Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
................

................

Reply on: intony #159483:
"Vedel by som si predstaviť aj spojenie 70 a 133 poèas špièiek" Presne takto by som to vedel predstaviť aj ja, neviem čo tu majú skoro všetci proti L133, má súbeh z električkami, ráno stojí v zápche, ale aj tak je rýchlejšia, lebo je expresná, to je výhoda autobusov, expresná električka by sa ťažko dala vytvoriť. Ľudia ju využívajú a MHD je pre ľudí, nemala by sme ich nútiť využívať električky, keď je autobus výhodnejší. Dlhé Diely by mali priame spojenie do centra, k AS Mlynské Nivy, či k buzines centru Apollo. Podotýkam, že som z Petržalky, L133 nevyužívam, na Dlhé Diely chodím len výnimočne.
................

................

Reply on: intony #159481:
Pozri sa na L68 a uvidíš. ? Priebežná konečná nie je dobrá na linky ako L50, autobusy by sa pri tolkých zápchach na cestách a krátkom intervale dobiehali, inertarval by vôbec nebol dodržaný. ?
................

................

Reply on: no.ev.di. #159480:
Nehnevaj sa, ale mam zasadnu pripomienku. V tvojich variantoch nemas pred deviatou ziadne spojenie z Auparkom, ale ludia linku 50 vyuzivaju k Auparku aj rano, nejde len o obchody, je tam aj Aupark Tower, administrativne priestory na druhej strane lavky, niektori na nu chodia peso z panelokov, niektori na nu prestupuju zo zastavky Aupark. Argument, ze sem premavaju ine linky na zastavky Dvory a Aupark neberiem, lebo ziadne nemaju trasu tade ako L50 a rano su okrem linky 82 dost plne. Najlepsim riesenim by podla mna bolo to, ktore navrhol Technopol, s tym, ze by len kazda druha L50 premavala tak ako teraz a ostatne by sli od zastavky Wustenrot na Safarikovo namestie. V smere k OD Slimak by ale museli odchadzat zo zastavky Mala scena v preklade.
................

................

Reply on: Peon #159478:
Nikde som nevidel, že by som nemohol mať takýto nick. Ja som si tu pár krát všimol, že niektorí diskutujúci majú tú drzosť, že iným diskutujúcim menia vo svojich príspevkoch ich nicky, čo je podľa mňa maximálne neslušné. Perfektný príklad je no.ev.di premenovaný na chruňa, iba preto, že s ním niekto nesúhlasí. To svedčí o tom diskutujúcom. ? Tomu som sa chel mojim nickom vyhnúť. Dúfam, že ti to až tak neprekáža. ?
Reply on: no.ev.di. #159486:
ale to, ze od 2004 sa nemenila cena listkov a ze medzi rokom 2004 a 2009 stupla cena ropy nieco okolo 2x ta netrapi ? A to, ze potom klesala - neklesla uplne na uroven ceny z 2004 😉 A to nehovorim o cene plynu (CNG/LPG), elektriny, dlhoch DPB a nakupu novych busov + roznych oprav 🙂

http://openiazoch.zoznam.sk/zivot/makro/ropa.asp?period=9
Tak môj nick je už definitívne len spomienkou na môj obľúbený bus

http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8914
Reply on: Petto #159443:
...je super vidieť, ako niekomu vážne problémy dokážu urobiť pekný deň... Ono ten pekný deň ale končí, keď človek nemá auto a je od MHD závislý, je živiteľ rodiny a cestuje o to dlhšie, ak výpadok poruchových busov niet čím vykryť... alebo je tým šťastným povereným pracovníkom, ktorý musí problém riešiť, nie ho mať zdiaľky a premúdrelo "v paži"... Napriek tomu si nenechaj vziať toľkú radosť. ?
Reply on: kecho #159485:
sranda je, že hneď akonáhle majú prísť zľavy cestovného skrz tú kartu, tak už chcú dvíhať o 20% ? čiže napr. ak by sme jednotkovú cenu brali 10€, tak po novom 12€ a so zľavou 10,80€. Som zvedavý čo DPB "dopracuje" ako argument pre zdražovanie, okrem toho, že má triašku pri predstave, že by Bratislavčania cestovali lacnejšie ? Ďurkovský sa zachoval ako špinavá krysa a všetky sračky nechal na toto vedenie mesta - PKO, cestovné, zanedbaný vozový park. Na to ako dlho tu kradol, tak nespravil pre mesto takmer nič.
Reply on: intony #159483:
ja by som k Šafku dal skôr L50 namiesto L78 z dôvodu, že ak by sa malo podariť zavedenie redukcie počtu električkových liniek, tak by bolo fajn keby Ružinov so Šafkom spájala práve L50, keďže s L14 to je cez Trnavské mýto a ešte cez Jesenského pretiahnutá jazdná doba. S L50 by to k Šafku a Eurovee bolo rýchlejšie, neviem prečo by mali ľudí zvážať do Auparku z mesta keď je Eurovea bližšie. Čiste pre Aupark by som zriadil ten doplnok k L50 od 9 do 21/22.
Nemám prehľad celkom čo sa týka L78 aká je jej vyťaženosť na Muchovom nám. ráno, ale poobede všetky L78 čo idú do Petržky, tak na Bulíkovej je to prázdne a od Šustekovej s tým už takmer nikto nejde na Muchovo nám.
K L95 mám ešte dotaz, či by pre odstránenie trčania jej spojov v kolónach nebolo lepšie keby šla trasu ... - Farského - Einsteinova - Nový most - nábrežie - Šafko a rovnako naspäť?
Reply on: no.ev.di. #159480:

(50) ... - Dostojevského rad - Landererova - Most Apollo - Einsteinova - Krasovského - AUPARK - Krasovského - Jantárova - Farského - Muchovo nám. - Èernyševského - Einsteinova - Most Apollo - Landererova - Dostojevského rad - ...

K Auparku buï všetky spoje, alebo poèas pracovných dní každý druhý (dostupnosť Muchovho nám. aj v smere z mesta), prièom spoje bez zachádzky k Auparku pokraèujú z Einsteinovej priamo na Farského (ako 95). Cez víkendy k Auparku všetky spoje.
Nová zastávka "Sad Janka Krá¾a" na Krasovského. V smere z mesta dostupnosť Èernyševského aj cez nadchod pri Atriu.

(78) ... Dostojevského rad - ŠAFÁRIKOVO NÁM. - Dostojevského rad

(133) interval: 10/--/12/-- min.

(70) posilnenie intervalu v rannej špièke na 10 min.

Vedel by som si predstaviť aj spojenie 70 a 133 poèas špièiek, ale to by asi niekto neprežul ☠ a predåženie 78 pod Nový most, dokým nebude predåžená do oblasti Nív elina ?. Alebo terminál medzi elektrièkami a trolejbusmi na Kamennom nám. ❤

(95) ... - Jantárova - Bosákova - Most Apollo - Landererova - Dostojevského rad - ŠAFÁRIKOVO NÁM. - Dostojevského rad - Landererova - Most Apollo - Einsteinova - Jantárova - ...

http://blog.sme.sk/blog/1456/242794/50_78_95.jpg
Reply on: no.ev.di. #159451:
Koho myslíš, I. Ch.? Ten nebol nikdy zamestnancom RegioJetu, len externým poradcom. A inak - nech si tohto poradcu pre všetko, IC manažera a bezostyšného zlodeja údajov nechajú.
Reply on: ................ #159464:
Preco by to bol chaos?
Petto+TomJ+Technopol+"bodky": Už dlhšie mám v PC schovanú verziu pre zmenu na L50,82 a 180, tak sa zapojím aj ja so svojím návrhom :
a) variant
L50 : obojsmerne od ASMN cez Dostojevského rad na Šafko, tu by mala čas 5-6min na technickú prestávku a vyrovnanie meškania
L150 : ASMN - Landererova - most Apollo - Einsteinova - vybrané spoje zachádzka k divadlu Aréna po 16:00 - Aupark (vyloží cestujúcich na výstupišti, otočí sa ide hneď naspäť) - vybrané spoje zachádzka cez divadlo Aréna po 16:00 - Einsteinova - Nový most - nábrežie - Dostojevského rad - ASMN, premávka začína o 9:00 a končí o 22:00, keďže pre zamestnancov Auparku, ktorí idú ráno do Auparku bohate postačia poloprázdne spoje štedro premávajucich liniek 82,83,84,91+191,93 a 94.
L82 a 180 zrušiť.
L80 : vybrané spoje budú od Kúpaliska Matador predĺžené k Cint. Petržalka, spoje sa budú otáčať okružnou trasou a síce od Kúp. Matador by išli cez Gogoľovu, Dargovskú, Kaukazskú, Hrobársku (zast. Cint. Petržalka by bola bližšie opäť k bráne Cintorína), Nábrežnú, Dargovskú a Gogoľovu do mesta.

b) variant = bez L150, po 9:00 by linka 50 nemala konečnú na Šafku ale spoje by pokračovali po nábreží a Novom moste k Inchebe a po Viedenskej ceste (zast. Viendenská cesta a div. Aréna) a Krasovského k Auparku, odtiaľto by linka prišla k Auparku a späť pokračovala ako dnes, teda priamo od Auparku po Novom moste alebo späť po Viedenskej ceste ak by sa povolila výnimka pre MHD pre obojsmernú premávku a ďalej po Einsteinovej a Novom moste naspäť po nábreží k Slimáku. Ráno by to umožnilo zmenšiť počet vypravených vozidiel, ktoré zbytočne premávajú od skorých ranných hodín do otváracích hodín k Auparku.
Reply on: SORBN12 #159444:
Alebo si nebodaj trúfate po vzore dopravcu Hríbik uchádzať sa aj o prímestskú dopravu? Viac info v #158333 + #158341 a v Banskobystrickej sekcii imhd zo dňa 12. 12. 2010
Stručne sa vrátim k Bratislavskej mestskej karte (BMK): Podľa mňa by bola výhodná, keby ju vydávali aj tzv. internetové banky (mBank a Zuno). Obe majú bežné účty aj súčasné platobné karty bez poplatkov. Ale to zrejme môžem iba snívať... ?

Re #159476 ................: To už je čo za nick toto, som myslel, že takýto bez písmen sa nedá založiť ?
Reply on: SORBN12 #159444:
PSK je Prešovský samosprávny kraj, však? A to by ste chceli diaľkovú linku prevádzkovať alebo medzinárodnú? Ak mi môžeš na toto odpísať, ale nechceš tu, skús na peon@chello.sk ? Teda ale podnikať v malom v tomto v čase krízy a vysokého mýta, to máte veru odvážne ambície. ?
................

................

Reply on: Technopol #159474:
Práve preto sa mi tvoj návrh tak páči, aj vlk sa nasýti aj ovca zostane celá. ? Ale ten nápad z prejazdamy z L80 nie je podľa mňa dobrý, lebo buď by si musel mať na L80 dva Sory 9,5 metrové alebo na L82 dva 12 metrové autobusy, čo by bolo zbytočné.
................

................

Reply on: Technopol #159473:
Ja som cheľ mať trasu cez Záporožskú a Kremnickú kvôli ľudom idúcim z Auparku na tieto zastávky, teraz musia chodiť pešo na Einstainovu a tam na L80 a L88, takto im toto odpadlo, ale nenapadol mi dôvod prestupu na Dvoroch, tým by si pomohol viacerým ľudom, takže uznávam, že tvoja trasa je lepšia. ? Nezabúdaj ale, že na Rontegenovej nestojí L99 a nejaký dôvod to zrejme má, hlavne smerom k ZŠT Petržalka to asi nie je technicky možné, lebo hneď za zastávkou musí odbočiť doprava, rovnako by tam teda ani nemohla stáť tvoja L82.
Reply on: Technopol #159473:
Výhoda je že sa ušetrí jeden voz + vodič a premávka liniek môže začať až po rannej špičke tak ako je to teraz na 180. Vozidlá by mohli byť prejazdy z ranných 80

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.