka tej sprostej pseudoklíme za 0,01€. Aké "minimálne pořizovací náklady" tu teda máš prosím ťa, keď v tej istej cenovej hladine sa pohybuje aj Solaris s vozidlom, ktoré je úplne inde ako tá libchavská bedňa zbúchaná na kolene s piatimi promile v krvi ?
Náhodou, hentamten mal stiahnuté prémie za to ? (nie mojou prácou)
To včera... idem 65 zo školy (ja viem, nešťastník) na OU obchodné si nastúpi tetka aj s kričúcim deckom, vystúpi Pri Vinohradoch, aj ja.. a až po Floriánske námestie tam to sk*rvené decko kričilo, skákalo, revalo, kopalo na celý voz...
Alebo dedkovi zvoní mobil v kabeli, už pol minúty, kuknem sa na neho, a on na celý bus, mladý muž čo pozeráte? Volá mi stará a ja to nemôžem zrušiť, lebo mi zavolá znovu a v buse by som nič nepočul... stlmenie asi nepozná... Dobytok
T458.0:
"že SOR nemá nárok v normálnom tendri"
Neřekl bych - SOR má přednost v minimálních pořizovacíh nákladech, kterou potvrzuje v tendrech u mnoha soukromých dopravců. Proč to srovnáváte se Solarisem, který je za standardních podmínek VŘ cenově nesrovnatelný?
ale zober si, že Čierna Voda už opäť (po asi 2týždňovom vlaňajšom vyradení) nepatrí do BA a vozovňa Kraksňany pre bus a tramy je už aspoň rovnaké pásmo
810zssk