ISIC bude v tomto smere bez problémov? Teda bude ju možné v IDS BK používať zároveň na PCL pre zóny 100+101 a tiež ako elektronickú peňaženku na jednorázové cesty mimo Bratislavy tak ako karty vydané DPB a Slovak Lines (na rozdiel od BMK a karty ZSSK)?
To hej ? SlovakLines linka napríklad 108101/4 aj má na transparente správny cieľ Dunajská Lužná žel. len v žiadnom cp vyhľadávači nie sú uvedené a na túto linku robia priamy prejazd z 102414/315 ktorá prichádza z BA na konečnú DL Jánošíková bežne s meškaním 15 minút takže prísť vlakom 4323 o 15:48 aj bez meškania SL je to 15 min čakania a čakať na zmeškaný SL do 16:15-16:20. a samozrejme len v dňoch školského vyučovania Proste toto nie je pre cestujúcich, je to len zbytočné plytvanie peniazmi ☠
A este mi prezrad preco by cestujuci z dediny na trati 112 chcel:
a) ist primestsky autobusom
b) potom prestupit na vlak do Zohora
c) potom prestupit na vlak do Bratislavy
d) potom spravidla este prestupit na MHD
Ked moze
a) ist primestskym autobusom
b) potom prestupit na MHD
Proste su trate kde ten vlak naozaj prilis nema potencial. A trat 112 taka je.
Prečo potom ale keď boli vlaky na trati 112 tak sa k nim nerobili návozy? Alebo prečo tak nerobia aj napr. v Rajeckej doline, ale majú tam plnú riť paralelných autobusov s vlakom od Rajca a Raj. Teplíc, namiesto toho aby robili návoz k vlaku, objednali kapacitnejší vlak a kraj by tak prepravil rovnaký počet ľudí za lacnejšie.
Pomaly sa k rozbitým zastávkam pridáva aj Romanova v smere do mesta. Dnes autobusy nejak divne obchádzali ten vjazd do zastávky a zastavovali niektoré, ktorých šoféri to nestihli vytočiť, alebo sa vykašľali na to ďalej od nástupnej hrany.
Včera či predvčerom som sledoval ako si na zastávke AS v smere z mesta počínajú šoféri MHD. Niektorí dôjdu až na koniec zastávky krokom, niektorí zastavia skôr, no moc si nepomôžu. Včera šofér na L208 síce zastavil ešte pred tými dierami (aj tou najväčšou kde vidno celú koľaj), no ako vychádzal zo zastávky tak druhou nápravou tak polovične vzal tú dieru a treťou ju nabral dokonale ? Preto by bolo milé gesto od ŽSR keby upustili od volovín typu znášania koľají z trate do Stupavy, alebo likvidovania koľajiska Filiálky, ktoré nikomu neprekáža, alebo likvidácií iných traťových úsekov podľa idiota Kubáčka, ale radšej zniesli tie koľaje pri nivách, ktoré už na 100% nikdy žiadny vlak nevyužije.
Keby tak každá obec, ktorá má od ruky trochu vlakovú stanicu takto robila, tak by to bolo úplne ideálne. Bohužiaľ SADisti nemajú na robení takýchto návozových spojov k vlakovým absolútne žiadny záujem a naďalej oni určujú dopravnú politiku v krajoch a nie potreby občanov a tiež nejaké rozumné nakladanie s financiami.
Aktualne:
MsZ prijalo uznesenie aby
a) mesto rokovalo s ministerstvom o moznosti z eurofondov v obdobi 2014-2020 realizovat projekt terminalu integrovanej dopravy Hlavna stanica
b) aby sa v spolupraci s hlavnou architektkou vytipovalo docasne opatrenia na zlepsenie kvality predstanicneho priestoru kym sa tam bude realizovat nejaky projekt
c) aby sa vypracovala pravna analyza moznosti zrusenia zmluvy s Ballom
Hej, to máš pravdu, obecné autobusy väčšinou poznajú len domáci, nikto cudzí o nich ani netuší. Napríklad jeden taký dobre utajovaný premáva aj z Vojky nad Dunajom cez kompu do Šamorína.
Diky, to som ani nevedel ze existuje. Taketo obecne busy su casto strasne utajene, tam by sa hodilo keby boli na CP.sk... no a teda by nebolo zle ten obecny bus zaradit do IDS BK.
Zastavuje tam už niekoľko rokov obecný autobus, ktorý vozí ľudí k vlakom a od vlakov, viem že premáva len cez pracovné dni. Tu som našiel odkaz, je tam aj CP a cenník: http://www.obeczavod.sk/doprava/
Ja tam ale stále nevidím akýkoľvek relevantny dôvod na to, aby sa nerealizovala trať na Stefanikovej. Čisté plácanie do vody, nerobme nič, lebo ostatne je aj tak blbe, tak nech sa nerobí nič a my aspoň budeme mat do konca života potvrdenie o neschopnosti mesta ? Pekne postavené na hlavu.
ophis