A čo takto ty magor premýšľať na tým, že nemáme spojenie Hodžka s Nám. SNP, Kamenným nám., Hviezdoslavovým nám. a Šafkom. Šoto máš akurát tak vo svojej sprostej hlave, ak takúto blbosť môžeš vytiahnúť. V čom ti tá trať vadí? Že sa ide postaviť to, čo tu boľševici zlikvidovali, alebo sa to nepáči niekomu koho na Štefánikovej poznáš, že by mu nebodaj pod oknami jazdila električka? ?
Na viacerých zastávkach som si všimol červené nálepky s nápisom "Tento priestor je monitorovaný". Znamená to, že tam DPB nainštaloval kamerové systémy?
najma pri realizacii mimourovnoveho prepojenia sancovej / stefanovicovej a pri tolkych prechodoch semaforov, kde sa zmesti max 1 elektricka na stefanikovej. cize ked bude rozdiel 1 minuta je vela. nezabudaj, ze preferencia tam nikdy nebude fungovat, skor naopak, budu sa tam kopit elektricky
nehovoriac o lepsom pristup pre celu vychodnu cast mesta, kde su uz teraz tri elektrickove radialy ..
a co ze tadial viedla ? po dostojevskeho isiel vlak, pred zimakom tiez isiel vlak a tak ho tam budeme tahat aj ked bol zruseny ?
je vtipne si mysliet, ked sa nepresedili ani buspruhy na stefanikovej, tak tadial bude zaujem viest rozumne elektricku, najma ked ten isty uhler zamietol bus pruhy, ale toto vie, ze sa nebude realizovat, tak akoze odporucaju .. to je cisty politicky kalkul a ja len krutim hlavou ako ludia na to skocili.
ked bude co i len bus pruh a teda zuzenie o jeden pruh pre IAD v premavke, potom sa teoreticky moze rozpravat o elektricke.
Lenže tá trať, ktorá z hl.st. bola po Štefánikovej bola skvelá a zrušiť sa nemala, dokým by sa nezačalo metro reálne stavať!!! To, že sa to ide obnoviť je super. Len blbé je to, že u nás je na prvom mieste ego, peniaze a moc. Skutočné riešenie a kvalita sú posledné až. To je celá vada, asi každej dobre veci v tomto štáte, že všetko trvá aj 3-4x tak dlho. O električke do Petržalky sa začalo písať v roku 2000 či 2001 v BA novinách, dodnes mám tie výstrižky v novinách aj s fotkami, že aké pekné električky by u nás mohli premávať. Dodnes žiadna električka do Petržky nepremáva, nehovoriac radšej o tom, že ani električky nemáme na úrovni, ani 10-20 mizerných kusov.
Aj motorova brzda resp. dobrzdovanie na zastavku ma ine zvuky v tychto novych Medakoch. Zeby nejaky novsi typ napravy ci co to je? Ten zvuk 4930 mi pripadá ako TIRák.
Hej vymienaju to, lebo tuto dodavku robili tusim Turci. A inac este domrvili vonkajsie plasty, co su na streche tzv. metro dizajn, nie su nastriekane zvnutra farbou. Su biele tie plasty. Na starych su nastriekane nacierno.
ono je to v prvom rade hlupost.. dam krk na to, ze to bude sluzit ftacnikovi a ballovi k zlacneniu projektu IPR a posunutiu realizacie. cize nebude do 2020 ziadna elektricka a nieto tento nezmysel na stefanikovu .. uplne ma to stve aki su niektori aktivisti proaktivny na zlom mieste.
mat dve trate z hlavnej stanice je hlupost a nezmysel, len davaju zadarmo municiu do ruk magoriatu.
Novym Medakom doplnaju chybajucu cervenu v interieroch (cervene pasy na strope) ??? Pred tyzdnom som siel 1x s 4930 na 83 a dnes na 95tke už mal tie červene pasy. Plus aj 4928 ma už cerveny pas nad BUSEckom na prednom čele ako starsie Medaky
N/A