Reply on: kecho #189555:
Už jazdí SL s tabuľkami s číslami, v linkách MHD sú už nahodené pásma 100 a 101, čo ešte chcete viac za tento pol rok?! ? Do júna nebude nič. Potom sa možno urobia označníky na zastávkach s číslami liniek na smer Záhorie a na Vianoce ku zmene GVD sa spustí možno aj tá jednotná tarifa ale bez JCL. Prosím, nečakajte od starých pánov, ex-ŠtBákov, či dynamických mladých arogantných žralokovo, ktorí sú bohužiaľ dynamickí iba ak ide o ich vačok, že niečo s tým budú seriózne robiť.V prvom rade keby chceli, tak by aj bez tých blbých čísel sa dalo cestovať na jeden cestovný (predplatný alebo jednorázový) doklad a jazdili by spoje na linkách v takte a nie takto bordelársky. To, čo robí SL, to nie je ani cestovný neporiadok ale bordel na kvadrát. ?
T458.0
A k tým SORom, tak je "pekné" že v tom hnoji zapredanom je Slovensko osamotené a v ČR snáď iba HK sekunduje, aj keď tam neviem či je to spôsobené ozaj transparentným tendrom, čo je potom v poriadku alebo je to spôsobené tým, že vedenie podniku a mesta je nejak prepojené na J&T. Neviem aká je tam situácia.
Ešte okrem ceny si zabudol na tzv. záložné parametre ako priemer kolies (bonbónik žilinského tendra) či slovenský folklór s 5 dvermi u 18m, resp. 4 u 12m.
Ozaj 15m trolejbusy v ČR má ešte Ostrava stále? Mne príde táto dĺžková kategória ako veľmi vydarený počin a myslím, že u nás by sa veľmi hodil na niektoré linky (208 a 212). Bohužiaľ takéto vozidlá SOR nerobí, takže nateraz sa s 15m nepočíta bohužiaľ, hoc na západe je toto ani nie trend, ale skôr normálny postup obstarania vozidiel na linky kde je klbák moc a kraťas málo, avšak u nás je toto opomínané akosi a naproti tomu sa s obľubou zásobujeme 9,5 a 10,5m vozidlami čo je zhovädilosť prvej triedy, aby sme obstarávali dĺžkové kategórie s rozdielom 1m a kapacitou vyššou o 2miesta na sedenie a 3-4 na státie ?