Ad. MS: Mohli by na zastavku Zimny stadion postavit elektronicku tabulu kde by dispeceri online vypisovali ake pripoje budu c najblizsej dobe vypravene (a za cca kolko minut) - aby clovek vedel ci ma cakat, alebo ist na prestup
Mozno by pomohla aj 1 minuta. Preklad 5 minut a 7 minut je predsa len lepsi ako 4 minuty a 8 minut . A aj prestup z 11 na 9 by sa vdaka tomu dal stihnut.
A nemohla by sa o tu 1 minutu posunut cela ruzinovska radiala?
Opakujem este raz - na racianskej radiale su k dispozicii 3 linky (3, 5 a 11) s prekladom 4 minuty, podobne na ruzinovskej tiez tri linky s rovnako kratkym prekladom, kym na subehu Florianske nam - PKO iba 2 linky s intervalmi, z ktorych ten dlhsi je 8 minut, casto aj viac.
ja si tiež myslím to isté ako 810zssk v príspevku #159715 a čo sa týka toho či tam bude/nebude premávať:
1.DPB sa bude chcieť asi prezentovať(aj keď okrem CapaCity nemá čo) a opakujem 4901 má reklamu na MS takisto aj jeden Solaris a elina.Takže tie budú zrejme tiež premávať okolo.
2.KlobáSORy stoja za chuja a NP eliny nemáme z toho mi vyplýva,že naozaj jediná "prezentácia" dopravcu spočíva v nasadení Méďakov na posilové linky ?
3.Jeden z majiteľov 4901 niečo spomínal o ich mimoriadnej výprave na tie posilové spoje ?
Nechajme sa radšej prekvapiť čo bude.
Re #159712 no.ev.di.: Lenže tam musíš brať na vedomie aj ten fakt,že ten majiteľ im platí výplaty a nie malé takže za neuposlúchnutie "nariadenia z hora"im kľudne môže majiteľko udeliť pokuty ak sa mu chce ? No ale úprimne nešiel by si keby ťa pozýval miliardár Ja určite hej ?
Tá bitka bola fakt zlá to je pravda,ale si myslím,že také futbalové derby v Brazílii je oveľa horšie ?
No to sa dobre číta že aj napriek vzniku novej zastávky "Vazovova" (na Vazovovej), (Floriánske Nám. je ten užitočný prestupný uzol) a ponechaniu tej istej jazdnej doby to električky stíhajú. Ono totiž sa stále jazdné doby el. predlžujú lebo vznikajú nové a nové kolízne body, pridávajú sa križovatky so semaformi a potom sa nádju vodiči čo idú do náskoku a "vetrajú" na zastávke aby išli načas (alebo aj nie a idú skôr ..) Ja mám skôr skúsenosť že L9 tým smerom meškáva...
Keby sa ale posunula o 2 min. už by sa narušil preklad s 8 a 14 z Ružinova.
Z casu na cas chodim do KV z Race a suhlasim s tym, ze na racianskej radiale az po Racko su intervaly dobre, ale ak prave nesedim v 5-ke, tak od Racka zacinam mat problem. Teoreticky (podla CP) by sa napr. z 11 dalo prestupit na Radlinskeho na 9 a pokracovat do KV, ale vacsinou ta devina ujde tesne pred tou 11 - a nezostava nic ine, iba zas len pockat na 5. Ak by 9 jazdila co i len o 2 minuty neskor, obidva problemy by boli vyriesene - preklad s 5 by bol lepsi a aj prestup z 11 by sa stihal.
Ten usek od Radlinskeho cez tunel do KV nie je len taky obycajny subeh, je dost dolezity, kedze z Radlinskeho sa neda nijako inac rozumne dostat do KV a Dubravky (ak neratam okluku cez Jesenskeho) a zasluzil by si lepsie riesenie co sa prekladu tyka.
Moja skúsenosť je opačná, ľudia sa v električkách vozia prevažne na radiálu a z radiály a pokiaľ idú cez centrum tak zvyčajne jednou linkou z jednej strany mesta na druhú.
Tak na "východnej " strane mesta sa v rannej špičke na Trnavskom/Račianskom mýte smer mesto vymení asi 2/3 električky. Preto je potrebné aby z radiály (Vajnorskej/Ružinovskej/Račianskej) išla električka reálne každé 4 min. a nie v priemere ale v centre sa už môžu nakombinovať eliny ako príde. (napr. 4 a 14 idú posebe). Poobede by sa mali prekladať zasa na radiálu, lebo ľudia prestupjú (nastupujú) na Vazovovej, Legionárskej, Trnavskom, Račianskom Mýte a tam by to tiež malo chodiť podľa možností pravidelne každé 4 min. a nie v priemere.. a pokiaľ ľudia cestujú el. na radiálu už z centra, tak pokiaľ im nejde tá "ich" linka tak idú hocičím a potom prestúpia.
Na opačnej strane pre Karlovu Ves je nosná (pre väčšinu jediná) dopravná obsluha električky a už keď tam máme 5 liniek je snaha aby sa všetky dokopy nejako rozumne prekladali.
Ten víkend z Jesenského je des, to súhlasím. Ale napr "zdravší" ľudia si vedia prejsť kúsok za roh a na SNP stojí jednotka. Alebo napr. nový most keby sa malo čakať na 4/12 moc dlho ide tam 28,29,30,37 a od PKO sa to už prekladá...
Ale toto je ďalší argument na zníženie počtu liniek a linkový interval 8 (7,5) min.
Rozumiem, ze sa neda urobit idealny preklad na radiale aj na subehu. Ale nie celkom suhlasim s uprednostnovanim radialy, moja skusenost je, ze na radialach su elektricky menej plne ako na subehu. Okrem toho je na ruzinovskej radiale viac liniek ako na subehu z Radlinskeho do KV (iba dve linky 5 a 9).
Este horsie je to z Jesenskeho do KV. Cez vikend tam maju 4 a 12 dost zle intervaly. Aj tu plati, ze 4 casto meska, a tak idu s 12 tesne po sebe. Pritom by stacilo posunut 12.
neda sa na celej trase urobit vhodny preklad s kazdou linkou iducou v spolocnom useku...dolezitejsie su preklady na racianskej a ruzinovskej radiale...
Minulý týždeň som som sa chcel dostať električkou z Obchodnej cez tunel do KV. Čakal som skoro 10 minút, kým konečne prišla 5-ka takmer súčasne s 9-kou. Pozrel som sa do CP a zistil som, že majú následné intervaly 4 a 8 minút. Nie je to práve najlepšie riešenie, linka č. 5 na dlhej ceste až z Rače často chytá meškanie, a tak sú tie (už aj tak zlé) intervaly bežne aj 2 a 10 minút.
1. Neviem preco stale predpokladas, ze ti fanusikovia budu ozrati a robit problemy.
2. Velka cast z nich bude z casti sveta kde je fotobunka bezny standard a ziadne upozornenie potrebovat nebudu.
A fakt! ? To som si doteraz vôbec nevšimol. Ešte že tu existujú internetové banky, kde môžem mať aj X kariet zadarmo.
Re #159708 no.ev.di.: Koľko podnapitých hokejových fanúšikov idúcich z Majstrovstiev sveta si už videl?
A hlavne, kam by sa tí podnapitý fanúšikovia posilovými busmi vozili? Na stanicu (jednu či druhú)? Však tí čo budú mať € na to aby sem prišli a kúpili si balík lístkov na hokej nebudú predsa pospávať na staniciach.
ja nerád apriori na Rusov nadávam ale pravda je taká, že oni fakt sú čo sa týka EQ na silne nízkej úrovni a správajú sa ako hulváti. Za všetko vypovedá incident z KHL keď hneď po úvodnom buly napadli hráči Viťaza Čechov hráčov Avangardu Omsk, jednoznačne to bolo na basu. A keď ich k tomuto nabáda majiteľ klubu, ktorý dokonca o 1 ráno volá hráčom aby s ním išli piť a pod. "radosti" tak Rusi sú teda celkovo riadne blbý národ, keď tam toto tolerujú a podporujú ? ale to je OFF TOPIC už
Kde je pisane,ze zrovna 4901 pojde na posilovku , to je VIP voz, kde len tak dakde nejde ,tak preco by mal ist rovno pre kazisvetov a vandalov resp. napitych fanusikov
Tak ja myslím,že minimálne 4901 bude mať na dverách nápis o fotobunke aspoň v jednom jazyku ? Veď napríklad keď sa zaradil do premávky tak vodiči si iniciatívne doma vytlačili papieriky s informáciou o fotobunke a vycapili ich na každé dvere ? Nové oznamy od DPB dostal až po zaradení 4902-4910 a ďalších.
Tak predpokladám,že aj počas MS sa chopia tejto iniciatívy ? Už vidím ako sa DPB ide roztrhať o vyhotovenie anglických/nemeckých prípadne ruských oznamov o fotobunke ? Ale nechajme sa prekvapiť.
Pokiaľ ide o staré vraky tie fakt mohli nechať aspoň do MS nech ich "zošrotujú" na*ebaní hokejoví fandovia predovšetkým tí Ruskí. Až je mi do plaču keď si predstavím čo sa môže stať s CapaCity po ich vyvádzaní ?
Momentalne je mesto v srabe, cize v nove vozy ani nedufaj. Ja som zvedavy ci sa vobec daco tento rok vypise - mam na mysli dlhoomielany tender na tbusy.
TAMbusy sa mali nechat -ale treba na ohlad aj fakt, ze ich ramy uz boli prehnite viac nez dost - detto dieslove karosy ci este stale pojazdne CNG vraky
vieš jak to je v DPB. Hneď jak príde niečo nové tak "hurá" eufória, vyserú sa na to staré, lebo kto by to udržoval ešte a serú rovnako na nové, lebo je to nové, tak to nepotrebuje údržbu a potom sa divíme, keď zasiahnu do premávky totálne šunky, lebo nemá čo jazdiť ? TAM-BUSy a Petržalské naftové Karosy mali odstaviť z premávky a snažiť sa ich dať do MS do stavu, aby mohli premávať na posilovej linke. Inak dávať MBCC na tú posilovú linku k štadiónu bude blbosť par excellence, lebo za 1.je tu riziko, že podnapití fanúšikovia ich budú ničiť a za 2.som zvedavý ako šofér upozorní fanúšikov po anglicky/nemecky aby nestáli vo dverách, t.j. otázka padá na to, že koľko šoférov vie poprosiť fanúšikov aby nestáli vo fotobunke a ako budú reagovať tí z prípadu 1. ?
roman2
Tak predpokladám,že aj počas MS sa chopia tejto iniciatívy ? Už vidím ako sa DPB ide roztrhať o vyhotovenie anglických/nemeckých prípadne ruských oznamov o fotobunke ? Ale nechajme sa prekvapiť.
Pokiaľ ide o staré vraky tie fakt mohli nechať aspoň do MS nech ich "zošrotujú" na*ebaní hokejoví fandovia predovšetkým tí Ruskí. Až je mi do plaču keď si predstavím čo sa môže stať s CapaCity po ich vyvádzaní ?