Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #189408:
Ftáčnik ale nerozhoduje ako chce, rozhoduje ako mu povedia iní. Politici sú niečo ako pešiaci na šachovnici. Tie dôležitejšie figúrky my, nevidíme, resp. na nich nemáme dosah.
Reply on: Juraj76 #189409:
Škoda tej Ik412, bol to pomerne unikátny voz...
Reply on: Sharpay #189411:
Sharpay, ďakujem za doplnenie. Takže je to ešte horšie.
Gryzly65, ja za odborníka na dopravu nepovažujem. Áno pomýlil som sa. Ale podstata zostala rovnaká. Aj ten autobus mal viac ako 10 rokov. A aj tak nízky počet nízkopodlažných 12m autobusov v Petržalke sa znížil. Tender žiaden, DP stačí, že je tam veľa iných 12m IKARUSOV. A čo na tom, že majú priemerný vek 15 rokov.
Reply on: Valec #189403:
Ten vtip je pôvodne skutočný novozélandský náborový plagát ?
Reply on: Juraj76 #189409:
Áno, ten Ikarus 412 je kompletne vysokopodlažný ty expert na dopravu.. ? ? ?
Reply on: Max #189412:
Z toho vyplýva, že ČSSR bola asi civilizovanejšia ?
Reply on: matt11 #189405:
Otazne je, ci s tym bude (chciet) niekto nieco robit, alebo sa to zase necha tak - zvykneme si na to - na trolysorry, aj na tlacenice. Lepsie povedane - uz sme si zvykli za tie roky.
Plno plamennych reci tu, ale nikto s tym nic nespravi. A politici - ti uz vonkoncom nie!
System je uz raz taky...
Reply on: Juraj76 #189409:
Preco sa len nemoze ten vozovy park obnovovat priebezne, tak ako sa to robi v civilizovanom svete - kazdy rok by sa kupilo zopar elin, busov aj trolejbusov presne podla specifikacie objednavatela. Malo by to aj tu vyhodu, ze ked sa pocas prevadzky nejakeho noveho typu vozidla zistia nejake nedostatky, prekonzultuje sa to s vyrobcom, problem odstrania, vozy spravia a novododane vozy uz budu mat tieto "muchy " vychytane...

U nas sa nakupi hrba skorobusov naraz v ramci jedneho mega(vyhodneho ) tendra a potom im napr. zacnu praskat ramy a pod...
Reply on: Juraj76 #189409:
na niečo si pri tých výpočtoch zabudol. Nebol v posledných dňoch vyradený iba 4857, ale aj 4843, 4853, 4862.
Reply on: Juraj76 #189409:
Viac Karos, viac kĺbov (minimálne dlhodobo odstavených)...
Zosumarizujme si:
V posledných dňoch bolo vyradených 14 vozidiel:
1. 3 trolejbusy 12m: 6255, 6257, 6302 (vek 20 rokov)
2. 7 kĺbových trolejbusov: 6601, 6603, 6605, 6607, 6611, 6612, 6628 (vek 16 rokov)
3. 1 Ikarus 412: 4141 (vek 13 rokov)
4, 1 Ikarus 435: 4857 (vek 15 rokov)
5, 2 Karosy: 2602, 2605 (vek 21 rokov)

Myslím si, že je to strašne veľa. Prečo došiel DP až tak ďaleko? Toto by malo byť konečne už ponaučením pre toto vedenie DP a aj pre budúce vedenia: nečakať až bude situácia kritická, ak sú vozidlá už staršie (a všetky uvedené sú a navyše ide vo všetkých prípadoch o vysokopodlažné vozidlá). Aj predchádzajúce vedenie a aj toto urobili tendre až vtedy, keď bola situácia kritická a urobilo ich zle:
Predchádzajúce vedenie vyhlásilo najprv tender na 15m autobusy, namiesto potrebných 18metrových, potom vyhlásilo tender bez špecifikácie, koľko vozidiel na ak pohon má byť a tak tender musel byť zrušený a potom tender rozdelil na 3 časti, pričom tretí odložil ad acta hádam na neurčito.
Toto vedenie si prevzalo túto politiku svojich predchodcov, žiadny tender za 2 roky na vozidlá nevyhlásilo (Skôr ich trápili napr. rovnošaty- tie sú asi dôležitejšie ako to, aby mal DP dobré a nové autobusy, trolejbusy a električky), a keď vyhlásil tender tak ho musel zrušiť, lebo bol podozrivý, že ich robil ušité na mieru jednej firme. To je veľmi zlé. Takto sa to robiť nemá.
Riešením by bolo odvolať vedenie DP, ale podstatu by to nevyriešilo. Žiada si urýchlene konať: dňom a nocou pracovať na vyhlásení nových tendrov, radiť sa s odborníkmi, aby tendre prebehli v poriadku. To by mala byť teraz najväčšia priorita DP. Nieje normálne, ak tu jazdia aj vyše 20 ročné vozidlá a staré sú nahradené ešte staršími (Na linke 202 16 ročné trolejbusy 21 ročnými autobusmi).
Reply on: matt11 #189405:
Vyhodenie Belfiho je uplny zaklad toho aby si Ftacnik mohol ako-tak zachovat image. Ak Belfi vydrzi tak je to uplna facka kazdemu kto ho volil. Uz len to ze Belfi ten tender v takej podobe vobec podpisal je dovod na vyhadzov, to ze potom este ucelovo klamal poslancom mesta (pripomenme si ze je GR mestskej firmy) je uz uplny pruser.
Reply on: Andreas.Papak #189395:
Cakaju na prestavbu stanice ? ? ?
Reply on: TARKAN #189404:
presne tak, Belfi by mal letiet a nie len on.
Jednoducho v poslednom case, same zle rozhodnutia, klamanie dpb a pod. uz pohar pretiekol...
Reply on: Tedomík #189309:
Jo L 64 MUSI ist! A musia sa vyuzivat obe stopy nie len jedna - inak by EU Bratislave povedala prasule naspat! L 212 by som tam nemontoval ta skor pojde obojsmerne cez Patronku... Len je zarazajuce, ze DP Zilina, BB, Brno, H. Kralove, Zlin - vyradovali T busy dlhodobo udrziavane a takisto na stranke autoline.sk som nasiel udrziavane mercedesy T busy.

A argument magistratu na kupu second hand dopravnych prostriedok vyvracia SAD NZ, ktora polorozpadnuty vozovy park nahradila second hand merdecesami a MAN mi za babku, vsetky klimatizovane a ide sa mi v nich lepsie ako v nasich rozpadlinach.... Len RYBA SMRDI OD HLAVY A BELFI AML NADZVUKOVOU RYCHLOSTOU BYT ZOSADENY!!!!!!!


1/ Spackana udrzba vedeni a nevypravenie technolog. vozidiel - vyluka elektriciek a trolebusov BA, smliali sa z nas ako z *****ov len vsetky okolite staty a boli sme "stars"
2/Spackany tender na T busy, kde osobam od fachu bola tepla voda magistratuze je to ZLE znama na zaciatku
3/ Po krachnuti terminu BID - nebyt protestov verejnosti brutal zosekanie kapacity vozov



CO SA ESTE MUSI STAT, ABY ABSOLUTNE NESCHOPNY MAGOR BELFI LETEL AJ S CELYM MANAGEMENTOM????????
Reply on: Ehm #189392:
Z pôvodne českého vtipu si pri preklade zabudol, že dopravný sa u nás píše s tvrdým Y. ?
Reply on: Max #189399:
Herka. ☺ To snáď nie, to Tambuse bude ešte aj 15Tr odinakiaľ ? . Tým len priznávajú, že vozy od všade inde sú v lepšom stave ako tie ich...
Reply on: Max #189399:
Nemyslíš vážne.
Reply on: Peter6607 #189398:
Iste, keďže peniaze sa používajú na nejaké nezmyselné ihriská, ktoré sa do 2 rokov zdevastujú, keďže sa urobilo, a tým to hasne, žiadna zodpovednosť, nič (vidím to za domom), tak potom nie sú peniaze na takéto veci. Kľudne by na to mohla prispieť aj EÚ, je to história... a keď nemajú peniaze teraz, tak nech ho zabalia aspoň do igelitu... keď chcú, igelit im kúpim ? Nehovoriac, že podobne chátra aj Sanos, čo mi je mimoriadne ľúto, lebo som s ním v živote nešiel... ani historická T3 (verím, že nebude jediná) nie je po oprave... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.