Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dopravák #166244:
Ked najblizsie pojdes "bajkovat" do krajiny uzasnej, chod cez mesto iba podla predpisov, uvidim, kam sa dostanes.
Mozem ist s tebou, za kazde porusenie ti prirátam 20 € a prvu pokutu dostanes hned na uvod za jazdu po chodniku pri reme, beries? ? ?
Reply on: ivanbuto #166246:
Ubezpecujem ta, Ivko, ze rozumiem. Velmi presne viem co chce intony povedat, ale nesuhlasim s tym. Podla teba to automaticky znamena ze nerozumiem? Nejaka cudna logika? Presvedcenie ze tvoj nazor je natolko genialny ze s nim musi suhlasit kazdy kto ho pochopi?
Reply on: no.ev.di. #166197:
Jeden takého mena bol v minulosti starostom Nového mesta. Za jeho starostovania sa napr, postavil POLUS CITY CENTER. Ďalšie možné aktivity si prípadne "vygoogluj".
Reply on: 810zssk #166234:
Nerozumieš. Think "out of the box", Samko.
Reply on: Dopravák #166244:
Áno, ale tu je debata o niečom inom.
Reply on: ivanbuto #166218:
a spol: je to všetko pekné čo tu píšete a snažíte sa aj konať vo veci, čo obdivujem a cením si, ale stále tu čítam, že bajker proste môže prejsť na červenú, može to, môže hento... Ty ako bajker, akonáhle vstúpiš na vozovku stávaš sa účastníkom cestnej premávky a tým pádom platia pre teba nejaké predpisy... ?
Reply on: 810zssk #166241:
Roky? Skôr desťročia. ?
Reply on: Peon #166240:
Nebodaj cakas ze ZSSK budu user-friendly (Igorko, do mna!)?
Reply on: Ivan3 #166238:
Ten doveryhodny zdroj by ma zaujimal. Ano, je velmi pravdepodobne ze celu BA casom spravia na dual ale este roky budu prevadzkovat aj 1000mm vozidla, preto vsetko musi byt dualne.
Výluka medzi železničnými stanicami Devínska Nová Ves – Marchegg
http://www.zssk.sk/sk/aktuality/vyluka-medzi-zeleznicnymi-stanicami-devinska-nova-ves--marchegg

Kvôli prehľadnosti mohli napísať, že ktorý z ranných vlakov (teda o koľkej) pôjde ako posledný do Viedne a ktorý z poobedných ako prvý by mal prísť do Bratislavy - a opačne. Aby si to ľudia nemuseli hľadať podľa čísla vlaku. ?

Keď bola pred cca 1,5 rokom výluka "Petržalka - Parndorf" aj s náhradnou autobusovou dopravou (NAD), tak jasne napísali, ktoré vlaky budú nahradené autobusmi a ak sa dobre pamätám, tak to tak aj dodržali.

Hlavne, že vo vyhľadávačoch na www.cp.sk , www.zssk.sk aj www.zsr.sk sa tie odrieknuté vlaky normálne zobrazujú. ?

PS: Čo myslíte, mala by zmysel NAD v úseku Hlavná stanica - Marchegg? Bolo by meškanie až také veľké? Samozrejme medzi DNV a Marcheggom je NAD z časového aj finančného hľadiska nereálna.
Reply on: JeJe #166235:
Tak zožeň dostatok ďalších, čo sú ochotní platiť vyššie cestovné za inak úplne rovnakú električku, len bez reklám a môžete začať tvoriť petíciu.
Reply on: 810zssk #166225:
Jenže já mám informace od důvěryhodného zdroje. že duálnost trasy Petržalka-Hlavná Stanice je začátkem přerozchodování. A já tomu věřím, protože ten člověk to velmi dobře vyargumentoval a jeho sdělení vypadalo jako souhrn důkazů k soudu, pomálu. Už tak se plánuje duální systém i do Ružinova. A pak se to hodí z Rače do Dúbravky a 1000mm půjde do historie. K čemu by byl duální systém do Ružinova? Stejně tak je to skoro zbytečné až na hLavní stanici, když se to ještě v Petržalce bude napojovat na železniční tratě a přestavba TT u Hlavní stanice nepočítá s žádným napojením TT na železnici. Toto je již postupné přerozchodování a když budou mít toto a Ružinov k tomu, tak 1000mm padne i na dalších tratích.
Reply on: 810zssk #166233:
na to aby to robila nejaká externá firma by sme ale na tom museli byť možno v Martine kde robia transparentne verejné obstarávania (dnes na TA3 bola tlačovka aj niekoľko príspevkov čo dostal Martin ocenenie) a nie ako vo väčšine miest v SR, že už vopred je jasné, že pri outsourcingu nastane to, že kšeft dostane firma, ktorej šéfuje niekto kto má blízkeho v MsZ alebo na nejakej vplyvnej pozícií. Momentálne dokým sa v Bratislave nebudú veci robiť transparentne a tak aby to nebolo nevýhodné pre mesto (resp. daňovníkov), odporučil by som to ponechať v rukách mesta.
Reply on: tr3mp #166220:
Fuha tak to musi by uz dost zle. Ja podonou krizovatkou prechadzam k Pristavnemu mostu, z Plynarenskej na Pristavnu. Ked vidim ze za mnou nejde ziadne auto (hlavne cez vikend) tak mi nic ine neostava len ist cez prechod a pockat na zelenu pre chodcov. Samozrejme zosadnem z bicykla.
Ak by tam neboli semafory pre chodcov a ani chodniky tak neviem co spravim, bol by som nuteny ist bud na cervenu alebo zvolit obchadzku.
Reply on: S499.1023 #166232:


To nie je len o tržbách. MHD bude vždy musieť byť dotovaná mestom a nemôže byť odkázaná iba na tržby. Ale pripadá mi choré, ak akciová spoločnosť, ktorej 100-precentným vlastníkom je mesto, poskytuje svoje vozidlá ako nosiče reklám, a nemá z toho primeraný zisk.

Osobne radšej zaplatím vyššie cestovné, ak sa zaň budem môcť odviezť v nepomaľovanej električke, v ktorej si nebudem udierať hlavu o reklamné plastové držiaky.
Reply on: intony #166229:
Nesuhlasim s tebou tak nerozumiem?
Reply on: no.ev.di. #166228:
ja som nepovedal, ze teraz je ta zmluva dobra, ale ze dobra zmluva by bola vzdy lepsia ako keby to robil priamo DPB
Reply on: JeJe #166230:
Ten rozdiel v tržbách doplatíš zo svojho? Alebo budeš platiť cestovné v plnej nákladovej cene?
Reply on: 810zssk #166198:
Pretoze predpisy su site na mieru predovsetkym motorovej doprave a chodcom. Ale s bicyklom sa v meste, opakujem, malokam bezpecne dostanes. Keby boli predpisy uzasne a dostatocne, zrejme by ziadna cykloaliancia nedavala pripomienku k novele.
Reply on: 810zssk #166227:


DPB by vo vlastnej réžii určite nedokázal to, čo externá agentúra, ale je otázne, či by to bolo na škodu veci. Radšej menej reklamy a nižšie tržby ako voziť sa v električkách vyzerajúcich ako exotické papagáje. Aj vďaka ním vyzerá súčasná Bratislava skôr ako Disneyland a nie ako seriózne hlavné mesto.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.