Reply on: Arkuslogaritmus #166410:
pomohlo by, ak by tie vozidlá aj jazdili po dobrom povrchu. Aj sa to pomaly za posledné roky lepší, ale verím, že ešte existuje mnoho úsekov, na ktorých vozy poriadne striasajú koróziu.. Aj keď podaktoré úseky či zastávky "sa" nepodarili, napr. Ríbezľová, ktorá bola zrejme v réžii spoločnosti, ktorá stavala diaľnicu "sa" rozbíja rýchlejšie ako by jeden čakal.
Peon
Na www.cp.sk v časti "Šepkár", bod 5 "Obsah a garancia dát" Inprop uvádza (časť z toho som vyznačil veľkými písmenami):
"CP pracuje s dátami, ktoré sú obsahom Celoštátneho informačného systému o cestovných poriadkoch (ďalej len CIS) a s ďalšími cestovnými poriadkami, ktoré zhromažďuje INPROP, s. r. o. CIS obsahuje schválené cestovné poriadky liniek verejnej vnútroštátnej linkovej dopravy s výnimkou cestovných poriadkov liniek mestskej autobusovej dopravy prevádzkovaných na území mesta, SCHVÁLENÉ CESTOVNÉ PORIADKY LINIEK VEREJNEJ MEDZINÁRODNEJ LINKOVEJ DOPRAVY, KTORÉ MAJÚ NA ÚZEMÍ SR ZASTÁVKU PRE NÁSTUP ALEBO VÝSTUP CESTUJÚCICH a údaje z platných cestovných poriadkov železničnej dopravy."
Takže aj keď žiadny zákon ani nariadenie neprikazuje dopravcom poskytovať Inpropu akékoľvek údaje, podľa tohto bodu to vyzerá, že je (aspoň teoreticky) v záujme Inpropu mať tú databázu kompletnú. ?
Ale zaujímavé, že 801-ka a 901-ka (ako píšem v #166387 ) tam sú aspoň medzi MHD - aj keď to nie sú linky MHD...