Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #188904:
Lenže keď sa postaví trať do Petržalky tak pre Petržalku bude spojenie Šafko - Kamenné - Nám. SNP - Hodžovo - SAV - hl.st. úplne perfektné, keďže mnoho ľudí, ktorí vystupujú z Petržalských liniek na Zochovej idú práve smerom k Obchodnej a Nám. SNP. Takže ak sa pýtaš, že čo taká trať vyrieši, tak napr. aj zlepší spojenie Petržalky s centrom, odbremenia sa linky 83, 84, 93 a 94 z časti a mimo to bude Štefánikova menej atraktívna pre IAD na cestu do centra a tým pádom, že budú nižšie nároky na hore uvedené autobusové linky, tak sa bude môcť interval predĺžiť a ušetria sa aj nejaké vozidlá. Rozšírenie električkovej siete o trať na Štefánikovej by určite nebolo zlé. To, že si to tam možno nevieš najlepšie predstaviť, alebo sa ti tam zapísali do pamäte linky 83, 84 a 93 je tvoj problém.
Reply on: luky133 #188922:
Tak Belfi drzo klame do médií, vypúšťa jednu lož za druhou a takýto hajzel má ostať šéfovať DPB?! Ďakujem pekne teda. Ďalší tender už bude očakávam, že zameraný na cenu, príp. priemer kolies alebo doplnkovú výbavu z 1 cent. Veď J&T mafia už vie ako to oj*bať aj podruhé.
Reply on: Ike #188945:
A ano, bolo to trasovanim. Lebo ked si siel z Racianskej tak sa ti oplatilo na Racku prestupit na trolejbus a bol si na stanici skor. Z Vajnorskej/Ruzinovskej toto platilo dvojnasobne.
Reply on: Ike #188945:
Trat po Stefanikovej budu navyse vyuzivat najma Petrzalcania, ktori takto dostanu alternativu k 93. Tour de Obchodna a uplne dopravne nezaujimava I. Karvasa absolvovat nikto chciet nebude (pripomenme si ze na Obchodnej je 20ka, realne sa tam jazdi mozno este pomalsie). Ale rychle spojenie Petrzalka - centrum - Hlavna stanica ma OBROVSKY potencial.
Reply on: aquila #188943:
Logika je ta, ze ak pre nejaku radialu elektricka tak ci tak nebude prilis atraktivna tak sa radsej sustredim na trasovanie ktore bude mat realne vyuzitie.

Okrem toho dve radialy mozu mat rozny dopyt. A faktom je za na zapadnych radialach (KV a predpokladam aj Petrzalka) je/bude dopyt vyrazne vyssi.
Reply on: TeBeCe #188923:
A ty co chces este "zlinerovat" ? Ci dame si 2.kolo 14Tr,15 Tr ? ?
Reply on: Solider #188938:
Myslíš, že to bolo trasovaním? Ktorí ľudia budú využívať trať po Štefánikovej navyše? Tí v úseku Hodžko - HLST? Koľko ich je? A toto spojenie navyše majú dnes a-bus linkami.

Trať na Štefánikovej žiadny prevrat nie je, pokiaľ nebude pokračovať Pražskou do Dúbravky, alebo aspoň na Patrónku
Reply on: luky133 #188922:
Dufam ze SMEtiari o5 nezveličuju. Ak je to pravda ,tak Ftáčnikovi dávam ? ? ?
Reply on: 810zssk #188942:
super logika, takze kedze doteraz to bola zachadzka, tak ked sa to predlzi pre 3 slovom tri radialy, tak to bude o to viacej vyuzivane ? 🙂 trosku si to odporuje logike ale nevadi 🙂
Reply on: aquila #188940:
Ano, su tam tri radialy. Z ktorych elektricky takmer nikto nepouzival lebo to bola zachadzka.

Prelinkovanie nema preco byt, kedze uz dnesne linkovanie je kompatibilne so stanicou, Petrzalkou aj tunelom.
Reply on: luky133 #188922:
Mne sa donieslo že EU komisia doporučila zrušiť tender nakoľko bol len jeden uchádzač a nebol by tender preplatený z EU peňazí. ? ? ?
Reply on: MatejBA #188937:
a preco by mala primarne obsluzit petrzalku a karlovku ? pre trat do petrzalky je to uplne jedno ci to ide cez stefanikovu alebo stefanovicovu. navyse aj tak bude prelinkovanie elektrickovych liniek.

stale zabudate, ze na vychodnej strane su tri radialy, co je kusok viac .. a pre ne to bude o to dlhsie zachadzanie

a s tou obchazkou si to pozrite ci uz google maps, alebo aj teoreticke linkovanie, ktore si stale myslim, ze je najlepsie co sa da vymysliet

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=67&image_id=2185
Reply on: JeJe #188895:
Paradoxne na nalepkach je symbol mikrofonu, takze niekde tam asi budu plostice ?
Reply on: Ike #188904:
A čo riešila trať na Štefanovičovej? Zbytočne zachádzky liniek 2, 3 a 8, na ktorých chodili ľudoprázdne električky?
Reply on: aquila #188935:
A teba nenapadlo to, ze ta nova trat by primarne obsluhovala Petrzalku a Dubravku/Karlovku? Ci to ako chces zaviest L13 Hl. St - STU - Obchodna - PE miesto Hl. St - Hodzko - PE?

Akoze rovnako mozes navrhnut, aby taka L93 isla miesto cez Zochovu po nabrezi, okolo ASMN na Hlavnu stanicu 🙂
Reply on: AAA #188930:
Však to napísala dobre. Každý prepravca (cestujúci) si pravidlá vyloží po svojom a bude ich tak aj uplatňovať.
Reply on: N/A #188926:
vo viedni duplicitne trate vacsinou rusia, vid aj predlzenie U1,U3 ako aj U2 v poslednych rokoch ..

kvoli par dnovemu vypadku nie je nutne stavat novu dalsiu trat. to je hlupost najma vo ficnancnej situacii mesta.
Reply on: 810zssk #188931:
Úhrada od mesta je istá, ale
1. jej platenie je ťažšie vymožiteľné pre DPB ako donútenie cvakať lístky pod hrozbou postihu vo výške 50€,
2. úhrada nie je poskytovaná v takej výške v akej by mala byť, a teda je otázne či by vôbec zrušenám bezplatného cestovného prišlo k jej zníženiu.
Reply on: TeBeCe #188929:
No teraz asi skôr nejaký Bbuss, lebo Abuss pokiaľ viem mal prepojenia na bývalé vedenie DPB, Predpokladám, že preto sa stopli aj tie abussove 15m záložáky a odkedy sa zaradili 2201-2212 tak sa prestali vypravovať 82xx aj namiesto solarisov.. ?
Reply on: AAA #188930:
Ale teoreticky ma pravdu, tu sa to bude urcovat podla objednavatela dopravy 😃 napriklad v Marianke a Grobe TZP platia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.