Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #166351:
Tento rad nie je pomenovaný po nejakom Jaskovi, ale ide o "Jaskový rad". Tu sa stále v diskusii hovorí nesprávne Jaskov rad, čo zavádza. Ale čo je (sú) tie jasky, to fakt neviem ?
Reply on: 44 #166357:
Ak tebe nevadí, že si negramotný, tak mne je to jedno.
Reply on: S499.1023 #166351:
Igor Žeriavek musí byť vždy zaujímavý chytaním za slovíčka a grcaním mimo mísu.
Jaskový rad. Ukojený?
Reply on: Mike #166355:
Ja keď vidím názvy ulíc ako Sološnícka, Koprivnicová, Hlaváčikova, Jaskov Rad a podobne, tak ma ide vyvrátiť, rovnako ako keď niekto v národnom nadšení píše Slovenský jazyk, Slovenský jazyk a podobne.
V deststve ma fascinovala OFICIÁLNA smaltovaná tabuľa s názvom POD TATRANSKÉHO ULICA (neďaleko sme bývali, tam čo býva Kremienok), nápis v kine Praha BALKÓN V ĽAVO a podobné.
Reply on: S499.1023 #166351:
? ? Dobrý chyták ?
Reply on: 810zssk #166352:
A načo tam má byť to zábradlie na priechode, keď to je upokojená zóna už aj teraz?? To ako aby ovečky sa nestratili?
Parkovaniu áut na chodníku sa dá určite zabrániť estetickejším spôsobom ako bielo-červeným zábradlím.
Reply on: 810zssk #166352:
Ano, ano, este viac odsegregovat vsetko prostrednistvom nadherneho zabradli. A vobec, naco dopekla ma parametre vypadovky, ked uz dnes je podla Teba kvazi upokojena???
Reply on: tr3mp #166348:
Mas dojem ze tu zonu treba este upokojovat? Co by som spravil je pridanie zabradlia na kraj chodnika aby tam auta nemohli parkovat + opravil existujuce zabradlie.
Reply on: 44 #166340:
Mám otázku: Kto to bol ten Jaska či Jasko, čo je po ňom pomenovaný Jaskov rad?
Reply on: 44 #166340:
Pre mnohých je práve trasa Karvašova - Štefanovičova - Hlboká cesta - Prokopa Veľkého veľmi prirodzenou trasou. Nikto nikde netvrdí, že to má byť rekreačná trasa pre rodiny s deťmi, stále je tu aj čisto dopravná funkcia. Jednoducho, mali by byť obe, pričom finančne oveľa menej náročnejšia vychádza trasa cez Hlbokú cestu - prakticky všetko je vybudované a sú potrebné iba malé zásahy. Nevidím dôvod ich nezrealizovať, kým nebudú financie na trasu, ktorá si vyžaduje rozsiahlejšiu stavebnú činnosť, ako sú len obrubníky a maľovanie čiar.
Reply on: 44 #166345:
Ja som aj rodina s deťmi 🙂 A 30 minút nám to teda netrvá, teda neverím ? Naviac tlačenie do kopca je príjemnejšie, ako vynášanie bicyklov po schodoch na chodník nad Pražskou. A k tým schodom sa ako dostaneš? Po Pražskej? Predstavujem si podľa tvojej rady rodinu s deťmi 🙂

Na Hlbokej stretávam iných cyklistov pravidelne, je to využívaná trasa.

Cyklopriechod na Patrónke: Áno, to je dokonca možnosť, ktorá je v ÚP. Cesta okolo Westend Toweru je však priechodná už dnes, preto som ju spomínal. (Naviac má výhodu, že spája aj Dúbravku a Lamač s centrom pri jazde po Dúbravskej ceste).
Reply on: 810zssk #166347:
A čo tak dať zábradlie preč, na úkor jedného jazdného pruhu vybudovať cyklopruh a chodník a celú zónu upokojiť?
Reply on: tr3mp #166338:
A co tak tam dat zabradlie SPRAVNE? 🙂
Reply on: 44 #166340:
"Jaskov rad je dobry napad, ale kto ho zjedosmerni? Tam by bola cyklotrasa idealna, navyse lahko napojitelna na Pioniersku, kde sa cyklochodnik priam ziada! Nasledne sa z Pionierskej da cyklotrasa elegantne napojit cez Jarosovu na Bajkalsku, kde sa cyklochodnik da tiez krasne viest a napojit ho na Trenciansku. A hned mame celkom peknu trasu!"

A tu sa dostávame k tomu, čo Ivan alebo intony písali, treba veľa budovať. Zatiaľ čo v navrhovaných riešeniach treba len kde-tu spraviť bezberiérový priechod a vymaľovať čiary... a s minimom peňazí je niečo hotové. Možno toto riešenie neuspokojí masy, ale môže pár desiatok cyklistov na tieto trasy pritiahnť, čím vyrazí podaktorým pochybovačom (prevažne v zelených uniformách) argumenty o nevyužívaní cyklochodníkov. Niekde predsa začať treba, a lepšie v malom ako vybudovať cyklodiaľnice ktoré budú využívané 2 dni v týždni.
Reply on: tr3mp #166342:
Lebo je moc strma a tlacit bajk nie je idealne, ked si na cyklochodniku. Proste to nie je normalne na cyklochodniku. Vzdy si predstav rodinu s detmi. A tam by to chudaci tlacili 30 minut hore, tomu ver.

No NAJRYCHLEJSIE napojenie centra (napr. Hodzovho) na Patronku (Zelezna a cely zapad) je prave cez Prazsku. Ale dalo by sa aj cez Jaskac nejak krkolomejsie...

#166343 Mike: Tak to sa ale musis teperit dost daleko po tom nekvalitnom chodniku na Lamacskej. Tiez to nie ej idealne riesenie. Ja to tam vidim na podla mna najjednoduchsi sposob: Cyklochodnik z Mlynskej by koncil (trebalo by ho ale dobudovat) presne na krizovatke Patronka. Tam by sa spravil CYKLOPRECHOD so semaforom priamo dalej na druhu stranu tej 8-prudovky a vysiel by si tam pri tom domceku so sportovymi potrebami, ci co to je. Obcas tam aj dispeceri stavaju a ulickou K Zeleznej studienke by si uz prisiel na konecnu k Vojenskej.
Reply on: 44 #166341:
Možnosť č. 2 je pred zastávkou Patrónka v smere do centra zabočiť doľava, je tam vyšliapaný chodníček na parkovisko pod zastávkou. Ďalej po Dúbravskej ceste (popri bizniscentrách), na križovatke doprava k Vojenskej nemocnici.
Reply on: 44 #166341:
Áno jedna možnosť je podchod, a bike zniesť, druhá ísť na svetlá na križovatke Cesta na červený most - Lamačská v smere od Dúbravskej rovno ?
Reply on: 44 #166340:
Prečo nie je Hlboká vhodná na cyklotrasu?

Jaskový rad je fajn, ak ideš niekde od Račianskeho mýta a ďalej na východ. Ale ak ideš z celej severnej časti historického centra (napr. z Hodžovho námestia), je to obchádzka. A cyklista (ak používa bicykel na dopravu) potrebuje najrýchlejšie spojenie bodov A a B.
Reply on: Mike #166339:
Ano, ale prides na Patronku (krizovatku) a co dalej? Jedine na cestu (ako to riesim ja), alebo cez podchod vlacit po schodoch bajk. Proste tam je prerusene spojivko pre cyklistov na Zeleznu. A stale si treba uvedomit, ze cyklotrasy nie su len pre nas zdatnejsich, ale aj pre rodiny s detmi.
Reply on: tr3mp #166337:
S tou Hlbokou nesuhlasim. Tam to pre cyklochodnik nie je vhodne. A ze to do uzmenho planu niekto dal, to este neznamena, ze to bol genius.

Chodnik na Prazskej by trebalo len vyasfaltovat, siroky je na obidenie sa 2 bajkov dostatocne. Ten zaver by sa dal riesit cez Sokolsku v najhorsom.

Jaskov rad je dobry napad, ale kto ho zjedosmerni? Tam by bola cyklotrasa idealna, navyse lahko napojitelna na Pioniersku, kde sa cyklochodnik priam ziada! Nasledne sa z Pionierskej da cyklotrasa elegantne napojit cez Jarosovu na Bajkalsku, kde sa cyklochodnik da tiez krasne viest a napojit ho na Trenciansku. A hned mame celkom peknu trasu! 😉 Cize tadialto nejak by som to asi tahal.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.