Myslím si, že je to strašne veľa. Prečo došiel DP až tak ďaleko? Toto by malo byť konečne už ponaučením pre toto vedenie DP a aj pre budúce vedenia: nečakať až bude situácia kritická, ak sú vozidlá už staršie (a všetky uvedené sú a navyše ide vo všetkých prípadoch o vysokopodlažné vozidlá). Aj predchádzajúce vedenie a aj toto urobili tendre až vtedy, keď bola situácia kritická a urobilo ich zle:
Predchádzajúce vedenie vyhlásilo najprv tender na 15m autobusy, namiesto potrebných 18metrových, potom vyhlásilo tender bez špecifikácie, koľko vozidiel na ak pohon má byť a tak tender musel byť zrušený a potom tender rozdelil na 3 časti, pričom tretí odložil ad acta hádam na neurčito.
Toto vedenie si prevzalo túto politiku svojich predchodcov, žiadny tender za 2 roky na vozidlá nevyhlásilo (Skôr ich trápili napr. rovnošaty- tie sú asi dôležitejšie ako to, aby mal DP dobré a nové autobusy, trolejbusy a električky), a keď vyhlásil tender tak ho musel zrušiť, lebo bol podozrivý, že ich robil ušité na mieru jednej firme. To je veľmi zlé. Takto sa to robiť nemá.
Riešením by bolo odvolať vedenie DP, ale podstatu by to nevyriešilo. Žiada si urýchlene konať: dňom a nocou pracovať na vyhlásení nových tendrov, radiť sa s odborníkmi, aby tendre prebehli v poriadku. To by mala byť teraz najväčšia priorita DP. Nieje normálne, ak tu jazdia aj vyše 20 ročné vozidlá a staré sú nahradené ešte staršími (Na linke 202 16 ročné trolejbusy 21 ročnými autobusmi).
Vyhodenie Belfiho je uplny zaklad toho aby si Ftacnik mohol ako-tak zachovat image. Ak Belfi vydrzi tak je to uplna facka kazdemu kto ho volil. Uz len to ze Belfi ten tender v takej podobe vobec podpisal je dovod na vyhadzov, to ze potom este ucelovo klamal poslancom mesta (pripomenme si ze je GR mestskej firmy) je uz uplny pruser.
Jo L 64 MUSI ist! A musia sa vyuzivat obe stopy nie len jedna - inak by EU Bratislave povedala prasule naspat! L 212 by som tam nemontoval ta skor pojde obojsmerne cez Patronku... Len je zarazajuce, ze DP Zilina, BB, Brno, H. Kralove, Zlin - vyradovali T busy dlhodobo udrziavane a takisto na stranke autoline.sk som nasiel udrziavane mercedesy T busy.
A argument magistratu na kupu second hand dopravnych prostriedok vyvracia SAD NZ, ktora polorozpadnuty vozovy park nahradila second hand merdecesami a MAN mi za babku, vsetky klimatizovane a ide sa mi v nich lepsie ako v nasich rozpadlinach.... Len RYBA SMRDI OD HLAVY A BELFI AML NADZVUKOVOU RYCHLOSTOU BYT ZOSADENY!!!!!!!
1/ Spackana udrzba vedeni a nevypravenie technolog. vozidiel - vyluka elektriciek a trolebusov BA, smliali sa z nas ako z *****ov len vsetky okolite staty a boli sme "stars"
2/Spackany tender na T busy, kde osobam od fachu bola tepla voda magistratuze je to ZLE znama na zaciatku
3/ Po krachnuti terminu BID - nebyt protestov verejnosti brutal zosekanie kapacity vozov
CO SA ESTE MUSI STAT, ABY ABSOLUTNE NESCHOPNY MAGOR BELFI LETEL AJ S CELYM MANAGEMENTOM????????
Iste, keďže peniaze sa používajú na nejaké nezmyselné ihriská, ktoré sa do 2 rokov zdevastujú, keďže sa urobilo, a tým to hasne, žiadna zodpovednosť, nič (vidím to za domom), tak potom nie sú peniaze na takéto veci. Kľudne by na to mohla prispieť aj EÚ, je to história... a keď nemajú peniaze teraz, tak nech ho zabalia aspoň do igelitu... keď chcú, igelit im kúpim ? Nehovoriac, že podobne chátra aj Sanos, čo mi je mimoriadne ľúto, lebo som s ním v živote nešiel... ani historická T3 (verím, že nebude jediná) nie je po oprave... ?
Iste, ale keď chemická reakcia s názvom korodovanie bude pretrvávať aj na poslednom štvordverovom Ikaruse 280, a nikto s tým nič nespraví tak nám neostane ani jeden posratý (nie doslovne) historický autobus, ktorých bolo cez 750 ?
Už som tam napísal ohľadom výtlkov na zastávke Hany Meličkovej a Tománkova smer Dlhé diely a pred zastávkou Račianske mýto smer autobusová stanica.
A napísali, že to zaradili do harmonogramu oprav.
Takže konečne sa tam bude dať vystupovať a na Tománkovej bez použitia kneelengu, ktorý mnohí nepoužívajú.
Takže keď o nejakých viete napíšte.
Dnes sa sa riesili vytlky:
Prvá skupina: Kosická ( tu uz spravili) Trencianska, a pokracujú na Drieňovú.
Druhá skupina : Po Trnavskej smerom na hranicu mesta
Tretia skupina: Lamčská, Polianky po Patrónku, po otočení a druhým smerom späť cez Lamačskú po Hodonínsku k autoservisu
Juraj76
V posledných dňoch bolo vyradených 14 vozidiel:
1. 3 trolejbusy 12m: 6255, 6257, 6302 (vek 20 rokov)
2. 7 kĺbových trolejbusov: 6601, 6603, 6605, 6607, 6611, 6612, 6628 (vek 16 rokov)
3. 1 Ikarus 412: 4141 (vek 13 rokov)
4, 1 Ikarus 435: 4857 (vek 15 rokov)
5, 2 Karosy: 2602, 2605 (vek 21 rokov)
Myslím si, že je to strašne veľa. Prečo došiel DP až tak ďaleko? Toto by malo byť konečne už ponaučením pre toto vedenie DP a aj pre budúce vedenia: nečakať až bude situácia kritická, ak sú vozidlá už staršie (a všetky uvedené sú a navyše ide vo všetkých prípadoch o vysokopodlažné vozidlá). Aj predchádzajúce vedenie a aj toto urobili tendre až vtedy, keď bola situácia kritická a urobilo ich zle:
Predchádzajúce vedenie vyhlásilo najprv tender na 15m autobusy, namiesto potrebných 18metrových, potom vyhlásilo tender bez špecifikácie, koľko vozidiel na ak pohon má byť a tak tender musel byť zrušený a potom tender rozdelil na 3 časti, pričom tretí odložil ad acta hádam na neurčito.
Toto vedenie si prevzalo túto politiku svojich predchodcov, žiadny tender za 2 roky na vozidlá nevyhlásilo (Skôr ich trápili napr. rovnošaty- tie sú asi dôležitejšie ako to, aby mal DP dobré a nové autobusy, trolejbusy a električky), a keď vyhlásil tender tak ho musel zrušiť, lebo bol podozrivý, že ich robil ušité na mieru jednej firme. To je veľmi zlé. Takto sa to robiť nemá.
Riešením by bolo odvolať vedenie DP, ale podstatu by to nevyriešilo. Žiada si urýchlene konať: dňom a nocou pracovať na vyhlásení nových tendrov, radiť sa s odborníkmi, aby tendre prebehli v poriadku. To by mala byť teraz najväčšia priorita DP. Nieje normálne, ak tu jazdia aj vyše 20 ročné vozidlá a staré sú nahradené ešte staršími (Na linke 202 16 ročné trolejbusy 21 ročnými autobusmi).